Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

McJanne kirjoitti: Mitä jos vaan satsaisit vakionopeudensäätimeen. Se on aika idioottivarma kehätiepatentti.
On jo, ja sillähän ei tee mitään kehäteillä kun nopeudet seilaa jatkuvasti.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onslow kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Mitä jos vaan satsaisit vakionopeudensäätimeen. Se on aika idioottivarma kehätiepatentti.
On jo, ja sillähän ei tee mitään kehäteillä kun nopeudet seilaa jatkuvasti.
Ei seilaa, kun säädät sen 50:een kuten Mcmanne :D
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Rouva Pupu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No sitten laitat meille yyveetä!!
Niin, yksäriä nyt hopihopi!
Mulle kanssa, olen nolife!
Dumis kirjoitti:TAHDON TIETÄÄ KANS!
Huoh.
nowaysis kirjoitti:Ja kun mainitsit kertovas enemmän blogissa, niin missä blogissa?

Uteliaisuus on hyve!1 8)
Omassa blogissani tietenkin *virn*
Frederik Krueger kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:...
Ei kiinnosta.

<insert mamu-vitsi here>
Hienoa! :)
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Dumis kirjoitti:Ei seilaa, kun säädät sen 50:een kuten Mcmanne :D
Tuu sit huutelee kun rassis kestää edes tuossa vauhdissa perässä *huutouhoaa*
Kirjoitan tätä alasti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:80 kmh rajoitus kehäkolmosella, ei risteysalueella, alamäessä ohitin rekkaa ja vauhtia noin 94 kmh, niin siinä runkkujen pitää olla sakottamassa.
Tuo juttu on tietysti laajempi linjaus ja keskustelun paikka, mutta itse en nopeammilla teillä kupunkia lykkäis alle 20 ylityksestä. Kyllä siinä on kaksinaismoralismin kaiku, kun pienistäkin ylityksistä laputetaan. Niihin kun syyllistyy käytännössä kaikki, jopa konstaapelit itse.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyllä siinä on kaksinaismoralismin kaiku, kun pienistäkin ylityksistä laputetaan. Niihin kun syyllistyy käytännössä kaikki, jopa konstaapelit itse.
Tulee lähinnä mieleen että laiskuuttaan sakotetaan siellä, missä saalis on suurin ja homma helpointa. Tarpeellisuuden ja turvallisuuden kannalta tuolla ei ainakaan ole mitään merkitystä, toisin kuin olisi esim noilla taajamasakottamisilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Tulee lähinnä mieleen että laiskuuttaan sakotetaan siellä, missä saalis on suurin ja homma helpointa. Tarpeellisuuden ja turvallisuuden kannalta tuolla ei ainakaan ole mitään merkitystä, toisin kuin olisi esim noilla taajamasakottamisilla.
Mua vituttaa yli kaiken telkänpöntöt, jotka ovat juuri nopeusrajoituksen alenemisen jälkeen. Helvetin huonoa peeärrää. Mutta painotan, että en ole koskaan suhtautunut liikeneeseen läheskään samalla pieteetillä kuin dallapeen muna-tanassa-konstaapelit. Liikennesakot kun ovat täysin kohtuuttomia muihun sanktioihin nähden.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onnekseni olen niin vapautunut ihminen, ettei ole kiire mihinkään -> ei ensimmäistäkään sakkoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Just näitä hulluja pitäs olla narauttamassa enemmän. Esim tässä meidän vieressä on pääväylä jossa 40 kmh rajoitus. Ehkä 1/10 ajaa rajoituksen mukaan ja parhaimmat 100 lasissa. Kyllä vituttaa seurata sivusta kun ajetaan kuin Vatanen eikä kertaakaan ole tutkaa tässä näkynyt.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /03/845407
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Bluntly kirjoitti:Onnekseni olen niin vapautunut ihminen, ettei ole kiire mihinkään -> ei ensimmäistäkään sakkoa.

