Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Kommentti ei ollut suunnattu sitten Ninnille henk. koht. tuli vain kyssäristä mieleen. Tiedän monien kännäävän/krapuloivan lasten nähden, musta se ei vaan ole hyväksyttävää toimintaa.
Niin, ja mitä se krapulointi sitten on? Oksentelua aamutuimaan muksun edessä vai?

Ei. Sitä en tarkottanu. Jokainen teistä tuntee esim. pariskunnan, joka lähtee viettämään iltaa pitkästä aikaa kavereitten kanssa kun laps on hoidossa isovanhemmilla. Pitävät hauskaa porukassa, bändiä kattomassa tahi karaokea laulamassa, juodaan tuoppeja muutamakin kappale. Ja aamulla hakevat lapsen hoidosta ja menevät kotiin. Ja ihan varmasti se krapula on vieläkin siinä vaiheessa. Turha väittää ettei olis. Sillon on vaan pakko hoitaa kotihommat, ja kärsiä.
ninnithequeen

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihmekös sustakin on tullut noin alkoholivastainen.
Sokea kana löysi jyvän.
Kyllä, olen alkoholivastainen henkilö.
Mä muistan ton seuraavan kerran kun kannan sua pitkin Tampereen keskustaa. "Varokaa! Tää on alkoholivastainen henkilö!"
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.
VAIKEAA TULLA ATÄHÄN TEIDÄN SURKEAAN IHMISSUHTEESEENNE VÄLIIN SEKOILEMAAN. (muttei mahdotonta)

Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.
Muru mä tiesin et suhun voi luottaa!
Mie tulin raskaaks sen jälkeen kun muutin Helsinkiin, mieheni luokse. Ja taisinpa unohtaa siinä sivussa pillerien syönnin kokonaan. Ja ei. Seksi ei ole kivaa eikä onnistunutta kännissä, luulis sun tietävän.
Onneksi tässäkään ei ole seksistä kyse..
Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.
Mistäs tämä tieto sikiää?
Krapulassa joskus olen kotona ollut niin että muksukin on kotona, vaan kännissä en koskaan. Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Toisaalta numba on lastenhoidon mestaria nollalla lapsellaan, toivottavasti edes lastenteon, vaikka siitäkään ei ole vielä tulosteita. :wink:
Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
Niin mäkin sua Antree. Harmi ettet onnistu, et vaikka kuin yrittäisit.

Puspus :h:
Viittaako tämä siihen?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Niba.

Ensinnäkin toi sun lainaus näyttää siltä että mä heittelisin tommosia kirjotusvirheitä.

Toisekseen: *sensuroitu*

Kolmanneksi: "VAIKEAA TULLA ATÄHÄN TEIDÄN SURKEAAN IHMISSUHTEESEENNE VÄLIIN SEKOILEMAAN"
Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
ninnithequeen

*sorry väärä paikka*
Niba
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:****************
(Nyt ei ole kirjoitusvihreitä lainauksessa):wink:

Ootte tietysti onnellisessa parisuhteessa kummatkin, joten kaikki konmentit
vaarattomia..

Numba=0 lasta
Ninni=1 lasta
Vaola=2 lasta

Numb3rs, they counts.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Niba kirjoitti: vaarattomia..

Numba=0 lasta
Ninni=1 lasta
Vaola=2 lasta

Numb3rs, they counts.
Ensin pitää kertoa että voihan totaalinen reps.

Sen jälkeen, että voi herranjumala ku naurattaa.

Hyvä Nibsu, kerranki osasit! Ja pahasti :lol:
Niba
Kitisijä

"True colors"♫, lauloi jo Cindy Lauper..

Sen jälkeen kun lapset menevät toistensa sekaan, päiväkotiin ja kouluun vanhempien asema heikkenee, tosi merkittävästi heidän kasvuunsa ja varsinkin kehitykseen..

Päivän kolmas ja yön ensimmäinen lounas nautittu..

Katselen kuolleita Vivalta(classic), Belinda Carlishe pistää hittiään..
"Those were the days.."
Pyyhin Netikettiin..
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
Että oikein suhde. Korjaa nyt jos olen väärässä, eikös herra numba mennyt naimisiin viime kesänä? Galleriassaan näyttää olevan kuvakin.
Vai toivotko, että sinä olisit ollut se jonka kanssa se olisi mennyt naimisiin?

Taidat olla vähän katkera kun joku muu kuin sinä sai hänet.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Georgina kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona?
Mä en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa tai krapulassa ennen lähestulkoon täysi-ikäisyyttä.
Jos täällä aletaan nokitella, pistän sitten paremmaksi: en ole koskaan nähnyt vanhempieni nauttivan alkoholia, saati sitten polttaneen yhtään tupakkaa. Kai he sitten olivat omasta tahdostaan absolutisteja. Jälkeläisistään ei kuitenkaan tullut täysin absolutisteja, ja oppivat sietämään esim. jouluolutpulloja yhteisessä joulupöydässä.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Googlebot kirjoitti: en ole koskaan nähnyt vanhempieni nauttivan alkoholia, saati sitten polttaneen yhtään tupakkaa. Kai he sitten olivat omasta tahdostaan absolutisteja. Jälkeläisistään ei kuitenkaan tullut täysin absolutisteja, ja oppivat sietämään esim. jouluolutpulloja yhteisessä joulupöydässä.
Ja se on ihan oikein. Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.

En mäkään ole kumpaakaan nähnyt ikinä kännissä, äidin oon pari kertaa nähny tupakoivan. Ja musta hyvä noin, ei nekään ole varmaan nähneet mua. Se on tavallaan kohteliasta IMHO. Mutta mä oonkin ehkä vähän jyrkkä, mua saattaa kavereidenkin kännäys ärsyttää tietyissä tilanteissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
Että oikein suhde. Korjaa nyt jos olen väärässä, eikös herra numba mennyt naimisiin viime kesänä? Galleriassaan näyttää olevan kuvakin.
Vai toivotko, että sinä olisit ollut se jonka kanssa se olisi mennyt naimisiin?

Taidat olla vähän katkera kun joku muu kuin sinä sai hänet.
Ja taas tulee puskasta, hehheh.

Joo, olen tosi katkera. Ai onko se menny naimisiin??? Hitsi, mä en tiennytkään! Nyt itken itseni uneen joka ilta.

Voi daah.

Ja Niba: se sun yöllinen yyvee meni vähän ohi?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Georgina kirjoitti: Ja se on ihan oikein. Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.
Mun havainnot sanoo taas toista. Ne polttavat ihmiset joita tunnen enemmän kuin pintapuolisesti ovat tupakoimattomasta perheestä, minä mukaanlukien. Polttamattomilla taas löytyy niitä kessuttelijoita ainakin yhdestä vanhemmasta jollei kummastakin.
ninnithequeen

Georgina kirjoitti:Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.
Toi taitaa olla totta. Mun vanhemmat polttaa ja sekä minä että pikkubroidi poltamme myös.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mun on hyvin vaikea nähdä vanhempien ajoittaisen, näkyvän humaltumisen traumatisoivaa vaikutusta jälkipolveen. Humaltuminen kun on yhtä luonnollista kuin seksi, lähes kaikki vanhemmat sitä harrastaa. Ihme kupla-ajattelua...
Pyry-Matias

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.
Toi taitaa olla totta. Mun vanhemmat polttaa ja sekä minä että pikkubroidi poltamme myös.
En polta. Isäni poltti 30-vuotta, sai kaksi infarktia. Äitini polttaa. Osaan ajatella itsekin.
ninnithequeen

Pyry-Matias kirjoitti:Mun on hyvin vaikea nähdä vanhempien ajoittaisen, näkyvän humaltumisen traumatisoivaa vaikutusta jälkipolveen. Humaltuminen kun on yhtä luonnollista kuin seksi, lähes kaikki vanhemmat sitä harrastaa. Ihme kupla-ajattelua...
Tylsä provo.

Lapsien edessä humaltuminen on vähän niinkun nounou, ehdottomasti. Uskallan mä silti juoda saunaykkösen tahi ottaa lasin punaviiniä illalla.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Mun on hyvin vaikea nähdä vanhempien ajoittaisen, näkyvän humaltumisen traumatisoivaa vaikutusta jälkipolveen. Humaltuminen kun on yhtä luonnollista kuin seksi, lähes kaikki vanhemmat sitä harrastaa. Ihme kupla-ajattelua...
Tylsä provo.

Lapsien edessä humaltuminen on vähän niinkun nounou, ehdottomasti. Uskallan mä silti juoda saunaykkösen tahi ottaa lasin punaviiniä illalla.
Nyt te ette osaa ollenkaan. Pitää kato vuorotella kännäyksellä.

"Isi vetää tänään pullon viskiä siellä, sinne ei saa mennä. Auttaisitko äitiä tän sankon kanssa?"

tai

"Äiti nyt vähän suuttu, veisitkö sille pari pulloa punkkua?"

Ottakaa siitä provoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Pyry-Matias kirjoitti:En polta. Isäni poltti 30-vuotta, sai kaksi infarktia. Äitini polttaa. Osaan ajatella itsekin.
Muistaakseni aloin teininä polttamaan kyllä ihan muista syistä, kuin siksi että vanhempani polttavat. On sillä varmasti jotain vaikutusta, että vanhemmat polttaa, mutta sillon teininä ei osannut ajatella pidemmälle, ja tässä ollaan.
ninnithequeen

Elppis kirjoitti:"Äiti nyt vähän suuttu, veisitkö sille pari pulloa punkkua?"

Ottakaa siitä provoa.
Ei pari pulloo riitä!!111
Elppis
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:

Ottakaa siitä provoa.
Alkoholisti!
ninnithequeen

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:

Ottakaa siitä provoa.
Alkoholisti!
Niin ootkin!!11
Elppis
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:En polta. Isäni poltti 30-vuotta, sai kaksi infarktia. Äitini polttaa. Osaan ajatella itsekin.
Muistaakseni aloin teininä polttamaan kyllä ihan muista syistä, kuin siksi että vanhempani polttavat. On sillä varmasti jotain vaikutusta, että vanhemmat polttaa, mutta sillon teininä ei osannut ajatella pidemmälle, ja tässä ollaan.
Kato se on nimenomaan sitä ns. alitajunnan tekosia kun aloittaa polttamaan kun on nähnyt vanhempien sauhuttelevan pienenä.. kato *click click*
Pyry-Matias

Mikään provo ollut. Annan itselleni tulevana vanhempana luvan ottaa pullon punkkua, jos siltä tuntuu. Kuka mistään ördäämisestä puhui.
ninnithequeen

Pyry-Matias kirjoitti:Mikään provo ollut. Annan itselleni tulevana vanhempana luvan ottaa pullon punkkua, jos siltä tuntuu. Kuka mistään ördäämisestä puhui.
Kyllä mä punkkupullon jälkeen olen huppelissa. Pitää osata tissuttaa, kato. Ja jos ruoan kanssa ottaa kans lasin punkkua, sitä ei lasketa, koska se on ruokajuoma ;)
Vastaa Viestiin