Lähetetty: 24.07.2009 9:27
Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...
Muahahaa!! Ette vaan osaa!!bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..

Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...
Muahahaa!! Ette vaan osaa!!bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..
Osataanpas! Mä sain uuden kun aikani valitin, nyt toimiiNehemiah James kirjoitti:Muahahaa!! Ette vaan osaa!!
Pskat! Se toimi vuoden verran aivan loistavasti. Mihin mun osaaminen on kadonnut sen kolmen kuukauden aikana kun T1 on takkuillut, mitähäh?Nehemiah James kirjoitti:Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...Muahahaa!! Ette vaan osaa!!bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..
Tuon olen lukenut aikaisemminkin. Ensin ajattelinkin että vika on siinä, että on liian monta härveliä liian pienellä alalla mutta tota katkoilua tapahtuu nykyään myös keskellä korpea.Bhven kirjoitti:...Googlasin nyt tällaisen ohjeen, joka pätee vissiin kaikkiin suunto/polar laitteisiin:
....
Asia on vielä vaiheessa. Nyt odotetaan Samsungin huoltopäällikön kantaa.NuoriD kirjoitti:Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
Kiviäkin hieman kiinnostaisi menikö (laatumerkkinä pitämäni) Samsungin näyttö melko tarkalleen kahden vuoden jälkeen vaihtokuntoon vain ihan telkkaria katsomalla.NuoriD kirjoitti:Asia on vielä vaiheessa. Nyt odotetaan Samsungin huoltopäällikön kantaa.NuoriD kirjoitti:Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
No ei sen tv:n kanssa mitään omituisia perversioita harrastettu, eli kyllä ihan vain katsomisesta oli kyse.exPertti kirjoitti:Kiviäkin hieman kiinnostaisi menikö (laatumerkkinä pitämäni) Samsungin näyttö melko tarkalleen kahden vuoden jälkeen vaihtokuntoon vain ihan telkkaria katsomalla.NuoriD kirjoitti:Asia on vielä vaiheessa. Nyt odotetaan Samsungin huoltopäällikön kantaa.NuoriD kirjoitti:Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
Ei naurata jos meni.
Amen.NuoriD kirjoitti:Kyllähän sitä tosiaan luulisi, että kun maksaa tv:stä pari tonnia, niin se kestäisi pidempään kuin 2 vuotta.
Tässä tosimiehen TV-korjauskurssi:exPertti kirjoitti:Amen.NuoriD kirjoitti:Kyllähän sitä tosiaan luulisi, että kun maksaa tv:stä pari tonnia, niin se kestäisi pidempään kuin 2 vuotta.
Jossakin lehtijutussa televisiokorjaaja puhui etteivät ihmiset tajua etteivät nykyisillä hintatasoilla tehdyt littuteeveet toimi kymmeniä vuosia kuten putkitelkkarit. Keski-iäksi arvioi kolme vuotta taulutelkkarille.
sipsi kirjoitti:sotanorsu
Ize teen niin. että näppäilen numerot peukaloilla, jolloin muita sormia ja kämmeniä voi pitää näkösuojana. Alepassa on lisäksi hyvä, että sitä laitetta voi käännella ständissään. Kelpaako Biltemassa nykyään Visa Electron?Rouva Pupu kirjoitti:Jälleen kerran vituttaa ne saakutin maksumööbelit kaupoissa joihin pitää itse näppäillä tunnusluku. Tämä on oikeastaan sellainen kestovitutuksen aihe, sitä ei paranna vakuuttelut mööbelin turvallisuudesta asiaohjelmissa/mediassa. Eilen taas maksaessa ei voinut kuin kiroilla. Pääsääntöisesti laite on keskellä kassaa, jokaisesta kulmasta hyvä näkyvyys. Eilen oli vittu taas seitsemän ihmistä+myyjä ihan maksulaitteen vieressä, ilman minkäänlaista näkösuojaa. Ainoastaan Biltemassa olen törmännyt näkösuojattuun laitteeseen. Olisi vaatinut taitoa nähdä mitä sinne näppäillään kun ei meinannut itsekään.
Nää on taas näitä susijuttuja. Tiedetään, että paskan möivät, mutta pakko se on väkisin pitää yllä.
Funtsin tätä asiaa enemmänkin ja sain otsaani niin ison kyrvän ja todennäköisesti pienen hermoromahduksen samalla. No, se on tätä kotiäitielämää.Bhven kirjoitti:Ize teen niin. että näppäilen numerot peukaloilla, jolloin muita sormia ja kämmeniä voi pitää näkösuojana. Alepassa on lisäksi hyvä, että sitä laitetta voi käännella ständissään. Kelpaako Biltemassa nykyään Visa Electron?Rouva Pupu kirjoitti:Jälleen kerran vituttaa ne saakutin maksumööbelit kaupoissa joihin pitää itse näppäillä tunnusluku. Tämä on oikeastaan sellainen kestovitutuksen aihe, sitä ei paranna vakuuttelut mööbelin turvallisuudesta asiaohjelmissa/mediassa. Eilen taas maksaessa ei voinut kuin kiroilla. Pääsääntöisesti laite on keskellä kassaa, jokaisesta kulmasta hyvä näkyvyys. Eilen oli vittu taas seitsemän ihmistä+myyjä ihan maksulaitteen vieressä, ilman minkäänlaista näkösuojaa. Ainoastaan Biltemassa olen törmännyt näkösuojattuun laitteeseen. Olisi vaatinut taitoa nähdä mitä sinne näppäillään kun ei meinannut itsekään.
Nää on taas näitä susijuttuja. Tiedetään, että paskan möivät, mutta pakko se on väkisin pitää yllä.
Niin, ja jokaisesta tapahtumasta pitää kauppiasressukan vielä maksaa. On se kurjaa. Mut ainahan voi nostaa vaikka alvin verran hintoja vuodessa, kyllä sillä nyt vuoden pysyy tyytyväisenä :>Suvinen kirjoitti:Mutta on se korttipäätteiden uusiminen kestovitutus myös yrittäjille; ne kun velvoitetaan hankkimaan laitteet mutta maksamaan ne itse.
Puolet työkavereista on hurahtanut iPhoneen. Sitä lienee aika trendikästä haluta.Chely kirjoitti:Täytyy ostaa uusi puhelin ensi viikolla kunhan ensin keksin ensin, että minkä haluan.
Tiedä siitä trendikkyydestä, mutta haluan mahdollisimman monikäyttöisen, mutta kestävän puhelimen (viimeisin kesti alle vuoden). Katselin kommunikaattoreita verkkokaupoista aikani kuluksi, mutta en bongannut mitään sellaista mikä olisi ollut ylitse muiden.aasi kirjoitti: Puolet työkavereista on hurahtanut iPhoneen. Sitä lienee aika trendikästä haluta.