Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Mä voisin melkein laittaa postia selostamon pinkeistä krakoista :x
Ne oli kyl aika paska veto, vissiin joku lätkänpelaaja keksinyt ne.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jumalauta mää amputoin kohta mun selän :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mä en myöskään tapailisi miestä, jolla ei ole pitkää suhdetta takana. Yleisen käsityksen mukaanhan sellaisessa on_pakko_olla_jotain_vikaa, kun ei ole kellekään pidemmäksi aikaa kelvannut (semi-provo, semi-totuus). Toisekseen mä en jaksa alkaa mitään poikaa/miestä kouluttamaan parikettiin (=parisuhde-etikettiin).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Siis mitvit? Tuun himaan ja eteisessä nököttää pikkupussi kirjaimia tyyliin "vaihda itte nimes oveen". Onks tää joku itähelsinkiläinen tapa vai kosto siitä, ettei talkkareille enää kerätä joulurahaa? Maksaako tässä pitää, että saa nimensä oveen ilman (oman) verenvuodatusta?!!1!
...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bluntly kirjoitti:
Mä en myöskään tapailisi miestä, jolla ei ole pitkää suhdetta takana. Yleisen käsityksen mukaanhan sellaisessa on_pakko_olla_jotain_vikaa, kun ei ole kellekään pidemmäksi aikaa kelvannut (semi-provo, semi-totuus). Toisekseen mä en jaksa alkaa mitään poikaa/miestä kouluttamaan parikettiin (=parisuhde-etikettiin).
Obladi obladaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bluntly kirjoitti:
Mä en myöskään tapailisi miestä, jolla ei ole pitkää suhdetta takana. Yleisen käsityksen mukaanhan sellaisessa on_pakko_olla_jotain_vikaa, kun ei ole kellekään pidemmäksi aikaa kelvannut (semi-provo, semi-totuus). Toisekseen mä en jaksa alkaa mitään poikaa/miestä kouluttamaan parikettiin (=parisuhde-etikettiin).
Mistä tuo on lainattu? Haistakoon kirjoittaja paskan, kuka sitten lieneekin.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Mä en myöskään tapailisi miestä, jolla ei ole pitkää suhdetta takana. Yleisen käsityksen mukaanhan sellaisessa on_pakko_olla_jotain_vikaa, kun ei ole kellekään pidemmäksi aikaa kelvannut (semi-provo, semi-totuus). Toisekseen mä en jaksa alkaa mitään poikaa/miestä kouluttamaan parikettiin (=parisuhde-etikettiin).
Mistä tuo on lainattu?
Kaikkitietävän Cityn keskustelupalstalta tietenkin.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vitun päänsärky. Vitun taulukko-ohjelma, jota pahasti karsastavan / lievästi idiootin on mahdotonta käyttää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

brona kirjoitti:Onks tää joku itähelsinkiläinen tapa vai kosto siitä, ettei talkkareille enää kerätä joulurahaa?
Ei tällä mitään tekemistä itähelsinkiläisyyden kanssa ole. Eipäs dissata siellä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Yli puolen vuoden julkisivuremontin jatkeeksi siunaantunut remontti yläkerrassa repii hermoja jossakin määrin. :evil:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onko valtiolla rahat niin tiukassa, että kytillä on nykysin jotain mainosteipattuja pakuja räpsimässä kuvia omaa aikaa fiksusti säästävistä kansalaisista? Saatana.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Onko valtiolla rahat niin tiukassa, että kytillä on nykysin jotain mainosteipattuja pakuja räpsimässä kuvia omaa aikaa fiksusti säästävistä kansalaisista? Saatana.
Se on vaan pyrymies, joka stalkkaa sua.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Se on vaan pyrymies, joka stalkkaa sua.
Taas!!??!

Lisätään tähän vielä että työkaverini juuri kertoi ajaneensa samasta kohdasta tahallaan pakettiautollaan noin kahtakymppiä, jotta hänen takanaan olleet hermostuksissaan kiihdyttelivät hulluna ohi ja yllättäen, räps räps. Hehkutti sitten narauttaneensa kolme. Olin lähellä lyödä.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Itteensä tästä vissiin voi syyttää, mutta seuraavat kaks viikkoa joka päivä jotain ylimääräistä iltajuoksua... perkkkele. Stressaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa tomaatit, joista valuu sisukset ulos kun niitä viipaloi. :evil:
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Vituttaa tomaatit, joista valuu sisukset ulos kun niitä viipaloi. :evil:
Maistuvat vielä ihan vitun hyville kun niitä syö. "Väsyneet" tomaatit ovat kyllä suoraan rektumista :x
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Vituttaa tomaatit, joista valuu sisukset ulos kun niitä viipaloi. :evil:
Liian tylsä veitsi?

Ostostv:stä saat hyvän!
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Liian tylsä veitsi?
No ei taatusti ole. Jos jostain voin olla varma, niin tästä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jo se nyt on saatana. Tästä kaupungista ei saa yhdestäkään kaupasta Firewire 800 -piuhaa. Siis semmosta, jossa on molemmissa päissä sama palikka :evil:
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eilen hajosi toinen digipoksi vuoden sisään. Vitutti, mutta nyt vasta tajusin että enhän mää telkkarista edes kato koskaan mitään. Se vaan pölisee taustalla. Pakko se on urheiluja varten käydä uusi tilalle kuites hakemassa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Eilen hajosi toinen digipoksi vuoden sisään. Vitutti
Et sitten ajatellut ensimmäistäkään niistä korjauttaa takuuseen?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eilen hajosi toinen digipoksi vuoden sisään. Vitutti
Et sitten ajatellut ensimmäistäkään niistä korjauttaa takuuseen?
No enpä niin, kun ei se olisi enää mennyt takuuseen. Taisi olla neljä vuotta vanha.

Tämän käyn kyllä vaihdattamassa kaupassa, tuskin moista halpismallia korjaavat. Nyt kun nuo anaalikanavat lopetettiin kaapelista, niin toisaalta voisi ostaa kohta jo kaksivirittimellisen (taas tää sana, virittimellinen?) versionkin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:[Nyt kun nuo anaalikanavat lopetettiin kaapelista, niin toisaalta voisi ostaa kohta jo kaksivirittimellisen (taas tää sana, virittimellinen?) versionkin.
Osta Toppyn TF 5100pvrc. Kiva peli. Sitä saa bootata joka päivä ja ajastuksetkin toimii joskus.

Tosin tällä kertaa syyllinen taitaa kyllä olla Elisa ja niiden tarjoama kaapeliverkko.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:[Nyt kun nuo anaalikanavat lopetettiin kaapelista, niin toisaalta voisi ostaa kohta jo kaksivirittimellisen (taas tää sana, virittimellinen?) versionkin.
Osta Toppyn TF 5100pvrc. Kiva peli. Sitä saa bootata joka päivä ja ajastuksetkin toimii joskus.

Tosin tällä kertaa syyllinen taitaa kyllä olla Elisa ja niiden tarjoama kaapeliverkko.
Onx sul jotain teknistä härveliä josta ei olis itkemistä :wink:
Mulla on sama boxi ja ei mitään tuommoista onkelmaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Onx sul jotain teknistä härveliä josta ei olis itkemistä :wink:
Mulla on sama boxi ja ei mitään tuommoista onkelmaa.
On! vanha xbox on ihan vitun hyvä peli leffakäytössä ja Pioneerin 43" plasma on vitun kurko peli.

En tiedä mikä tota toppya vaivaa, mut se on kyl pakko bootata joka päivä. Joko siinä pysähtyy kuva kokonaan, tai sitten kanavat ei vahdu ja kanavaquide ei toimi lainkaan. Myös ajastukset katoilevat ihmeellisesti. Sisällä siellä on uusimat firmikset ja ongelmat vaan jatkuvat..

Mut veikkkaan kyl et syyllinen on paremminkin elisan kaapeli, kuin toi boksi. Tosin on siinä kyllä tommonen halpa 10 metrinen antennipiuhakin, joten syyllinen saattaa olla sekin..
Vastaa Viestiin