Ihan täysin sovittavissa olevia juttuja kun molemmat vain asennoituvat niin. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Se, että ei pääse purkautumaan, on kuin asettaisi aikapommin tikittämään. Ja se laukeaa - takuu varmasti.Vesper kirjoitti:Mä en oikeen hiffaa tota harrasteongelmaa. Eiks oo niin että jos toinen hoitaa lasta kotona = työtä, ja toinen menee päivisin töihin = työtä, niin sitten iltasin voidaan jakaa tota homma fifti-sixti? Ja ne kodinhoidolliset hommat edelleen puoliks. Ja valvomiset sitten annettujen tekijöiden mukaan.
Jään odottamaan Helppohan se on täältä huudella kun ei oo lapsia-korttia.
Heitä homo voltti -lauantai
-
- Kitisijä
Ei mulla oikeasti harrastuksia ole kovin paljoa, siis sellaisia aikaa vieviä, kuten kalastus tai sukellusbliss kirjoitti:MinäMinäMinä omien harrastuksies suhteen, ainakin täältä lukiessa...

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
*Piiskaa*Vesper kirjoitti:Tää olis kyllä mahtavaa. *haaveilee*
Ja vielä sen sanon, että ei se lapsi koko ajan omia vanhempiaan tarvitse. Ei se siitä rikki mene, jos se jossain yökyläilee säännöllisesti ja jos sitä joku muu hoitaa säännöllisesti. Ei saa tehdä helposta asiasta liian vaikeaa. Nyt olen hiljaa.
- Riemumieli
- Kitisijä
Sopeutuminen vie oman aikansa, joten alussa aikaa ei ole tai ainakin niin, että et jaksa tehdä mitään. En tiedä asumisjärjestelyistänne, mutta jo unien muuttuminen katkonaisiksi ja vähäisiksi vie voimat. Onneksi kaikkeen tottuu ja ajan kanssa hommat muuttuvat muutenkin helpommiksi. Kaikkein pahinta on, jos rouva kärsii synnytyksen jälkeisistä masennusoireista (ja kaikki tuntuvat kärsivän) ja jos oireet vain jatkuvat ja ennen kaikkea jos rouva ei tunnusta kärsivänsä mistään ja syyttää sinua kaikesta (no niinhän ne tekevät muutenkin).Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliittobliss kirjoitti:Jos naama menee mutrulle ja tulee kolmen päivän hiljaisuus, jätä futikset väliin
Paras päivä ikinä.
Mulla samat suunnitelmat. Paitsi toi potkiminen ja partajutskaStevie Ray kirjoitti:Meen suihkuun. Ajan parran. Potkin teinixin ylös... Siinä noin alkuun.

Josta muistuikin mieleeni, että pitäs ostaa uusi suihku. Siis se pää. Toi nykyinen on niin tekninen ja ärsy, et haluun ihan sellasen tavallisen tilalle.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Joo, tästä on paljon puhuttu. Jotenkin sitä ihmettelee, miksi luontoäippä on keksinyt moisen riesan tuoreelle emolle, ja isännälle myös.Riemumieli kirjoitti:Kaikkein pahinta on, jos rouva kärsii synnytyksen jälkeisistä masennusoireista (ja kaikki tuntuvat kärsivän) ja jos oireet vain jatkuvat ja ennen kaikkea jos rouva ei tunnusta kärsivänsä mistään ja syyttää sinua kaikesta (no niinhän ne tekevät muutenkin).
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Hyvä että kommunikaatio toimii, se on oikeasti ISO juttu. Ja asioiden tiedostaminen on vähintään yhtä iso juttu eli hyvältä vaikuttaa. En tiedä, mikä ko. oireen tarkoitus on, joku viisaampi osannee sen selvittää. Useimmilla kai vauvan hoitaminen lievittää oireita, mutta toiset taas syyttävät koko maailmaa oireistaan ja se ei voi olla hyvä esim. parisuhteelle. Ennen vanhaan tosin naisella ei ollut samanlaista mahdollisuutta narttuilla, joten ongelmiakin oli vähemmän. Vai oliko, koska pään sisällä kuitenkin kiehui.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joo, tästä on paljon puhuttu. Jotenkin sitä ihmettelee, miksi luontoäippä on keksinyt moisen riesan tuoreelle emolle, ja isännälle myös.
Paras päivä ikinä.
OnVesper kirjoitti:Steak&BJ?milli kirjoitti:hieno juhlapäivä
Eiks toi oo ihan arkipäivää...?

Äijä lähtee tänään töistä suoraan kannattamaan Puulia manurea vastaan, mä vietään laatuaikaa jäbän kanssa kahdestaan

Nyt pitää lähtee Rekolaan (don't ask).. tai heti kun toi unikeko herää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ei pysty tajuaan.
Ensiksi te hankitte jälkikasvua ja sitten marisette kun se saatanan käärö ei ollutkaan yhtä helppo hoitaa kun kissanpentu. Olette tyhmiä, mä olen vähän sitä mieltä että lapset on ihan kivoja jos ne ei ole omia. Olisitte tekin niin säästyisi nähtävästi paljon, vai mikä vittu on kun te kaikki rutisette niistä lapsistanne, ette juurikaan kerro niitä positiivisia puolia kakaroistanne.
Does not compute.
Ensiksi te hankitte jälkikasvua ja sitten marisette kun se saatanan käärö ei ollutkaan yhtä helppo hoitaa kun kissanpentu. Olette tyhmiä, mä olen vähän sitä mieltä että lapset on ihan kivoja jos ne ei ole omia. Olisitte tekin niin säästyisi nähtävästi paljon, vai mikä vittu on kun te kaikki rutisette niistä lapsistanne, ette juurikaan kerro niitä positiivisia puolia kakaroistanne.
Does not compute.