Kekeviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Ääh. Flunssa ja muutenkin olo apea ja syrjäänheitetyn tuntuinen. :(
Mä tuun ja halipusin sut :h:

Nowaysis- tutun kanssa päätettiin (LA 7.6. sillä) että mennään sunnuntaina 1.6. synnyttämään.. "Päätettiin" ja päätettiin :roll: Mut joo, sain just kuulla että TÄNÄ kesänä käynnistys normaaliraskaudessa on aikaisintaan 15 vrk lasketusta ajasta. ARGh.

(Betty - pahoittelen)
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Silloin olinkin Jorvin sairaalassa :D
No tämä ei yllätä enää lainkaan. Jorvissa tehdään varmaan enemmän hoitovirheitä kuin onnistuneita suorituksia.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nowaysis kirjoitti:Dear Eki,

Eilen Conania katsoessani tein listan nimeltä "Pantavat yli nelikybäset miehet":

-Kevin Spacey
-Russel Crowe
Herrojen karismalla voisi tuottaa sähköä koko Turun tarpeisiin. Jos olisivat huonoja näyttelijöitä efekti katoaisi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Jep jep.

Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.

Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.

Kiinnostuneille tiedoksi että menetelmäksi tuli perinteinen menetelmä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Jep jep.

Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.

Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.
Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
huima kirjoitti:Jep jep.

Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
En aio muistaa sinua testamentissani. Jokin päätös tänäänkin oli tehtävä.

Kunnioittavasti Teidän

SA
ei siis SS-mies
.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Tui Bliss. Sinä sensijaan olet niin läpinäkyvä! Kyllähän sulla on jonkinlainen rakkaus-hassuussuhde minuun! Olet selkeästi lukenut juttujani, kiva!
Minun mielestäni olet aika hauska tyttö!
En usko, että minun täytyy tosissaan olla sinun kanssasi ja sanoa jotain järkevää itsestäni. Pusi sinulle!

SA
värikylläinen
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivän piristys tarvitseville:

Shakira feat. Danzig -Hips don't lie
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti: Kevin Spacey oli Conanissa ja siinä vaan on sitä jotain. Tää jotenkin hämmentää. Kaiken lisäks epäilen, että se on ehkä gayhenkinen. Ehkä liittyy jotenkin mun keski-iänkriisiin tai jodis..
Ei oo gay, se on håt! Jotenki ihmeellisesti mun mielestä kans siinä on vaan sitä JOTAIN. Ja American Beauty on mun suosikkileffoja kyl.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

del*
Viimeksi muokannut masa, 28.05.2008 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

NuoriDaavid kirjoitti: Silloin olinkin Jorvin sairaalassa :D
Sä oot varmaan si hoidellu mua ja mun mummia.

:lol:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: , että se on ehkä gayhenkinen..
Ei oo gay, se on håt!
Joo ei olekaan gay, mut bisse se kyllä on.
Vihtahousu

^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Silloin olinkin Jorvin sairaalassa :D
Sä oot varmaan si hoidellu mua ja mun mummia.

:lol:
Rekkamies kyllä ajaa kelillä kuin kelillä, mutta lääkärikin. :shock:
Came here for school, graduated to the high life
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana!
Mitä pahaa siin on, jos ollaan mummin kans käyty molemmat siinä sairaalassa, jossa Dave on joskus ollu lääkärisetänä?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana!
Mitä pahaa siin on, jos ollaan mummin kans käyty molemmat siinä sairaalassa, jossa Dave on joskus ollu lääkärisetänä?
Mutta jos hän _hoitelee_ teidät molemmat.

Kumman hän yleensä hoiteli ensin? :?
Came here for school, graduated to the high life
Vihtahousu

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Ajatuksena mummoja "hoiteleva lääkäri" aiheutti :barf: -reaktion.
Ninnin "hoitelemisesta" ja bisseistä heitin vain läppää.
ninnithequeen

Onko liian rankkaa huumoria tähän aikaan päivästä Dumikselle vai? ;)
Vihtahousu

ninnithequeen kirjoitti:Onko liian rankkaa huumoria tähän aikaan päivästä Dumikselle vai? ;)
Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Päivän piristys tarvitseville:

Shakira feat. Danzig -Hips don't lie
Voin vasta kotona katsoa, mutta odotan tämän vetävän vertoja Cannibal Corpse feat. Destiny's Childille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Muhun uppos, mä hörähdin jo Ninninkin viestille hoitelusta ennen sun reaktiota.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Samoin.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Samoin.
Väsynyttä läppää! :? :lol: :lol:
Tai sit nukuin liikaa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin