Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:cry:

Tosi ikävää tuollainen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vaola kirjoitti: Kävi mielessä laittaa viestiä tyttöjen luokkatovereiden vanhemmille, tai ehkä jopa koko koululle vanhempainyhdistysken kautta, että kaksi päivää aikaa syyllisen tulla esiin ja pyytää anteeksi, tai muuten viemme asian poliisille. Poliisin uhka kun saattaa saada vielä kymmenvuotiaalta uhoajalta paskat housuun.
Toi saattais olla tehokkain tapa. Ja tuolleen kirjoittaja saattaisi selvitäkin. Epäilen vahvasti onko poliisilla mitään todellista mahdollisuutta edes selvittää tuota jos paikka ei ole mitenkään kameravalvottu. Ylermi voisi varmaan valottaa asiaa?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

par-sky kirjoitti:Ylermi voisi varmaan valottaa asiaa?
Itse aluksi kävisin tutkijana vuoropuhelun koulun ja asianomistajan kanssa, jossa pyrkisin selvittämään mahdolliset epäillyt. Valtuuttaisin rehtorin ja opettajan tekemään asiasta selvityksen koulussa, nostamaan siellä kissa pöydälle ja tekemään selväksi, että moinen on hyvin tuomittavaa sekä vahingollista uhrille. Ei poliisilla ole oikein resursseja tai edes mahdollisuuksia asiaa selvitellä, ellei nyt teillä siellä pk-seudulla ole lähipoliiseja, joilla olisi tuntuma alueen ja koulun oppilasaineksesta. Tietenkin valvontanauhoista voi olla apua, jos tekoaika on edes jotenkin rajattavissa.

Rikosilmoituksen tästä luonnollisesti voi tehdä, mutta en näkisi sitä ensimmäisenä vaihtoehtona. Yhteys kouluun on alussa mielestäni järkevämpi vaihtoehto, jos tämä kouluun ja sen oppilaisiin liittyy.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vaola kirjoitti:Tällä kertaa täytynee tehdä rikosilmoitus. Kenttä ei varsinaisesti ole koulun aluetta, joten koulu ei osallistu syyllisen selvittämiseen tai putsaamiseen (tai sen tilaamiseen) mitenkään. Saattaa kuulemma mennä aikaa, ennenkuin sille suhrulle mitään tapahtuu... :evil:
.
Tekijä lienee alaikäinen, mutta rikosilmoituksesta on kaksi hyötyä. Ensinnäkin se, että jos ja kun tekijä on jollain lailla sekaisin oleva alaikäinen, hän päässee/joutunee lastensuojeluviranomaisten syyniin. Toinen on se, että vaikka tekijä olisi ikänsä puolesta syyntakeeton, se ei vapauta häntä vahingonkorvausvelvollisuudesta, joka kunnianloukkauksen aiheuttamaan henkiseen kärsimykseen liittyy.

Sitä en osaa sanoa, millaiset resurssit asian selvittämiseen irtoaa, mutta kyseessähän on samalla myös vahingonteko ja samalla selviäisi aiempi vahinko kiinteistöyhtiölle. Kyllä poliiseilla on ollut jonkinmoista menestystä näiden töhrijöiden kiinni saamisessa, ja tässä tapauksessahan tekijäjoukko rajautuu jo valmiiksi johonkuhun joka tuntee tyttäresi.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Oon jo jutellut rehtorin kanssa asiasta. Koulu ei puutu asiaan, koska kyseinen paikka ei nippa nappa kuulu koulun alueeseen, eikä ole todisteita siitä että sotkeminen olisi tapahtunut kouluaikaan. Valvontakameroitakaan ei ole.

Itse olisin pitänyt hyvänä vaihtoehtona tapauksen esiintuomista varoittavana esimerkkinä, laittamalla viestiä muille vanhemmille. Tytär kuitenkin vastustaa tätä jyrkästi, koska silloin siitä syntyisi vaan enemmän meteliä, hänestä tulisi vielä enemmän silmätikku jne. Koetin selittää hänelle, ettei poliisille tehtävästä ilmoituksesta taas sitten välttämättä seuraa mitään.

Muutama epäilty meillä jo on mietittynä, mutta ei tietenkään mitään konkreettisia todisteita.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Toimistorotta kirjoitti:Tekijä lienee alaikäinen, mutta rikosilmoituksesta on kaksi hyötyä.
Kyllä mä sen ilmoituksen käyn tekemässä, ellei sitten tekijä ennen sitä ilmoita itsestään (mikä on epätodennäköistä, koska tytär ei anna lupaa käyttää siihen ajateltuja konsteja). Jos tämä nimittäin toistuu ja/tai tekijä löytyy, niin on ainakin faktaa tästä tapauksesta.

Vaikka tekijä tulisi nyt kolkuttelemaan ovelle anteeksipyynnön kera, niin ilmoittaisin silti eteenpäin, jotta maksaja saadaan noille vahingoille.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kävin kuvaamassa paikat. Itse suhrut olivat onneksi oletettua pienempikokoiset, toisen (pahemman) niistä oli joku jo käynyt maalaamassa ylitse! Se oli kuitenkin kaiverrettu puupintaan, joten kyllä siitä selvää edelleen sai. Itse tussikirjoitus oli melko siisti, saattaa jopa olla että opettajan avulla saataisiin tekijä narautettua käsialan perusteella.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Ääh miten ruma homma! :evil:
Prepare for the worstest.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lopputyön testaaminen junnaa täysin paikallaan. Ohjelma ei toimi ja ratkaisua ongelmaan ei löydy, kaikki netistä löytyvät korjausehdotukset ovat vesiperiä, niiden perusteella on tuntuu olevan tarkoituksenmukaistakin että ohjelmien käyttöönottoon -jos niitä ylipäätään saa käyttöönsä - kuuluu kulua enemmän aikaa ohjelman varsinaiseen käyttöön. Jään odottelemaan käyttäjäystävällisempää versiota EJB3.1:n ympätystä (embedded) serveristä ja kokeilen mockittaa tieni ulos umpisuosta. Jos joku on joskus saanut yllä mainitun ympätyn tarjoilijan toimimaan, niin saa heittää neuvoa kuinka näin pääsi tapahtumaan.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:taidan tehdä valituksen, vaikka vielä ei mitään ihan katastrofaalisia seurauksia olekaan ehtinyt tapahtua.
Kotiutuksesta päättänyt lääkäri oli päättänyt hoidostasi osastolla, eli hänen olisi pitänyt tietää tilanteesi. Se huomioiden toiminta ei varmaankaan ollut asianmukaista (diabeetikkojen raskauden seurannasta en itse tiedä paljon mitään, mutta uskon, että sinä tiedät)

Valitus kannattaa tehdä. Se tod. näk. parantaa ko. lääkärin toimintaa jatkossa.
Ehkä kaikkein tyylikkäintä tuossa tapauksessa oli, että kyseinen lääkäri mm. sanoi, ettei hän oikein ymmärrä miksi olin osastolla vielä tiistaina, vaikka päänsärky loppui jo silloin perjantain ja lauantain välisenä yönä. Ehdotin syyksi sitä, että säännölliset supistukset 2 minuutin välein olivat alkaneet sunnuntai-iltana, joten maanantainen lääkäri oli pitänyt oleellisena niiden tehostamista, jotta synnytys ihan oikeasti lähtisi etenemään. Ja tiistainen lääkäri siis katsoi mielekkääksi kotiuttaa minut ja varasi uuden ajan 25.3. Runsaan vuorokauden minä sitten ehdin kotona kärvistellä ennen kuin lapsivesi meni ja synnytys käynnistyi kunnolla. Kaikki meni sentään lopulta ihan hyvin, vaikka tästäkin synnytyksestä lopulta kiireellinen sektio tuli, kun poika osoittautui jopa kilon painavammaksi kuin mitä viikkoa aiemmin ultralla tehty painoarvio ennusti. 4350 g ei mahtunut ulos, tai itse asiassa jo pää jumittui estäen alatiesynnytyksen. Enpä siis koskaan pääse alatiesynnytystä kokemaan, sillä se on mahdollista vain jos sektioita on takana korkeintaan yksi. Sen sijaan supistukset olivat käynnistämättömässä synnytyksessä lähes inhimillisiä, vaikka supistusanturi tälläkin kertaa supistusten huippukohdissa veti suoraa viivaa mitta-asteikon ylälaidassa, joten niiden kanssa tuli toimeen sen 14 tuntia minkä synnytystä yritettiin saada etenemään ennen sektiopäätöstä.

Sektiokin meni todella nätisti, vaikka puudutteet aiheuttivatkin sellaisen horkkavapinan, että mies oli niin huolissaan minusta, ettei uskaltanut kääntää katsettaan minusta pois edes pojan synnyttyä, ennen kuin henkilökunta sai hänet rauhoitettua sen suhteen, että vapina kyllä lakkaa ja olen ihan kunnossa kunhan synnytyksen jälkeen laitettavat lääkkeet tehoavat, niitä kun ei haluta siinä sivussa lykätä myös syntymättömän vauvan verenkiertoon, joten ne tulevat jälkitoimituksena. Lisäksi saksalaissyntyinen lääkärisetä antoi sellaisen taidonnäytteen haavan ompelusta, että olisin kipujen osalta melko vaivatta selviytynyt synnytystä seuraavista päivistä kokonaan ilman kivunlievitystä. Aivan uskomatonta kun vertaa edellisen synnytyksen jälkeisiin kipuihin, jotka vaativat tyjyä morfiinilääkitystä lähes viikon ajan.

Tuon lääkäritädin haluaisin kyllä tavata silloin 25.3. ja kysyä joko hän nyt ymmärtää, miksi silloin vuorokautta ennen synnytystä olin osastolla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Tytär tuli kotiin itkien. Joku ääliö oli kirjoittanut koulun urheilukentän portaan kaiteeseen, että hän on huora. Samanlainen teksti oli kuukausi takaperin taloyhtiömme seinässäkin, mutta silloin hoidin vaan kiinteistöhuoltofirman äkkiä putsaamaan sen.
Oho, on kulta-aika lapsuuden koventunut.

Pikku-Annasta piirrettiin vain pilakuva taululle kera puhekuplan: "Olen Anna ****** ja tykkään maantiedosta.". Kuva ei ollut kovinkaan näköinen ja mieltymykseni maantietoon reilusti liioiteltu. Myöhemmin panokset kovenivat: "Tervemenoa Särkänniemeen Anna ******* - YKSIN!"

Onko epäiltyjen joukossa se vanhempi tyttö, jonka kanssa leikkiminen kiellettiin joskus aiemmin? Oon katsellut kaikki Marplet, niin tiedän epäillä sitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Kieltämättä sekin on käynyt mielessä, mutta opettajan kanssa juteltuani näyttää siltä että syyllinen saattaisi löytyä myös luokka"tovereiden" joukosta...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ootkin varmaan jo sanonu tytölles, että se on ilmeisestikin jotain melko spesiaalia kun saa jonkun kateuksissaan vajoamaan noin alas. Puhumattakaan siitä miten pelottava sen täytyy olla, kun joku vallan anonyymisti noin avautuu. :wink:
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Huomasin, että olen tilannut UrhoTV:n sekä PlusTV:n että Canal digitalin kortille.

:doh:

Ilmeisesti 12 kk:n irtisanomisajalla. Vittu ei noissa pysy kärryillä. Tuli joku tekstaritarjous ja ajattelin, että ne vaan tarjoaa jatkoa siihen vanhaan, mutta tämähän olikin eri kortille, wattu! En olisi edes huomannut muuten, mutta sattumalta maksoin laskut aivan peräkkäin ja huomasin, että näissähän on wattu molemmissa urhotv mukana paketissa.

Pistin meiliä jo canal digitalille, irtisanon koko kortin, kun ei sitä juuri tuu katottua.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Pikku-Annasta piirrettiin vain pilakuva taululle kera puhekuplan: "Olen Anna ****** ja tykkään maantiedosta.". Kuva ei ollut kovinkaan näköinen ja mieltymykseni maantietoon reilusti liioiteltu. Myöhemmin panokset kovenivat: "Tervemenoa Särkänniemeen Anna ******* - YKSIN!"
Minä suojelen sinua kaikilta, jotka ikinä keksii sua kiusata!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Opera-selain päivitti eilen itsensä 10.51-versioon. Ainakin työläppärissä tämä toimii todella surkeasti. On kaatunut tähän mennessä ainakin kerran, uuden sivun lataaminen tuntuu kestävän minuuttikaupalla (koitin sekä kotona että töissä eli vika ei ole nettiyhteydessä + muut selaimet toimivat edelleen nopeasti), erityisesti sivulla olevien kuvien lataaminen jumittaa...

Ja kun aloin käyttää Operaa juuri sen takia koska se toimi niin jouhevasti ja mukavasti. Jos havaitsen kotikoneessa samanlaisia ongelmia, lentää Opera koneeltani takaisin huitsin vittuun eli Norjaan, ja pitää katsastella vaihtoehtoja.

IE ja Firefox eivät käy koska työläppärilleni ne tulevat työpaikan softajakelun kautta, joten niihin en viitsi koskea (IE on edelleen versiota 6, ja Firefox on muuten vaan rikki jonkun työpaikalta tulleen päivityksen jälkeen). Onko ainoa jäljelläoleva itseasennettava vaihtoehto Chrome?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:Opera-selain päivitti eilen itsensä 10.51-versioon. ?
OMG! Kiroilin eilen samaa ja jatkan tänään taas. Miksi vitussa ne tollot aina hajottaa sieltä jotain radikaalia uuden version myötä. Esim tämän sivun playerit ei nyt toimi: http://www.radio957.fi/nettiradio/

Vituttaa taas kaivella FAQ:ia ja asennella plugineja. :doh:
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:OMG! Kiroilin eilen samaa ja jatkan tänään taas. Miksi vitussa ne tollot aina hajottaa sieltä jotain radikaalia uuden version myötä. Esim tämän sivun playerit ei nyt toimi: http://www.radio957.fi/nettiradio/
Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.

Itselläni uusin opera kusee hieman flash-pluginin kanssa, kun sivua vierittää.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bhven kirjoitti: Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.
Niin käyttää, mutta edes pluginin asentaminen ei auttanut.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:
Bhven kirjoitti: Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.
Niin käyttää, mutta edes pluginin asentaminen ei auttanut.
Mjaa mulla onkin asennettuna media player classic, vuodelta 2006. Se on muistaakseni joku alternative sovellus.

versio 6.4.9.0
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja pix »

Kai Nalo kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
vituttaa kun roikun vaan täällä lukemassa näitä teidän juttuja joista en yhtään mitään tajua, vaikka pitäis olla tekemässä jotain aivan muuta.

ja sekin vituttaa, että nämä jutut on paljon paljon kiinnostavampia kuin ne mitä oikeesti pitäis tehdä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kauppojen hedelmäpussit vituttaa. Tai siis se, että niitä ei saa auki. Saatana.

Tokaks eniten vituttaa, että jouduin llaittamaan elatusmaksut perintään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Tokaks eniten vituttaa, että jouduin llaittamaan elatusmaksut perintään.
Tollanen pistäis kyllä vituttamaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti: Minä suojelen sinua kaikilta, jotka ikinä keksii sua kiusata!
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Darlin' en tarvii lisävihjeitä. Oon nähny jo ajat sitten sun kovan kuoren läpi. <3
Vastaa Viestiin