Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:On kyllä pakko lisätä naisten vihantunteita kysymällä, että oletko varmasti saanut oikean puhelinnumeron? Erehdys tuolla jo käsiteltiin, entä tuottamuksellisuus numeron jaossa?
Joo on se oikea. Siitä viestiteltiin ennen kuin tavattiin.
En voi soittaa, ei pysty, liian hapokasta. Aion tänään skarpata urapuolella ja soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista, siinä tulee päivän puhelinsoittokiintiö täyteen. Sitä paitsi se mieskin inhoaa puhelimessa puhumista, se myönsi sen samassa lauseessa, jossa tunnusti jännittäneensä minun tapaamistani kauheasti.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Miten tämä tehdään?
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Razormaid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Miten tämä tehdään?
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
En tiedä, en ole koskaan kokeillut. Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.
Ei, ilmoitat tyynen viileästi, että olet päättänyt tulla Juuri Siihen Paikkaan töihin, sopiiko, että tulet heti pääsiäisen jälkeen allekirjoittamaan sopimuksen :)
Erotut varmasti itsevarmuudella!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Razormaid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Miten tämä tehdään?
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
Minä olin aikoinaan supertyrkky. Kun piti päästä sairaalaan töihin, niin soitin neljään paikkaan ja pyysin tapaamista tullakseni esittelemään itseni, vaikka kyseisissä sairaaloissa ei ollut edes mitään virkaa silloin auki. Tuohon aikaan ei mitään lääkäripulaa ollut, vaan työpaikka piti oikeasti etsiä.

Neljästä paikasta kolmeen sain sovittua tapaamiseen ja kahteen olisin päässyt töihin.

Uskoakseni on kohtuullisen poikkeuksellista, että työnhakija tulee spontaanisti esittäytymään, vaikka työpaikkaa ei ole auki. Tuolla lailla jää varmasti mieleen.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Koetan varmaan kuulostaa pätevältä ja tiedustelen, missä vaiheessa haku on menossa.
Erotut varmasti itsevarmuudella!
Jep, sano puhelimessa, että kannattaa laittaa nimi mieleen, oot kohta sen pomo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sain Lumikki-munasta Belle-kynänpään. Lumikki on lutka, mä haluan sormuksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Lolita kirjoitti:Sain Lumikki-munasta Belle-kynänpään. Lumikki on lutka, mä haluan sormuksen.
Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Miten se meni, oliko se 200 kertaa? :)
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

ninnithequeen kirjoitti:Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Huom, huom. Ei avioliittoa ennen seksiä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
didi kirjoitti:Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Mitä enemmän helistelyä, sitä varmemmin sormus :wink:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Miten se meni, oliko se 200 kertaa? :)
Puhu vain omasta puolestasi.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Puhu vain omasta puolestasi.
No se oli vaan sellainen kuvitteellinen keskiarvo. Kai vähän riippuu munastakin ja ravistelijasta miten monta kertaa pitää ravistaa ennen kuin sormus on selvä. :)
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jooh. Laitoin sille meilitse hyväntuuliset pari riviä.
Ois ollut coolimpaa ja ylpeämpää olla laittamatta, mutta sinnehän menivät vakaaksi varmistukseksi. Nyt jos sitä ei kuulu mitään tai paluupostissa tulee kiusaannuttavan kohtelias kiitos mutta ei kiitos, voin rauhaisin mielin sulkea tämän kansion ja vittuuntua taas muista aiheista. :wink:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Kokeilepa korvata sana miehet sanalla "ihmiset". Siitä voi saada paremman käsityksen asioitten oikeasta laidasta.
No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mäkin haluan munia. Ei vaan ole rahaa, kun piti lainata ne 20 snt saadakseni röökejä. Huomenna tulee rahaa mutta en tiedä yhtään kuinka paljon. Parhaimmassa tapauksessa nollatilanteeni tulee olemaan hurjat 20 e plussalla :?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:Kuoreton makkara näyttää ja tuntuu hampaissa aika buulta.
Kuin löysä pippeli! :D
Prepare for the worstest.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nowaysis kirjoitti:No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.
Mun täytyy hetki mutustella tota homouttani. Kyllä, oikeesti, miehetkin murehtivat tai ovat murehtimatta varmasti juuri yhtä paljon naisetkin. Murehtiminen olkoon tässä myös positiivista odottamista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Dr.Diarrhea"][/quote]

Me sun mutsis kans niin pohdittiin et missä meni vikaan.. Sä kuiteskin fudaat ja juot olutta ja työssäkin käyt, ainakin kertomasi mukaan. Sä oot ehkä vaan semmonen pehmomies.Kulta!1 :h:

Eiku oikeesti. Jos minä en vartin sisään vastaan viestiin, erityisesti jos siinä on vitsailtu jotain aiheesta muut naiset, tulee hetikohta kyselyviesti: Et kai loukkaantunut? Tuskin, kun oot niin ihana ja ymmärtäväinen ja laadidaadidaa kukkapuska ja suklaa seuraa perässä. Toinen osapuoli sen sijaan tuon tuosta unohtaa vastailla viesteihin. Eikä siinä mitään, kun on oppinut ettei se tarkoita sitä ettei se sika enää haluu nähä mua enää koskaan niinQ ja silleen. Et oppii ottaan relasti ja soittaan tai laittaan eemelii. Kukin tavallaan. Kommunikointitapoja on monia, ja harvalla ne on tietenkään niin hyviä kuin mun tapa, mutta so not.
Viimeksi muokannut nowaysis, 03.04.2007 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nowaysis kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Kokeilepa korvata sana miehet sanalla "ihmiset". Siitä voi saada paremman käsityksen asioitten oikeasta laidasta.
No voihan pippeli! Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä. Miehillä siis on muutakin tekemistä kuin murehtia romantiikkaa, duuni, fudis, olut ja sen sellaiset. Jollei ole, on korkea aika hankkia sitä tekemistä. Homot tietty asia erikseen.
Oletettavasti miesmakusi on aika rajattu? Tunnen (itseni lisäksi) useitakin samoin ajattelevia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

PerttiMakimaa kirjoitti: Oletettavasti miesmakusi on aika rajattu? Tunnen (itseni lisäksi) useitakin samoin ajattelevia.
Ei se mitään, Pera. Homot on ihan jees.
Prepare for the worstest.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä.
Ettekö te nyt vieläkään tajua, kuinka Suomalainen Mies käyttäytyy? Murheista ei puhuta. Ei vaikka henki menisi. On epäolennaista murehtivatko Miehet jotain (tekstarin) saamattomuuksia. Koska murheesta ei puhuta niin murhetta ei ole.

Minusta tuossa piilee aikamoinen kauneus.
Vastaa Viestiin