Mannitoli maanantai!
Täällähän on ihan kauhee meininki siis. Eiksme voitais vaan puzznuzzia niinq ennen wanhaan, jooko? 1108 ja manala on varmasti ihan mukavia poikia, vaikka nyt vähän uhmaikää pukkaakin.
Jotta hommaan saataisi joku roti niin ehdotan jotain seuraavista vaihtoehdoista:
1) Tix tekee comebäckin ja lyö lisää löylyä "En minä ole naurettava. Sinähän tässä olet naurettava."-keskusteluun. Threesomejuna päihittää ehdottomasti tämän nykyisen vaisun nettisapelinkalistelun
2) Järjestetään seitsenottelu, jossa lajeina ovat teleskooppipamppukaksintaistelu, pistoolikaksintaistelu, autonviritys, nettipokaaminen, kirkonpoltto, meisselinmittaus ja chilinsyönti. Pirtuhumalainen gandhi on tuomari.
3) So Easy tekee comebäckin ja anaalisoi pojat ojennukseen
Jotta hommaan saataisi joku roti niin ehdotan jotain seuraavista vaihtoehdoista:
1) Tix tekee comebäckin ja lyö lisää löylyä "En minä ole naurettava. Sinähän tässä olet naurettava."-keskusteluun. Threesomejuna päihittää ehdottomasti tämän nykyisen vaisun nettisapelinkalistelun
2) Järjestetään seitsenottelu, jossa lajeina ovat teleskooppipamppukaksintaistelu, pistoolikaksintaistelu, autonviritys, nettipokaaminen, kirkonpoltto, meisselinmittaus ja chilinsyönti. Pirtuhumalainen gandhi on tuomari.
3) So Easy tekee comebäckin ja anaalisoi pojat ojennukseen
Jos kuvittelet itsesi jotenkin nyt niin ihmeelliseksi asiaksi että oikein saisit ihmiset vittuuntumaan niin pidät itseäsi aikamoisena sanaspedenä. Asia ei nyt niin vain ole. Mutta säälittävyys kerroin on aika kova. Olethan saanut piestyä itsesi siihen luuloon että tiedät minun elämästä enemmän kuin minä itse. Aika hyvin sä vedät.Monsieur Manala kirjoitti:Mites, sun teksteistä ois haistettavissa hieman että sua saattaisi jopa vituttaa. Silleen pelihousuja repivällä tavalla. Ei kai nyt tosiaan ole käynyt näin?
Se joka leikkiin ryhtyy, se itkuun pillahtakoon.
Mutta toki mahtavaa että saat pillua edelleen supalta ja suojelusperkeleeltä. Mahtaa neitejä hotsittaa kun mainostat sitä keskustelupalstalla, kuin varhaisteini tupakkipaikalla. Mutta hyvän diilin olet saanut puhuttua jos muijia ei haittaa se että vetelet kovasta löysään 6:ssa sekunnissa vuoronperään tytsyjen välillä.
Kyllä melkoinen playboy olet, ainakin omasta mielestäsi.
Siltä toi valitettavasti vähän vaan vaikuttaa, että yrität epätoivoisesti kynsin ja hampain kehitellä jotain tarttumapintaa jollain "nussit edelleen supaa ja perkelettä" -jutuilla, kun ei muutakaan ole.1108 kirjoitti:Et vituta, huvitat, silleen samallatavalla kuin märkä koiranpentu.Monsieur Manala kirjoitti:Huvittavaa, ettet koskaan opi.
Olet yhtä säälittävän hellyyttävä luuloinesi kanssa, joita pidät totuuksina.
Aina sama laulu. Alat aukomaan päätäsi ja sitten huomaat ettei sulla ole kädessä kuin talipallo- ja exä chatista-kortit, jolla et pitkälle pötki ottaen oman huomioon omat, täysin vertaansa vailla olevat kuviosi mm. ntq:n kanssa. Minä sitäpaitsi olen vielä ollut varsin kiltti ja mukava tässä keskustelussa, enkä edes vittuillut pahasti. Sen sijaan esimerkiksi tämä on jo vittuilua.
- Riemumieli
- Kitisijä