Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...
bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..
Muahahaa!! Ette vaan osaa!! :vihelt:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Muahahaa!! Ette vaan osaa!! :vihelt:
Osataanpas! Mä sain uuden kun aikani valitin, nyt toimii :)
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Siellä on kyllä mukava palvelu vaikka hinnat onkin tapissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...
bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..
Muahahaa!! Ette vaan osaa!! :vihelt:
Pskat! Se toimi vuoden verran aivan loistavasti. Mihin mun osaaminen on kadonnut sen kolmen kuukauden aikana kun T1 on takkuillut, mitähäh?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Itselläinkin on sykevyö vittuillut välillä. Googlasin nyt tällaisen ohjeen, joka pätee vissiin kaikkiin suunto/polar laitteisiin:

Sykelähetyksen koodaus tapahtuu siinä vaiheessa, kun rannelaitteesta
käynnistetään Action rec ja lähetin on puettuna. Tallennuksen alussa
rannelaite valmistaa itsensä vastaanottamaan ainoastaan yhtä sykesignaalia.
Kun syketallennus aloitetaan ei lähellä saa olla toista sykelähettimen
käyttäjää, jotta rannelaite hyväksyisi käyttöön juuri käyttäjänsä
sykesignaalin. Jos vastaanottoalueella on useita sykesignaaleja, niin
rannelaite koodaa/linkittää itsensä vastaanottamaan summittaisesti jonkun
näistä tarjolla olevista sykesignaaleista. Näin ollen tuotepakkauksen
lähetintä ja rannelaitetta ei ole sidottu käytettäväksi keskenään, vaan
rannelaite voi tehdä koodauksen/linkityksen minkä tahansa Polar Coded
-lähettimen kanssa. On tärkeää, että sykettä mitattaessa tallennus
aloitetaan aina paikassa, jossa ei ole metrin-kahden säteellä toista
sykelähettimen käyttäjää.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Unohdin juoda sen oluen :C

Seuraava mahdollisuus on vasta torstai-iltana :C
Kirjoitan tätä alasti
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bhven kirjoitti:...Googlasin nyt tällaisen ohjeen, joka pätee vissiin kaikkiin suunto/polar laitteisiin:

....
Tuon olen lukenut aikaisemminkin. Ensin ajattelinkin että vika on siinä, että on liian monta härveliä liian pienellä alalla mutta tota katkoilua tapahtuu nykyään myös keskellä korpea.
NuoriD

NuoriD kirjoitti:Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
Asia on vielä vaiheessa. Nyt odotetaan Samsungin huoltopäällikön kantaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.
Kiviäkin hieman kiinnostaisi menikö (laatumerkkinä pitämäni) Samsungin näyttö melko tarkalleen kahden vuoden jälkeen vaihtokuntoon vain ihan telkkaria katsomalla.

Ei naurata jos meni.
Came here for school, graduated to the high life
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Toimiiko teillä Facebook ihan normaalisti? Mul on vaikeuksia nähdä "kotisivua"..siis niinku et "profile" näkyy, mut "home" ei. 8)

(Meneehän tääki nyt vitutusketjuun. Kyllähän se nyt kiukuttaa ku ykkösajanviete töissä sensuroidaan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Kiviäkin hieman kiinnostaisi menikö (laatumerkkinä pitämäni) Samsungin näyttö melko tarkalleen kahden vuoden jälkeen vaihtokuntoon vain ihan telkkaria katsomalla.

Ei naurata jos meni.
No ei sen tv:n kanssa mitään omituisia perversioita harrastettu, eli kyllä ihan vain katsomisesta oli kyse.

Ilmeisesti littujen valmistusprosessi on väännetty äärimmäisen tiukaksi, mitään ylimääräistä redundanssia ei jätetä. Toinen littumme, Sonyn 42 tuumainen LCD tilttasi alle vuodessa. Siinä oli takuu vielä voimassa, paneeli vaihdettiin.

Kyllähän sitä tosiaan luulisi, että kun maksaa tv:stä pari tonnia, niin se kestäisi pidempään kuin 2 vuotta.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Kyllähän sitä tosiaan luulisi, että kun maksaa tv:stä pari tonnia, niin se kestäisi pidempään kuin 2 vuotta.
Amen.

Jossakin lehtijutussa televisiokorjaaja puhui etteivät ihmiset tajua etteivät nykyisillä hintatasoilla tehdyt littuteeveet toimi kymmeniä vuosia kuten putkitelkkarit. Keski-iäksi arvioi kolme vuotta taulutelkkarille.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kyllähän sitä tosiaan luulisi, että kun maksaa tv:stä pari tonnia, niin se kestäisi pidempään kuin 2 vuotta.
Amen.

Jossakin lehtijutussa televisiokorjaaja puhui etteivät ihmiset tajua etteivät nykyisillä hintatasoilla tehdyt littuteeveet toimi kymmeniä vuosia kuten putkitelkkarit. Keski-iäksi arvioi kolme vuotta taulutelkkarille.
Tässä tosimiehen TV-korjauskurssi:

http://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Me ollaan perheenä kyläilty paljon ja kutsuttu kylään, sit kaupunnilla tai rataslenkeillä. Pääasia on, et tulee sosiaalista vastetta. Pitää vaan ottaa riski parkumisesta. Vähän sama juttu, kun et peiton alle voi aina jäädä - ei tapahdu mitään ikävää muttei kyl kivaakaan.

Tsemiä eniveis.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vituttaa liian lähellä takana ajavat mopoilijat.
Tänään kahdesti takanani ajettiin n 50km/h nopeudella noin 3m päässä takapuskuristani.
Onneksi tuulilasi tuntui likaiselta ja puhdistui 10 sek yhtäjaksoisella ruiskutuksella.
Ja kummallakin kerralla sama vaikutus: turvaväli tuli kymmenkertaiseksi :D
Ehkä ilkeää, mutta ei jaksa noita lanssikeikkojakaan ja poliisisetiä/-tätejä kun joutuu hipasemaan jarrupoljinta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Saatana, että mua vituttaa duuni"kaveri". En vaan ole tottunut tekemään töitä kusipäiden kanssa. Typerä kaksnaamanen sotanorsu. No, mut mulle ei vittuilla..kyllä se sen vielä joskus tajuaa. :kele:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

sipsi kirjoitti:sotanorsu
Kuva
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jälleen kerran vituttaa ne saakutin maksumööbelit kaupoissa joihin pitää itse näppäillä tunnusluku. Tämä on oikeastaan sellainen kestovitutuksen aihe, sitä ei paranna vakuuttelut mööbelin turvallisuudesta asiaohjelmissa/mediassa. Eilen taas maksaessa ei voinut kuin kiroilla. Pääsääntöisesti laite on keskellä kassaa, jokaisesta kulmasta hyvä näkyvyys. Eilen oli vittu taas seitsemän ihmistä+myyjä ihan maksulaitteen vieressä, ilman minkäänlaista näkösuojaa. Ainoastaan Biltemassa olen törmännyt näkösuojattuun laitteeseen. Olisi vaatinut taitoa nähdä mitä sinne näppäillään kun ei meinannut itsekään.

Nää on taas näitä susijuttuja. Tiedetään, että paskan möivät, mutta pakko se on väkisin pitää yllä.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rouva Pupu kirjoitti:Jälleen kerran vituttaa ne saakutin maksumööbelit kaupoissa joihin pitää itse näppäillä tunnusluku. Tämä on oikeastaan sellainen kestovitutuksen aihe, sitä ei paranna vakuuttelut mööbelin turvallisuudesta asiaohjelmissa/mediassa. Eilen taas maksaessa ei voinut kuin kiroilla. Pääsääntöisesti laite on keskellä kassaa, jokaisesta kulmasta hyvä näkyvyys. Eilen oli vittu taas seitsemän ihmistä+myyjä ihan maksulaitteen vieressä, ilman minkäänlaista näkösuojaa. Ainoastaan Biltemassa olen törmännyt näkösuojattuun laitteeseen. Olisi vaatinut taitoa nähdä mitä sinne näppäillään kun ei meinannut itsekään.

Nää on taas näitä susijuttuja. Tiedetään, että paskan möivät, mutta pakko se on väkisin pitää yllä.
Ize teen niin. että näppäilen numerot peukaloilla, jolloin muita sormia ja kämmeniä voi pitää näkösuojana. Alepassa on lisäksi hyvä, että sitä laitetta voi käännella ständissään. Kelpaako Biltemassa nykyään Visa Electron?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bhven kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jälleen kerran vituttaa ne saakutin maksumööbelit kaupoissa joihin pitää itse näppäillä tunnusluku. Tämä on oikeastaan sellainen kestovitutuksen aihe, sitä ei paranna vakuuttelut mööbelin turvallisuudesta asiaohjelmissa/mediassa. Eilen taas maksaessa ei voinut kuin kiroilla. Pääsääntöisesti laite on keskellä kassaa, jokaisesta kulmasta hyvä näkyvyys. Eilen oli vittu taas seitsemän ihmistä+myyjä ihan maksulaitteen vieressä, ilman minkäänlaista näkösuojaa. Ainoastaan Biltemassa olen törmännyt näkösuojattuun laitteeseen. Olisi vaatinut taitoa nähdä mitä sinne näppäillään kun ei meinannut itsekään.

Ize teen niin. että näppäilen numerot peukaloilla, jolloin muita sormia ja kämmeniä voi pitää näkösuojana. Alepassa on lisäksi hyvä, että sitä laitetta voi käännella ständissään. Kelpaako Biltemassa nykyään Visa Electron?
Funtsin tätä asiaa enemmänkin ja sain otsaani niin ison kyrvän ja todennäköisesti pienen hermoromahduksen samalla. No, se on tätä kotiäitielämää.

Mä en pidä siitä, että paskaa kaupataan kultana silloin kun se tiedettävästi on paskaa. Mutta kun sen paskan on pakko olla kultaa :) Mun mielestä tuo ei ole turvallinen väline. En kyllä tiedä käykö Biltemaan electroni, muistaakseni maksoin silloin luottokortilla.

Anyway, kiitos niistä "ohjelmointiohjeista". Harjoittelen weekendinä *puss*
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Suvinen kirjoitti:Mutta on se korttipäätteiden uusiminen kestovitutus myös yrittäjille; ne kun velvoitetaan hankkimaan laitteet mutta maksamaan ne itse.
Niin, ja jokaisesta tapahtumasta pitää kauppiasressukan vielä maksaa. On se kurjaa. Mut ainahan voi nostaa vaikka alvin verran hintoja vuodessa, kyllä sillä nyt vuoden pysyy tyytyväisenä :>

Ehdotan että siirrytään takaisin vaihdantatalouteen. Pysyy rosvot kurissa ja persaukiset paremmin tiedossa.
Kirjoitan tätä alasti
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

Kännykkäni meni rikki pari viikkoa sitten ja nyt onnistuin rikkomaan sitten varakännykänkin. Todella lahjakasta. Täytyy ostaa uusi puhelin ensi viikolla kunhan ensin keksin ensin, että minkä haluan.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti:Täytyy ostaa uusi puhelin ensi viikolla kunhan ensin keksin ensin, että minkä haluan.
Puolet työkavereista on hurahtanut iPhoneen. Sitä lienee aika trendikästä haluta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

aasi kirjoitti: Puolet työkavereista on hurahtanut iPhoneen. Sitä lienee aika trendikästä haluta.
Tiedä siitä trendikkyydestä, mutta haluan mahdollisimman monikäyttöisen, mutta kestävän puhelimen (viimeisin kesti alle vuoden). Katselin kommunikaattoreita verkkokaupoista aikani kuluksi, mutta en bongannut mitään sellaista mikä olisi ollut ylitse muiden.

Edit: Katsastin iPhonen ja pakko sanoa, että vaikuttaa monipuoliselta. Aika heppoisen näköinen tosin.
Vastaa Viestiin