Mikä sinulle on vertailukelpoista? Jos ruutuun lävähtää kikkeli tai pillu ei-toivotussa asiayhteydessä, kuvitteletko sillä olevan paskaakaan merkitystä mistä muusta yhteydestä sen pillun tai kyrvän kantaja tunnetaan?EveryWoman kirjoitti:^Ei kyse ole "saamisesta", vaan siitä että jos tehdään vertailua, sitä kannattaa tehdä vertailukelpoisten asioiden välillä.
OIKEA avatar-äänestys
-
- Kitisijä
^Kyllä kuvittelen.
Ymmärrän, että esim. Daven tilanteessa kuvan tyypillä ei ole merkitystä, vaan ainoastaan sillä näkyykö siinä sukuelin vai ei, mutta muunkinlaisia tilanteita on. Itselleni merkitystä olisi nimenomaan sillä, minkälaisessa kuvassa se elin näkyy. Siksi vertailevan selvityksen tulos kertoo sitä vähemmän, mitä vähemmän vertailtavat kuvat vastaavat toisiaan.
Ymmärrän, että esim. Daven tilanteessa kuvan tyypillä ei ole merkitystä, vaan ainoastaan sillä näkyykö siinä sukuelin vai ei, mutta muunkinlaisia tilanteita on. Itselleni merkitystä olisi nimenomaan sillä, minkälaisessa kuvassa se elin näkyy. Siksi vertailevan selvityksen tulos kertoo sitä vähemmän, mitä vähemmän vertailtavat kuvat vastaavat toisiaan.
-
- Kitisijä
No laita nyt edes Peter Northin kuva sit avattarees. Sillä on paljon isompi kikuli ja taitaa olla elossakin vielä.EveryWoman kirjoitti:Oon pidempään halunnut vaihtaa avan johonkin ei-itseäni-esittävään, ja sitten Steele kuoli.masa kirjoitti:EW:llä on mennyt kuppi lopullisesti nuri vai onko tämä kostosi DeMellolle naureskelusta?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No miksi et itse "voinut" rajata omasta avastasi tuota ulostyöntyvää kieltä pois? Varmaan siksi että et tullut ajatelleeksi, että moinen olisi jotenkin tarpeen. Ja toisaalta siksi, että kuva ei olisi enää sama kuva ilman sitä kieltä. Kuitenkaan kuvan pääasiallinen pointti ei ole se kieli, vaan kuvassa esiintyvä hahmo.exPertti kirjoitti:Selittäkään nyt tyhmälle miksei kikulia voitu esim paintilla rajata pois? Onko kyse monimutkaisesta sananvapausasiasta?
Jos pääasiallinen pointti on kuvassa esiintyvä hahmo, luulisi että Steelestä löytyy miljoona ja yksi otosta jossa slaikkari ei heilu. Voisit toki myöntää, että pääasiallinen pointti oli provosoiva kuva Steelestä, ei kuva Steelestä.EveryWoman kirjoitti:No miksi et itse "voinut" rajata omasta avastasi tuota ulostyöntyvää kieltä pois? Varmaan siksi että et tullut ajatelleeksi, että moinen olisi jotenkin tarpeen. Ja toisaalta siksi, että kuva ei olisi enää sama kuva ilman sitä kieltä. Kuitenkaan kuvan pääasiallinen pointti ei ole se kieli, vaan kuvassa esiintyvä hahmo.exPertti kirjoitti:Selittäkään nyt tyhmälle miksei kikulia voitu esim paintilla rajata pois? Onko kyse monimutkaisesta sananvapausasiasta?
-
- Kitisijä
Mahdollisimman näköinen kuva Steelestä oli pointti. Vain hyvin harva musiikkistarba on toistuvasti esiintynyt julkisissa kuvissa sukuelimet esillä, joten tämä piirre kertoo paljon Steelen persoonallisuudesta.Toimistorotta kirjoitti:Voisit toki myöntää, että pääasiallinen pointti oli provosoiva kuva Steelestä, ei kuva Steelestä.
No ei minua ainakaan häiritse. EW:n selitykset sen sijaan huvittavat ja isosti. Sitä paitsi, helppohan häiritsevät kuvat on blokata pois. Minäkin olen blokannut kitinän logon vekka aikaa sitten.Suvinen kirjoitti:Siis menikö multa jotain ohi vai häiritseekö jotakuta ihan oikeasti tuo EW:n avattaressa näkyvä kikkeli? Aikuisia ihmisiä?!
Ei muuten, mutta siinä mielessä kuitenkin, että vaikka koetan hoitaa Kitinöinnin kotona omissa oloissani, saattavat tyttäret kuitenkin hiipparoida selän taakse esim. kysyäkseen jotain. Joten silloin jos ketjussa on jotain K18-materiaalia, se vaatii minulta jatkuvaa ympäristön tarkkailua. Ja kun tuollainen kuva on avatar-kuvana, se saattaa käytännössä pompsahtaa vastaan mistä vaan ketjusta ja silloin täytyy tarkkailla enemmän.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Samoilla linjoilla. Mä en olis varmaan edes huomannut koko kikkeliä, jos ei tätä "kohua" olisi noussut. Pitäis varmaan vaihtaa resoluutiota, että toi makkara olisi työpaikalla hävettävää luokkaa.Suvinen kirjoitti:Siis menikö multa jotain ohi vai häiritseekö jotakuta ihan oikeasti tuo EW:n avattaressa näkyvä kikkeli? Aikuisia ihmisiä?!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx