Mannitoli maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tosi mahtavaa sotkea näitä ulkopuolisia teidän vääntöihin!
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Chap kirjoitti:Tosi mahtavaa sotkea näitä ulkopuolisia teidän vääntöihin!
Pesukonerakkaudessa kaikki on sallittua. <3
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MGandhi kirjoitti:Mikä helvetin palkankorotuskausi nyt on meneillään? Onko Nokia tosiaan Suomen ainut kuppila, joka kärsii taantumasta ja on jäädyttänyt palkankorotukset?
Tietenkin on. :)

Enää ei puutu kuin ystävänpäivän yt:t. :)
Came here for school, graduated to the high life
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Täällähän on ihan kauhee meininki siis. Eiksme voitais vaan puzznuzzia niinq ennen wanhaan, jooko? 1108 ja manala on varmasti ihan mukavia poikia, vaikka nyt vähän uhmaikää pukkaakin.

Jotta hommaan saataisi joku roti niin ehdotan jotain seuraavista vaihtoehdoista:
1) Tix tekee comebäckin ja lyö lisää löylyä "En minä ole naurettava. Sinähän tässä olet naurettava."-keskusteluun. Threesomejuna päihittää ehdottomasti tämän nykyisen vaisun nettisapelinkalistelun
2) Järjestetään seitsenottelu, jossa lajeina ovat teleskooppipamppukaksintaistelu, pistoolikaksintaistelu, autonviritys, nettipokaaminen, kirkonpoltto, meisselinmittaus ja chilinsyönti. Pirtuhumalainen gandhi on tuomari.
3) So Easy tekee comebäckin ja anaalisoi pojat ojennukseen
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oootte pilannu koko ketjun. Ei se mitään. Tohon seitzenotteluun vielä tapsapullontyhjennys laji? "Klunkklunklunk" ja tallataan korkin päälle?
Tapiossa sitten? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Mites, sun teksteistä ois haistettavissa hieman että sua saattaisi jopa vituttaa. Silleen pelihousuja repivällä tavalla. Ei kai nyt tosiaan ole käynyt näin?

Se joka leikkiin ryhtyy, se itkuun pillahtakoon.
Jos kuvittelet itsesi jotenkin nyt niin ihmeelliseksi asiaksi että oikein saisit ihmiset vittuuntumaan niin pidät itseäsi aikamoisena sanaspedenä. Asia ei nyt niin vain ole. Mutta säälittävyys kerroin on aika kova. Olethan saanut piestyä itsesi siihen luuloon että tiedät minun elämästä enemmän kuin minä itse. Aika hyvin sä vedät.

Mutta toki mahtavaa että saat pillua edelleen supalta ja suojelusperkeleeltä. Mahtaa neitejä hotsittaa kun mainostat sitä keskustelupalstalla, kuin varhaisteini tupakkipaikalla. Mutta hyvän diilin olet saanut puhuttua jos muijia ei haittaa se että vetelet kovasta löysään 6:ssa sekunnissa vuoronperään tytsyjen välillä.

Kyllä melkoinen playboy olet, ainakin omasta mielestäsi.
Monsieur Manala

Mites numba, ootko huomannut sellasta korrelaatiota että aina kun sä tuut mussuttamaan mulle, vähän ajan päästä sua vituttaa?

Huvittavaa, ettet koskaan opi.
1108

Monsieur Manala kirjoitti:Huvittavaa, ettet koskaan opi.
Et vituta, huvitat, silleen samallatavalla kuin märkä koiranpentu.
Olet yhtä säälittävän hellyyttävä luuloinesi kanssa, joita pidät totuuksina.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Monsieur Manala kirjoitti:Mites numba, ootko huomannut sellasta korrelaatiota että aina kun sä tuut mussuttamaan mulle, vähän ajan päästä sua vituttaa?

Huvittavaa, ettet koskaan opi.
Tää ois voinu olla ku mulle osotettu. Ois ollu ihan faktaakin. :p
Monsieur Manala

1108 kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Huvittavaa, ettet koskaan opi.
Et vituta, huvitat, silleen samallatavalla kuin märkä koiranpentu.
Olet yhtä säälittävän hellyyttävä luuloinesi kanssa, joita pidät totuuksina.
Siltä toi valitettavasti vähän vaan vaikuttaa, että yrität epätoivoisesti kynsin ja hampain kehitellä jotain tarttumapintaa jollain "nussit edelleen supaa ja perkelettä" -jutuilla, kun ei muutakaan ole.

Aina sama laulu. Alat aukomaan päätäsi ja sitten huomaat ettei sulla ole kädessä kuin talipallo- ja exä chatista-kortit, jolla et pitkälle pötki ottaen oman huomioon omat, täysin vertaansa vailla olevat kuviosi mm. ntq:n kanssa. Minä sitäpaitsi olen vielä ollut varsin kiltti ja mukava tässä keskustelussa, enkä edes vittuillut pahasti. Sen sijaan esimerkiksi tämä on jo vittuilua.
1108

No tuon täytyy olla totta koska se sinun mielestä on totta, totta on koska manalan aivoitus on niin ratkaissut.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Olipas se ketju. En muistanutkaan, että elco on tommonen mulkku!
edit: oho, ei se ollukaan sen ketju. Diipadaapa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hei siirtykää pliis tiistaiketjuun vittuilemaan, niin säilyy joku roti sentään.
Paras päivä ikinä.
Monsieur Manala

Those were the dayz. Muistin just tota lukiessani kuinka paljon rakastankaan MarthaFockeria. Nyt tuli ihan kauhee ikävä!

Miks kaikki kivikset on lähteny pois. Buhuu.
Vastaa Viestiin