Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saanko veikata? Ei se mitään, veikkaan silti eli päädyitkö jatkoille kämppään, jossa oli/käytettiin myrkkyjä?
En. Tämä se vasta olisikin kruunannut iltani. Nyt täytyy alkaa soitella ihmisille, että olen kunnossa. Hieman selittämistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Chevilyn kirjoitti:En. Tämä se vasta olisi kruunannut iltani.
Ok :sir:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Chevilyn kirjoitti:...
Äläs nyt viitsi. Poliisi on ystävä.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Monsieur Manala kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:...
Äläs nyt viitsi. Poliisi on ystävä.
Kun on poliisin kaltaisia ystäviä niin ei tarvitse vihamiehiä lainkaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hetken kun on poissa niin heti täällä tapahtuu jotain. Kertokaa nyt mullekin!!!
Work like a captain, play like a pirate.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niin just, mäkin haluan tietää.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

.. whaat.. ?!?!?!?
*tunnustautuu uteliaaksi*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mäkin sain hillittyä vielä eilen itteni, mut nyt jatkuu vihjailut viikonpäiväketjussa. *Pakahtuu uteliaisuudesta*
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Chevilyn kirjoitti:Tuli suositus editoida, joten se män :)
Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.

Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Onslow kirjoitti: Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.
En ole joutunut poistelemaan mitään.
Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Niin, tai sitten pitäisi vain linnoittautua neljän seinän sisälle.

Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Viimeksi muokannut Chevilyn, 26.03.2009 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No sitten laitat meille yyveetä!!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chevilyn kirjoitti:
Onslow kirjoitti: Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.
En ole joutunut poistelemaan mitään.
Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Niin, tai sitten pitäisi vain linnoittautua neljän seinän sisälle.

Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Eihän tuo ole mitään, meillähän on vaikuttanut palstalla yksi kolmoismurhaajakin, löysää vähän krakaa..
Mitään ei unohdeta, ND seuraa pienen mustan kirjansa kanssa ja Manala "äänittää" keskustelut megaveivariinsa..
Mikään ei häviä ole huoletta..
Vesper kirjoitti:No sitten laitat meille yyveetä!!
Ilmeisesti kohta me kaikki tiedetään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Chevilyn kirjoitti: Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Joutuuko tässä ostamaan Alibin irtonumeron? :-D

Ei sinällään, hyvä ettei käynyt mitään pahempaa vaikka poliisit leikkivätkin hieman sheriffejä. Ilmeisesti 24-sarjan katsominen pitäisi kieltää poliisiviranomaisilta. Todella ikäviä tuollaiset tapaukset ja varmasti ovat omiaan horjuttamaan uskoa oikeusvaltioon tai siihen, että ihmisiä kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja syyttömänä ennen kuin toisin todistetaan.

Ihan mielenkiinnosta kuitenkin kysyn, millä tavoilla laitoit asiaa eteenpäin - eli mikä on toimiva tapa valittaa poliisiviranomaisen toiminnasta? Pitääkö Tixin kaivaa naftaliinista, että valituksesi otetaan vakavasti vai onko olemassa jokin PyryMatias-hotline, jonne soitetaan poliisin väärinkäytöksistä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Chevilyn kirjoitti:...
Ei kiinnosta.

<insert mamu-vitsi here>
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:No sitten laitat meille yyveetä!!
Niin, yksäriä nyt hopihopi!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No sitten laitat meille yyveetä!!
Niin, yksäriä nyt hopihopi!
Mulle kanssa, olen nolife!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tänne ja!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

TAHDON TIETÄÄ KANS!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Piippolan vaarilla oli talo?

No, ei tarvi mulle.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Vihaansa voi kanavoida muuallekin, esim. keskustelupalstoille. Ei sitä ole pakko viattomiin peleihin purkaa.
Özm. En osaa nyt prosessoida vitsejä joten olen lakoninen: ei pelissä mitään vikaa ollut vaan QuickTime Updatessa. Ja niinhän mä just teinkin. Alles gut.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja kun mainitsit kertovas enemmän blogissa, niin missä blogissa?

Uteliaisuus on hyve!1 8)
Prepare for the worstest.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Taas saatana ylinopeussakot kamera-autolla. Niillä persereijillä on näköjään valkoinenkin koppiauto kameroilla vihreä pakun lisäksi.

Mä en vittu ymmärrä sit tota liikennekyttien touhua. 80 kmh rajoitus kehäkolmosella, ei risteysalueella, alamäessä ohitin rekkaa ja vauhtia noin 94 kmh, niin siinä runkkujen pitää olla sakottamassa.

Miksei ne saatanan persreiät sakota siellä missä sitä oikeasti tarvitaan, kuten esimerkiksi taajamissa, missä jatkuvasti vedetään järjettömiä ylinopeuksia alueilla jossa 40 kmh rajoitus, lapsia, kouluja, päiväkoteja ja vaaratilanteita satakertaa enemmän kuin pääteillä.

Ei voi taas muta kuin todeta että suomen liikennepoliisin touhu on niin helvetin syvältä ettei mitään rajaa. Haistakaa iso piikkisian vittu!


Seuraava isompi ostos on tutkanpaljastin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
On niillä punainenkin. Ja voi olla että vielä muitakin..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hain autoni iskarien asennuksesta. Olis sit kuitenkin pitäny laittaa itse :evil:
Etulokasuojassa ventti, aiheutettu työkalulla. Maanantaina uudelleen samaan lafkaan, oikovat ja maalaavat. PRKL.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Onslow kirjoitti:Seuraava isompi ostos on tutkanpaljastin.
Mitä jos vaan satsaisit vakionopeudensäätimeen. Se on aika idioottivarma kehätiepatentti.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin