saira kirjoitti:.. Ja ehkä turhan kärkevästi kyseisille naisille kommentoineet...
Ymmärrän kyllä esimerkiksi Exsatin ja Safin alkureaktiot, mulla tuli aluksi ne samat pintaan. Mutta sitten.. olin flunssassa ja nenä meni tukkoon ja se valkosipulijutska alkoi toimia. Tai jotain.
Gattaca kirjoitti:
..
Minä tiedän kaiken vampyyreista ja pentuna halusin olla Pimeyden Prinssi eli Dracula...
Jos mokaa, niin täytyy ensin edes tunnustaa tekosensa. Olisihan tuosta toimittajasta ja sen menettelytavoista voinut informoida joku muukin kuin manala, sen jälkeen kun paskat oli jo housuissa. Anteeksipyytelyiden tarpeellisuudesta päättäköön asianomaiset. Tuskin me muut ollaan mitään anteeksivanteeksi-spektaakkelia vailla..
saira kirjoitti:Ainoa, jonka tässä tilanteessa tulisi tekemisiään tai sanomisiaan hävetä, on Angitan toimittajaystävä(?), joka pettää ystävänsä luottamuksen.
No toimittaja on aina toimittaja ja juorutoimittaja on juorutoimittaja. Ei sellaisilla ole vastuuta, ja se joka kuvittelee että voi jutella lööppimateriaalista tällaisen tyypin kanssa "ihan vaan kavereiden kesken" on kyllä varsin hyväuskoinen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Olihan keskiviikko.
Ihan jänskättää; millainenhan torstaista tulee näillä pohjilla?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...