Vaola kirjoitti:Ääh. Flunssa ja muutenkin olo apea ja syrjäänheitetyn tuntuinen.
Mä tuun ja halipusin sut
Nowaysis- tutun kanssa päätettiin (LA 7.6. sillä) että mennään sunnuntaina 1.6. synnyttämään.. "Päätettiin" ja päätettiin Mut joo, sain just kuulla että TÄNÄ kesänä käynnistys normaaliraskaudessa on aikaisintaan 15 vrk lasketusta ajasta. ARGh.
(Betty - pahoittelen)
The great club outshines the individual, always and forever.
Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.
Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.
Kiinnostuneille tiedoksi että menetelmäksi tuli perinteinen menetelmä.
Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.
Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.
Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
En aio muistaa sinua testamentissani. Jokin päätös tänäänkin oli tehtävä.
Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Tui Bliss. Sinä sensijaan olet niin läpinäkyvä! Kyllähän sulla on jonkinlainen rakkaus-hassuussuhde minuun! Olet selkeästi lukenut juttujani, kiva!
Minun mielestäni olet aika hauska tyttö!
En usko, että minun täytyy tosissaan olla sinun kanssasi ja sanoa jotain järkevää itsestäni. Pusi sinulle!
nowaysis kirjoitti:
Kevin Spacey oli Conanissa ja siinä vaan on sitä jotain. Tää jotenkin hämmentää. Kaiken lisäks epäilen, että se on ehkä gayhenkinen. Ehkä liittyy jotenkin mun keski-iänkriisiin tai jodis..
Ei oo gay, se on håt! Jotenki ihmeellisesti mun mielestä kans siinä on vaan sitä JOTAIN. Ja American Beauty on mun suosikkileffoja kyl.
Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Ajatuksena mummoja "hoiteleva lääkäri" aiheutti -reaktion.
Ninnin "hoitelemisesta" ja bisseistä heitin vain läppää.