Mulla on ollut kortti 21 vuotta ja vasta tänä vuonna olen saanut ekat ylinopeussakkoni. Ekassa ylityksessä 70 alueella 7 kmh liikaa ja tässä 80 alueella 12-14 kmh..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:Mulla on ollut kortti 21 vuotta ja vasta tänä vuonna olen saanut ekat ylinopeussakkoni. Ekassa ylityksessä 70 alueella 7 kmh liikaa ja tässä 80 alueella 12-14 kmh..
Olen eläissäni saanut yhdet sakot. 30 kilometriä lähimpään taajamaan ajoin kesänopeutta 20.30 sunnuntai-iltana talvinopeusrajoituksella (talvi 80:lla 102 ja heti päiväsakkoja). Onneksi sentään poliisiauton valot valaisivat ympärillä olevaa tyhjää pimeyttä.

Tuntui tosi oikeudenmukaiselta.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en ole saanut sakkoa 13 vuoteen. Kyllä nuo em. paikkohin asetetut pöntöt silti vituttaa, koska esmes mökki/sukulointireittini varrella niitä on tuhka tiheään. Jos ajatus on muualla kuin ajosuorituksessa, niin se on sitten voivoi, kun räpsyy.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onslow kirjoitti:Just näitä hulluja pitäs olla narauttamassa enemmän. Esim tässä meidän vieressä on pääväylä jossa 40 kmh rajoitus. Ehkä 1/10 ajaa rajoituksen mukaan ja parhaimmat 100 lasissa. Kyllä vituttaa seurata sivusta kun ajetaan kuin Vatanen eikä kertaakaan ole tutkaa tässä näkynyt.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /03/845407
Tässähän olisi selvästi sellaisen Google Maps - mashup-sovelluksen paikka, missä voisi ehdottaa sakkorysien sijoituksia perusteluineen! Parhaimman rysänpaikan ehdottaneelle palkinnoksi Liikenneturvan heijastinliivi.

"Naapurin kakara ajaa tästä aina mopolla kahdeksaakymppiä koulusta kotiin iltapäivällä kolmen aikaan."
"Kylän aikamiespoika hakee karhua heti herättyään, ja ei varmasti ole selvinpäin."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bluntly kirjoitti:Onnekseni olen niin vapautunut ihminen, ettei ole kiire mihinkään -> ei ensimmäistäkään sakkoa.
En kyl oo noin vapautunut. Mutta tunnustan ajavani lähes aina 70 km/h ja yli rajoituksien alueilla 5-6 km/h ylinopeutta. Ja pönttöjen kohdalla napautan varmuudeksi 2 kertaa vak.nop.säätimen miinus-nappulaa ( -> -3..4 km/h). Tällä systeemillä ei ole tullut sakkoja. Toki lapin matkoilla klo 24-05 välillä saattaa nopeus olla luokkaa 120-160km/h liikenteesta ja paikasta riippuen.

Ainoa sakkoni on lapista 9 vuoden takaa, 80-alue ja 98 km/h. Meinasi mennä päiväsakoille. Poliisisetä n 50v kirjoitteli lomaketta ja kirjoitti väärin sukunimeni, hetun, osoitteen ja vielä jonkun muun tiedon. Juttelin mukavia ja kuskin pukilta poliisisetä n 30v kertoi oikeassa ylälaatikossa olevan niitä lomakkeita. Kolmannen kerran jälkeen vanhenpi setä uskoi ja repi päiväsakkolapun. Ja kirjoitti nyt rikesakon ja oikein. Tulos 400fim sakot, jotka muutti puhelimessa 15 min ajon jälkeen summaan 600fim. Pääsin halvalla. Edellinen tuosta autosta ulos tullut kertoi ajaneensa 96km/h ja se maksoi kertomillaan tuloilla 5000fim.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos pilkkua nusastaan niin en kyllä itsekkään aja koskaan aivan rajoitusten mukaan. Aikoinani mittautin opal paskan mittarivirheen kunnon tutkalla kolmella käytössäolevalla maantienopeudella ja ajelen noin 8km yli rajoitusten.

Parivuotta, kun pidin taukoa IT-paskasta, niin toimistoni oli opeliksissä (tuulilasissa ihan penteleesti post-it:ä) kilometrejä tuli ihan reilusti, mutta kertaakaan ei tarvinnut ajella päättömästi vaikka etäisyydet oli ihan reiluja kun vastuualueena kaikki alle Keski-Suomen. Firma oli tämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Poikkeuksena aiemmin kirjoittamaani: menen liikennevirran mukana, jos se menee tuota kirjoittamaani määrää ylinopeutta kovempaa..

Ja jos liikennevirta menee tuota määrää hitaammin, niin ohitan jonon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opel paskalla ei ohitella, paitsi alamäessä.

Haaveilen aidosta Suzuki Altosta (tai aston martin DB9(kyllä, preferoin DB9:ä ennen Vantagea)).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tänään huollosta autoa hakiessani spottasin varaosatiskillä mainoksen ylimääräisestä vakionopeusviiksestä, johon saa esiohjelmoitua 3 eri nopeutta omien nappiensa taakse. Juuri tuollaista olen aina kaivannutkin, että saisi omista napeistaan painamalla vaihdettua vakioylinopeudensäätimestä nopeudet 90, 110 ja 130.

Sääli vain että moinen paksuhko muovinen tonkelo (kaikki kolme esivalintanappia olivat vierekkäin-limittäin viiksen päässä) olisi ihan pirun ruma pulkan omien kromikoristeltujen viiksien vieressä. :( Saispa tollaset napit rattiin...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veikkaisin huoltolaskusi olevan enemmän kuin tuon Opel Paskan jälleenmyyntiarvo(ilman ceedeitä).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:huoltolaskusi
0€.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Höh! Ainut missä tuolla kolsolla olisi voinut Elvistellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kilahdin syyttä yhelle tutulle pienessä hutikassa. Nolottaa, hävettää ja vituttaa. Nyt siitä ei ole kuulunut vaikka anteeksi pyysin. Tai no kun kysyin et onks kaikki ok mein välillä niin se vastas että kaikki on hyvin. Taitaa silti pitää mua ihan sekopäänä :oops: Ei ole yhtään mun tapasta tommonen. En tiiä mikä muhun meni. Miten mä saisin selitettyä sille tilanteen..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stinky kirjoitti:Kilahdin syyttä yhelle tutulle pienessä hutikassa. Nolottaa, hävettää ja vituttaa. Nyt siitä ei ole kuulunut vaikka anteeksi pyysin. Tai no kun kysyin et onks kaikki ok mein välillä niin se vastas että kaikki on hyvin. Taitaa silti pitää mua ihan sekopäänä :oops: Ei ole yhtään mun tapasta tommonen. En tiiä mikä muhun meni. Miten mä saisin selitettyä sille tilanteen..
Kevättä rinnassa? :)
Came here for school, graduated to the high life
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tiiä siitä sitten.. Toivon että se nyt ei tuomitsis mua ton perusteella. Joskus sitä kämmää mutta toivottavasti se antais mulle uuden tilaisuuden. Jos ei niin, sit sille ei vaan voi mitään :(
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stinky kirjoitti:^Tiiä siitä sitten.. Toivon että se nyt ei tuomitsis mua ton perusteella. Joskus sitä kämmää mutta toivottavasti se antais mulle uuden tilaisuuden. Jos ei niin, sit sille ei vaan voi mitään :(
Meinasin sitä, että itselläkin on ollut oudon levoton olo viime aikoina. Oli pitkästä aikaa ihan oikea talvi niin kevät oikeasti tuntuu biorytmeissä.

Toivotaan parasta.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin