Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Esim. haavainen paksusuolentulehdus sopii oireisiin.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jossain ketjussa puheltiin parast'aikaa kiertävästä vatsataudista. Jos se on tämä, joka minua on nyt vaivannut, niin onpa harvinaisen ärhäkkä: toivottavasti vauvanne eivät tätä saa.

Viime arkiviikon loppupuoli meni maatessa sängynpohjalla; jos yritti nousta ylös, ja välillä muutenkin, tuli aika voimalla suihkua kummastakin päästä. Lauantaina kuvittelin sitten oloni normalisoituneen, mutta ilmeisesti sisuskaluni eivät vieläkään ole toipuneet tuosta mylläkästä. Viime yönä kävi jo toista kertaa sitten niin, että tuossa ilta-yhdentoista maissa alkoi ylävatsaa jotenkin kramppaamaan aika helkkarin kivuliaasti. Mitään kuvotusta ei tuntunut, mutta tuskainen olotila sai aikaan aika mehevän oksennuksen joka tapauksessa. Nukkumisesta tai edes makuuasennosta ei oikein voinut haaveillakaan. Sitten tilanne vain yht'äkkiä laukesi aamuyöstä ja olo oli taas normaali. Aika moista, kun varsinaisen taudin päättymisestä on kuitenkin jo päiviä. Tai siis toivottavasti tämä on vatsatautini jälkimaininkeja, enkä ole hankkinut jotain helkkarin refluksi-sappikivi-suolisyöpää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kuulostaa norovirukselta. Todella ärhäkkänä nyt liikkeellä. Esim. äitini pyörtyi eilen pöntölle. Se on kova tauti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Norovirus tod. näk. Se jyllää.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Uuh Dave, tultiin samaan aikaan. Oli meiän eka kerta <3
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla oli tod.näk. toi välipäivinä, otan osaa.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

RP kirjoitti:Uuh Dave, tultiin samaan aikaan. Oli meiän eka kerta <3
:h:
urpiainen
Kitisijä

Noroksi minäkin tämän olen itsediagnosoinut. Mutta tämä olon muuten parannuttua jopa päiväkausia jatkuva alttius todella tuskaisiin kramppailuihin on kyllä päässyt yllättämään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
urpiainen
Kitisijä

Lilo kirjoitti:Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
Tsemppiä vaan sinne - just yksi työkaveri oli viikon poissa vatsataudin ja sitä seuranneiden kerrassaan kiusallisten nivelkipujen vuoksi.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lilo kirjoitti:Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
Olin lukioaikana vastaavan jälkitaudin takia kuukauden sairaalassa ja monta kuukautta täytyi mennä taksilla kouluun, kun polvia ei saanut rasittaa. Neljä kertaa poistettiin kivaa "hernekeittoa" polvista. Enpä tiennyt, että sellaista vihreää paksua alien-nestettäkin voi ihminen tuottaa.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 19.02.2010 3:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa.
Mene runkille, niin mäkin tein. Daah.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta :(
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta :(
Vaihdevuodet? Tsoukki ;)

Mulla on kuumetta ja ulkona pyryttää. Turha lähteä nyt, en voi vielä hakea poikaa kun goisaa päiväkodissa ja syö välipalan. Turha mennä kotiinkaan kun ehtisin olla siellä max. 30min. Joten kökin tässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Mene runkille, niin mäkin tein. Daah.
Ei auta korvikkeet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta :(
Vaihdevuodet?
Hehe. Oliskin, olis ainakin joku syy kaikelle vaivalle. :D
Mä kai vaan alan mennä rikki - liikaa kilsoja ja liian vähän huoltoa ilmeisesti.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nokkaan sattuu niin että tippa linssissä aina kun naamaa hiukankin liikuttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ai saastavana kun tota polvea on alkanyt jomottamaan. Oonkohan mä juNpannut sitä vähän liikaa? Tää ei nyt ole ollenkaan mukavaa. Taidan pakottaa itseni jäämään tänään kotiin illalla.
NuoriD

Kainalolämpö 37.6.

*viluttaa*

Burana huuleen ja poka penkkiin.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jos jaksaa mennä lääkäriin niin jaksaa mennä töihinkin (HA, HA, HA)
Kirjoitan tätä alasti
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla taitaa olla poskiontelontulehdus :x Niskakin taas jumittaa, menen huomenna työterveyslääkärille kinuamaan fysioterapialähetteen.
Elppis
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Kainalolämpö 37.6.

*viluttaa*

Burana huuleen ja poka penkkiin.
Noni, tartuta nyt ne potilaaskin vielä!!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ei kuume tartu ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä

Vesper kirjoitti:^ Ei kuume tartu ;)
No mut jostain syystä se kuumekin nousee?
Vastaa Viestiin