Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Frederik Krueger kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Olkaa te onnellisia, joilla on mahtavat anopit, tiedän että sellasiakin on olemassa.
Millainen anoppi sinusta tulisi? Kuvastaako sigusi yleistä asennettasi muihin? :P
Tiedän ainakin millaista ei koskaan tulisi. Onneksi en ole samanlainen äitinäkään.

Mun asenteessa ei (yleensäkään) oo mitään ongelmia muita ihmisiä kohtaan, jos eivät ole samanlaisia kuin anoppi. Niitä ei onneksi lähipiiristä löydy kuin yksinkappalein.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi vitunvitunvittu että vituttaaaa!!!!!1111
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Voi vitunvitunvittu että vituttaaaa!!!!!1111
Tarjoa keliakia-tyypeille pullaa ja ota tauko. Kyllä se siitä... :boohoo:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

McJanne kirjoitti:080808. Eikai tässä muuta. Salille pitäs lähtä.

Nakkilista on tyhjä, jos pyytäs sit kuitenkin pihaton materiaaleista varuilta muutaman muunkin tarjouksen.
15:31… @A***: kaytiin salilla jo tossa ...
Saatana.

Wanted: punttikeijo kaveriksi joka ei kavahda 1.5-2.0h salisessioita ja pitää aikatauluista kiinni ja muistaa ilmotella jos tulee muutoksia. Sali Keilaniemessä, maksaa ei yhtään mitään.

Huoh, pakko kai sit tyytyä parin tunnin kävely-hölkkä-matelu -lenkkiin.

Saatanan saatana.

Näillä aggroilla vois kyllä melkein käydä pari tuntia keräämässä paskoja tarhoista.

Saatanan saatanan saatana.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Voisko joku jumalauta selittää mulle noi Eniron tv-mainokset ennenkuin mä puren ranteeni auki??? Mielellään ennen seuraavaa mainoskatkoa, aikaa vartti, kiitos.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yläkerta pitää aivan käsittämätöntä mölyä.
1. Niillä on trampoliini (!!!) olohuoneessa
2. Ihmisten sijasta siellä asuu lauma norsuja
3. Norsut harrastavat juuri nyt sadetanssia kera rumpujen
4. Siellä siirrellään huonekaluja lattiaa pitkin työntämällä ihan mihin aikaan vuorokaudesa tahansa
5. Ne perkeleet eivät avaa ovea, kun sinne yrittää mennä (nätisti) huomauttamaan helvetillisestä häiriöstä.

Olen inha ja laitan kirjallisen valituksen isännöitsijälle huomenna. (Sitäpaitsi.... kyttääjät ry. on kirjannut ylös vastaavanlaista häiriötä PÄIVITTÄIN kesäkuun alusta alkaen :evil: )
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Bliss kirjoitti:Yläkerta pitää aivan käsittämätöntä mölyä.
1. Niillä on trampoliini (!!!) olohuoneessa
2. Ihmisten sijasta siellä asuu lauma norsuja
3. Norsut harrastavat juuri nyt sadetanssia kera rumpujen
4. Siellä siirrellään huonekaluja lattiaa pitkin työntämällä ihan mihin aikaan vuorokaudesa tahansa
5. Ne perkeleet eivät avaa ovea, kun sinne yrittää mennä (nätisti) huomauttamaan helvetillisestä häiriöstä.

Olen inha ja laitan kirjallisen valituksen isännöitsijälle huomenna. (Sitäpaitsi.... kyttääjät ry. on kirjannut ylös vastaavanlaista häiriötä PÄIVITTÄIN kesäkuun alusta alkaen :evil: )
7. Siellä asuvat norsut harjoittavat keilaamista.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

08:29… +McJanne_mobile: nyt on verottaja kimpussa sitten
08:29… +McJanne_mobile: "Voisinko saada luettelomuodossa kaikkien työmaalla työskennelleiden kulkulupatiedot"
08:30… +McJanne_mobile: 2004->2008
08:30… +McJanne_mobile: 1500++ ukkoo ollu töissä täällä
08:30… +McJanne_mobile: ja tiedän että kulkulupia ei ole luetteloitu vaan tallennettu kulkuluvat kuvina pc:lle
08:30… +McJanne_mobile: joka on siirtynyt toiselle työmaalle täältä vuosi sitten
08:31… +McJanne_mobile: joka on jo päättynyt ja atk-hemmo on evakuoinut koneen
08:31… +McJanne_mobile: ko. hemmo kesälomalla 18.8. asti
08:31… +McJanne_mobile: tiedot tarvitaan maanantai-aamuun mennessä
08:31… +McJanne_mobile: noh, nyt pitää sit varmaan lähtä konttorille ehtimään konetta, jos ei siellä ole niin sit varikolle
08:32… +McJanne_mobile: täytyy kyllä sanoa että pikkisen nakertaa kun näissä työhommissa ois ihan riittävästi ilman tämmösiäki :C
Kyllä. Kyllä todellakin nakertaa. Paljon. Saatana. Noh, onneksi kilomeedrejä kertyy liiteritolkulla.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sairastin eilisen kotona, koska niska oli paskana ja päätä särki väärän puoleisesta hiirestä johtuen. Maanantaina laitoin helppariin pyynnön jatkojohdosta hiirelle, jotta sen saisi vasemmalle kädelle, ja näytön vaihdosta isompaan. Eilisen aikana näyttö on vaihdettu, mutta hiirelle ei kuulemma ole jatkojohtoa. Mä olen ollut täällä varttin verran ja olkapää jumittaa jo :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:hiirelle ei kuulemma ole jatkojohtoa
Mulla saattaa olla tuolla kellarissa. Haluutko että kaivelen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:hiirelle ei kuulemma ole jatkojohtoa
Mulla saattaa olla tuolla kellarissa. Haluutko että kaivelen?
Bliss on kyllä pelastaja asiassa kuin asiassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:hiirelle ei kuulemma ole jatkojohtoa
Mulla saattaa olla tuolla kellarissa. Haluutko että kaivelen?
Bliss on kyllä pelastaja asiassa kuin asiassa.
Omistan vaan liikaa turhaa tavaraa :P
(kätsää kyllä päästä eroon ylimääräisestä näin helposti)
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Eilisen aikana näyttö on vaihdettu, mutta hiirelle ei kuulemma ole jatkojohtoa. Mä olen ollut täällä varttin verran ja olkapää jumittaa jo :evil:
USB-hiirelle: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7273

PS2-hiirelle: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7116

Kun kyseessä on mitä todennäköisimmin USB-hiiri (joka ehkä PS2-portissa kiinni adapterin kanssa), kannattaa ehkä ostaa itse tuollainen 2,90 euron jatkokaapeli jos se säästää lihas- ja nivelkivuilta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Mulla saattaa olla tuolla kellarissa. Haluutko että kaivelen?
Ihqua! Taistelen ensin täällä työpaikalla asian loppuun ja katsotaan sitten.
Herra Manala kirjoitti:kannattaa ehkä ostaa itse tuollainen 2,90 euron jatkokaapeli jos se säästää lihas- ja nivelkivuilta.
Periaatekysymys, kyllä valtion kassasta pitää löytyä vajaa kolme euroa, poliisi vois vaikka antaa muutaman ylimääräisen ylinopeussakon, jossei raha muuten riitä. Kyseessä on ATK-tuen laiskuus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kitinäläisten tavoin myös viikatemies palaa lomiltaan. Näin syksyn aloituksen kohteena vaihteeksi hyvä toveri, sellainen mitä ystäväksi kutsutaan.

Oli löytynyt etupihaltaan jonkun sairauskohtauksen saaneena, 37 vuotias sälli. Hittolainen kuinka sairasta, pari päivää sitten juuri juteltiin siitä kuinka ei koskaan tiedä mitä käy, ja näkeekö jotain tyyppiä enään ikinä.

