Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Mä oon aina arvostanu ihan sikana tän kämpän äänieristystä (tai sit hiljaisia + umpikuuroja naapureita), siks en oo ees suunnitellu muuttoo pois vaik ehkä muuten tekis mieli. Kukaan ei häiritse mua univammasta ja muutenkin ääniyliherkkää meteleillään, eikä kukaan valita vaik popittelen ja ördään niin paljon ku sielu (ja kajarit) sietää, suurin piirtein kelloon katsomatta.
Mutta nyt on yläkerran naapuri ostanu pianon.
Mutta nyt on yläkerran naapuri ostanu pianon.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Hyvä idea =) muuten mutta.tuulenpuiska kirjoitti:Lapitii kirjoitti: Mutta nyt on yläkerran naapuri ostanu pianon.
Ei ongelmaa. Etsit netistä kuvia rikkinäisestä tai rikkinäisistä pianoista, printtaat ja pudotat postiluukusta. Luulisi tajuavan
Ku ei voi valittaa, siis mitenkään "virallisesti" tai "aiheellisesti". Soittaja on kohtis hyvä ja ikävä kyllä PIRUN innokas (toiv. se on vaan alkuinnostus...). Soittelee ihan niihin aikoihin ko kerrostalossa saakin normielämisen ääniä pitää. Piano on vireessä ja soitto sinänsä ihan kaunista. En siis voi oikeesti varsinaisesti valittaa mistään.
Mulla vaan pää hajoo siihen *PIMPELIPOM!!!!!* .
Ehkä tarvii sit itekin vaan luukutella täältä aina jotai peittoo, mut en vältsisti haluis... Toi viä kuuluu silleen ärsysti "melkein", mut ei kunnolla. Esim. yhessä vanhassa kämpässäni kun oli naapurina pianistikaverini, niin ihan pyysinkin siltä illan tuutulaulut tiettyyn aikaan, niihin oli kiva nukahtaa. =)
Kerrostaloon sopisi paremmin sähköpiano, vai miksi niitä nykyään sanotaan. Koskettimiin on simuloitu ihan oikean pianon tuntuma ja vastine paineeseen ja nopeuteen ja äänikin on samplattu jostain Steinwaystä. Kuitenkin voi kuunnella myös kuulokkeiden kautta, ettei muita häiritse. Luulisi riittävän harjoitteluun.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Sepä se, ku ei sitä volumee voi oikein säätääkään. Se on vaan semmonen läpitunkeva... aaaargh.
Lopetin aika pitkälti syrralla käymisetkin (ennen viihdyin siä erittäin hyvin, pitkiäkin aikoja) sillon ku sinne ostettiin piano (vaik lääniä ja huoneita on ihan perkeleesti). Se vaan on jotain mitä mun hermo ei kestä.
Nimim. Etsitään yksiöö/kaksioo Treen keskustasta
Lopetin aika pitkälti syrralla käymisetkin (ennen viihdyin siä erittäin hyvin, pitkiäkin aikoja) sillon ku sinne ostettiin piano (vaik lääniä ja huoneita on ihan perkeleesti). Se vaan on jotain mitä mun hermo ei kestä.
Nimim. Etsitään yksiöö/kaksioo Treen keskustasta
-
- Kitisijä
Voi apua mua naurattaa tää ihan homona! Anteeksi vain. Oon soittanut itekin pianoa ja tiedän kyllä kuinka vittumaista kuunneltavaa se voi olla (siis omastakin mielestäni oli, silloinkin kun itse harjoittelin).Lapitii kirjoitti:Mulla vaan pää hajoo siihen *PIMPELIPOM!!!!!*
Jos sille vakiintuu joku tietty päivärytmi, niin kai sä voisit buukata itelles jotain tekemistä niiksi ajoiksi (muualla kuin kotona)? Tai kattoa DVD-leffoja korvakuulokkeilla. Tai esittää yhtiökokouksessa, että taloyhtiössä kielletään pianon pitäminen asunnoissa.

Vituttaa oma aikaansaamattomuus taas kerran. Vieläkään saanut kärryä kulkukelpoiseksi, eikä enään ehdi ennen ensiviikon reissua eli joutuu kököttämään julkisissa ties kuinkakauan raahaten isoa varustesäkkiä. Eteisestä ja vessasta pitäisi kantaa ihan kaikki jonnekkin, ei jaksa.
Pari paperiakin oli tullut pistettyä niin hyviin jemmoihin, että eivät sitten lähteneet ajoissa. Sanktioita tulossa.
Duunissa ei saa oikein mitään aikaiseksi ja vapaallakaan ei saa mitään muutosta paskaelämään aikaiseksi.
Valivali.
Pari paperiakin oli tullut pistettyä niin hyviin jemmoihin, että eivät sitten lähteneet ajoissa. Sanktioita tulossa.
Duunissa ei saa oikein mitään aikaiseksi ja vapaallakaan ei saa mitään muutosta paskaelämään aikaiseksi.
Valivali.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Waaah =DEveryWoman kirjoitti:Voi apua mua naurattaa tää ihan homona!
En ois ikänä olettanu kuulevani (= lukevani) tällast lausetta EW:ltä. Toi oli niin huvittava! Et saatiin sit naurut puolin ja toisin kai. =D *high five*
Mut noista sun ehdotuksista (kiits kuits niist) en usko minkään olevan toteutuskelponen. Mä haluun nukkuu sillon ku mua nukuttaa, ja olla hiljaa sillon ku siltä tuntuu, en lähe sopimaan mtn aikatauluja. Se ois musta tosi tyhmää alkaa mariseen toiselle sen soitosta. Emmä haluu rajottaa toisen luovuutta. Tiedän itekin, et pitää soittaa sillon ku soitatuttaa. =)
Nnnngh... onhan mulla noita korvatulppia, mitä käytän öisin. Ehkä sit tästä lähtien päivälläkin (jos haluun päikkärit). En kyl haluis mut ei kai mul oo muuta saumaa ko muuttaa pois tai sopeutua.
Edit/lisäys: Nyt laitan sille aika täpöllä 18 and lifea. =P Ja yöllä lisää, oppiipahan olemaan!
- McJanne
- Kitisijä
Ecophonilla on ainakin sellainen liimattava 50->100mm äänieristyslevy, toimii kun tauti nimenomaan askeläänen kanssa.Dumis kirjoitti:Niitä ajattelin ekana ja ehkä jotain patjaa seinän väliin.McJanne kirjoitti:2cm korkeat kumitassut jalkojen alle tekee jo ihmeitä.Dumis kirjoitti:^ Ei muutakuin juttusille pianon omistajan kanssa, eihän tohon muukaan auta, paitsi ehkä eristeet siihen pianon ympärille, eikä sekään kokonaan.
Kirjoitan tätä alasti
Yep, samaa mieltä.NuoriD kirjoitti:Lapitii... .
Ja oon kyl tottunu tulppiakin käyttään. Ihan ok, tällä mennään.
Edit/lisäys: Tnx kuitenkin kaikille kommentoineille!
Viimeksi muokannut Lapitii, 13.09.2009 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Hiukan samat fiilikset. Ensiksi pistän lattian viimoisen päälle, sitten ukko pistää vanhan kuluneet reunalistat takaisin ja hakkaa samalla lattian harmaille urille.Pulkannaru kirjoitti:
Ja tahrii valkoiset tapetit vereen kun ei viitsi pistää laastaria mokomaan naarmuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.