Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

saira kirjoitti:.. Ja ehkä turhan kärkevästi kyseisille naisille kommentoineet...
Ymmärrän kyllä esimerkiksi Exsatin ja Safin alkureaktiot, mulla tuli aluksi ne samat pintaan. Mutta sitten.. olin flunssassa ja nenä meni tukkoon ja se valkosipulijutska alkoi toimia. Tai jotain.
Gattaca kirjoitti: ..
Minä tiedän kaiken vampyyreista ja pentuna halusin olla Pimeyden Prinssi eli Dracula...
:demoni:

Öitä..
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos mokaa, niin täytyy ensin edes tunnustaa tekosensa. Olisihan tuosta toimittajasta ja sen menettelytavoista voinut informoida joku muukin kuin manala, sen jälkeen kun paskat oli jo housuissa. Anteeksipyytelyiden tarpeellisuudesta päättäköön asianomaiset. Tuskin me muut ollaan mitään anteeksivanteeksi-spektaakkelia vailla..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Minä tiedän kaiken vampyyreista ja pentuna halusin olla Pimeyden Prinssi eli Dracula...
Jotenkin sopii sun psykologiseen profiiliin.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

saira kirjoitti:Ainoa, jonka tässä tilanteessa tulisi tekemisiään tai sanomisiaan hävetä, on Angitan toimittajaystävä(?), joka pettää ystävänsä luottamuksen.
No toimittaja on aina toimittaja ja juorutoimittaja on juorutoimittaja. Ei sellaisilla ole vastuuta, ja se joka kuvittelee että voi jutella lööppimateriaalista tällaisen tyypin kanssa "ihan vaan kavereiden kesken" on kyllä varsin hyväuskoinen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minä tiedän kaiken vampyyreista ja pentuna halusin olla Pimeyden Prinssi eli Dracula...
Jotenkin sopii sun psykologiseen profiiliin.
Lennähtää yöllä ikkunasta imeskelemään nukkuvia naisia (mieluiten punatukkaisia) ... HELL yes!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Pointtia Annan viestissäkin.

Asiat on selkeitä silloin, kun niistä kerrotaan selkeästi.

Epäselkeä tilanne ollut kaiken kaikkiaan.
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Pointtia Annan viestissäkin.
.
Hyvä kun editoit täsmennyksen kehen viittasit. Etkö sä vielä ollutkaan nukkumassa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

No en. Mutta nyt ja oikeasti.. 3. kerta toden sanoo:
Hyviä Öitä!
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:No en. Mutta nyt ja oikeasti.. 3. kerta toden sanoo:
Hyviä Öitä!
Öitä, Mr rouvalle.

Taidan syöpötellä ja lueskella ja siiten nukkua.

En häviä vielä kanavalta, mutta hyvät yöt näin valmiiksi toitottelen :)
LillyMunster
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olihan keskiviikko.
Ihan jänskättää; millainenhan torstaista tulee näillä pohjilla?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin