Kiitos vaan kysymästä, mut ei saa, vaikka siitä vähän siihen sävyyn uutisoitiinkin. Samoin se bisnesvaateläppä vääristyi median avulla aika paljon (ei noi nyt ihan suoraan sellaiseen käyttöön sovi, kenties takkia lukuunottamatta). Tuotannon järjestäminen olisi ihan liikaa vaadittu tällä hetkellä, mutta olen aloittamassa seuraavaksi lopputyömalliston suunnittelua, jonka suhteen parhaillaan harkitsen että pitäisiköhän siitä tehdä ihan niinkin kaupallinen ja tuotannollisesti valmis että kauppoihinkin voisi pieniä settejä joskus päätyä. Ehkä, se vähän riippuu ja roikkuu.BettyB. kirjoitti:Hei EW! Saako sun mallistoa jo ostaa jostakin? Alkaa tää perinteinen bisnesluukki kyllästyttää ja tartteis jotain sähäkämpää välillä. Ja mahtuuko niihin runsaanpikin povi?
Mallikappaleet (koko 36) ovat periaatteessa myynnissä kyllä, mutta nekin jumittavat tällä hetkellä vähän missä sattuu kun olen a) huono organisoimaan ja b) kaikkea muuta hässäkkää on koko ajan eli tarttisin sihteerin. Oon kyllä ottanut niistä kiinnostuneita ilmoittautumisjärjestyksessä listalle, mutta listan läpikäyminen on toistaiseksi ollut hyvin, hyvin hidasta. Sen jos kestät niin kerro jos bongasit jonkun vaatteen, joka erityisesti kiinnostaa. Ja roikkuuhan mulla tuossa pari "oikeasti" bisneshenkistä mekkoakin. Niistä ei kyllä toistaiseksi ole vielä mitään kuvia. Painosta mua vaikka yksityisviestitse, niin saadaan parempi käsitys kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta!
Koska muutamat ovat kyselleet, niin lupaan kyllä ilmoittaa täällä jos/kun joskus saan kamaa johonkin kauppaan asti.