Kiitos Jarkko kaikesta, opetit minulle elämästä ja maailmasta niin paljon, että olisin puolet kyvyttömämpi ilman niitä oppeja.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haemaeraemies kirjoitti:Kiitos Jarkko kaikesta, opetit minulle elämästä ja maailmasta niin paljon, että olisin puolet kyvyttömämpi ilman niitä oppeja.
Kuulostaa ystävältä joka oli hyvä, osanottoni.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa ihmiset, jotka peruuttavat sovitun palaverin noin tuntia ennen kuin sen pitäisi alkaa. :evil:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa edelleen siskon mies. Taidan syöttää sille arsenikkia.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Vituttaa edelleen siskon mies. Taidan syöttää sille arsenikkia.
Laita Kesselille privaa. Sillä on paremmat jutut tarjolla..
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Työkaveri joka osaa kaiken ja kukaan muu ei osaa mitään. On niin helvetin tärkeä, että tulee lomallaan töihin, koska ainoastaan hän osaa tehdä asiat sössimättä. Valittaa jatkuvasti kaikkien muiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Haalii itselleen hommia juuri siksi, kun muut ei osaa. Ja sitten valittaa koko ajan kun on niin paljon hommia ja pää haljoaa. Tulee ennen työaikaa ja jää ylitöihin. Palkatta. Puuttuu jopa muiden kahvi- ja ruokatuntien pituuksiin.
ARGH!
Edittiä: Mä lopetan vittu ihan just täällä. Mua vituttaa että jos teen virheen ja työkamu joutuu tekeen hyvityslaskun niin joka vitun kerta se huokailee siihen malliin et vittu etkö sä jo osaa. Vittu. Moon ollu täällä kesäkuusta asti, miten vitussa mä voisin tuntea nää tuotteet jo läpikotasin. Vittu.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vituttaa Adobe. Olen nyt viettänyt puoli päivää tappelemalla Acrobat-päivityksen ja rekisteröinnin kanssa. Eikä vaan futaa.

Juotuani vitutukseen viisi Jägermeisteria pomon baarikaapista uninstalloin kaikki, kampasin rekisterin ja re-installoin vanhan mutta toimivan version. Sitten sanotaan, ettei softwaretus kannata. Piraattiversio olisi ollut toiminnassa viidessä minuutissa.

Kaiken lisäksi hiirikättä särkee taas ihan vitukseen eikä lepoa näköpiirissä. Vittu ja vaak vaak.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stinky kirjoitti:Työkaveri joka osaa kaiken ja kukaan muu ei osaa mitään. On niin helvetin tärkeä, että tulee lomallaan töihin, koska ainoastaan hän osaa tehdä asiat sössimättä. Valittaa jatkuvasti kaikkien muiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Haalii itselleen hommia juuri siksi, kun muut ei osaa. Ja sitten valittaa koko ajan kun on niin paljon hommia ja pää haljoaa. Tulee ennen työaikaa ja jää ylitöihin. Palkatta.
U talkin' to me?
Edittiä: Mä lopetan vittu ihan just täällä. Mua vituttaa että jos teen virheen ja työkamu joutuu tekeen hyvityslaskun niin joka vitun kerta se huokailee siihen malliin et vittu etkö sä jo osaa. Vittu. Moon ollu täällä kesäkuusta asti, miten vitussa mä voisin tuntea nää tuotteet jo läpikotasin. Vittu.
NO MIKÄ SIINÄ VOI OLLA NIIN HELVETIN VAIKEETA? NE TUOTTEET ON AIVAN SELVÄSTI LISTATTUNA SIINÄ VIHOSSA JA SE LAATIKKOHINTA EI TODELLAKAAN OLE SAMA KUIN KILOHINTA! VOI HUOH!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mirkku kirjoitti:Insinööri ei saa sanaa suustaan
Hei, jotain rajaa tohon perättömään yleistämiseen!!11
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Insinööri ei saa sanaa suustaan
Hei, jotain rajaa tohon perättömään yleistämiseen!!11
No ei ihan väärässä ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin