ninnithequeen kirjoitti: Mutta siinähän se juju olikin taas vai?
Ei ole mitään jujua. Sanomasi on siihen irroitettu ja pyritty olemaan muuttamatta asiayhteyttä.
No voi herranjeesus sentään. Jos noista jätetään sellainen osa että "VOISINHAN MINÄKIN SANOA NÄIN:" ja että "VAAN EN SANO" niin kyllä siinä vähän irrotellaan jo. Ja unohdetaan parit kysymysmerkit jne. niin kyllä pikkasen väännellään sanomisia.
Mutta tiedä sitten tuosta äitien tissien näyttelemisestä. Oma äiti sanoi ettei hänellä tai hänen tutuillaan ole kuitenkaan tuntemattomille baareissa tissejä vilautella. Toki kaikki voi aina kääntyä toisin jos yksinhuoltaa kaksosia.
No ottiko se hellanlettas ny nokkiinsa.
Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti. Ei, vaikka voimat loppuu multakin joskus.
Stadinarska kirjoitti:Ehdotan että otatte molemmat tissikuvanne ja Kitinäläiset saavat ratkaista kumpi teistä on kaikkein huonoin!
Hyvä ehdotus. Haluan lisätä että minulla on upouusi järjestelmäkamera, jota ei ole vielä kunnolla päästy sisäänajamaan. Siinä on kuvanvakaajakin, joten tissikuva taltioitunee terävänä, jos vaikka kädet hieman pääsisivätkin tärisemään.
Ninnillähän oli jo omansa, joten mun tarvinnee käydä kuvaamassa vain Vaolaa.
ninnithequeen kirjoitti:No sovitaanko, etten enää valita viikonpäiväketjussa rankasta päivästä ja muksun flunssasta, mutsin syövästä tai kuolleista lemmikkieläimistä? Ei, mä avaan niille oman ketjun ja kuuntelen sitten "no on muillaki ongelmia"-läppää.
Ottaen huomioon että sun viestimääräsi tällä palstalla on täysin omaa luokkaansa, oot varmasti saanut asiasi sanottua ja huomiota kerättyä kuitenkin ihan tarpeeksi? Mä en oikein voi ymmärtää tällaista kitinää että arvostellaan negatiiviseen sävyyn toisten tekemiä aloituksia vielä paskanjauhannassa, kun on oikeasti jotain kirjoitettavaa.
Ei nyt millään pahalla, mutta epäilen että sun kohta 13000 viestin viestihistoriastasi olisi 10000 voinut jättää aivan hyvin kirjoittamatta ilman sen suurempaa informatiivista itsemurhaa.
Vaola kirjoitti:Mutta tiedä sitten tuosta äitien tissien näyttelemisestä. Oma äiti sanoi ettei hänellä tai hänen tutuillaan ole kuitenkaan tuntemattomille baareissa tissejä vilautella. Toki kaikki voi aina kääntyä toisin jos yksinhuoltaa kaksosia.
No ottiko se hellanlettas ny nokkiinsa.
Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti. Ei, vaikka voimat loppuu multakin joskus.
Sun jaksamisellesi mä en voi kuin nostaa hattua.
Ömm. Onko mun kitinä jotenkin rikki, kun en löydä tällaista tekstiä Vaolan kirjoittamana täältä?
Herra Manala kirjoitti:Ei nyt millään pahalla, mutta epäilen että sun kohta 13000 viestin viestihistoriastasi olisi 10000 voinut jättää aivan hyvin kirjoittamatta ilman sen suurempaa informatiivista itsemurhaa.
Ja sinne paskanjauhantaanhan ne meni kaikki. Ei tarvinnut aloittaa omaa ketjua joka helvetin TPK:lle, vai tarvitsiko? No siitä nyt ei kuitenkaan ole kyse.
Koko homma lähti siitä, että naurahdin mielessäni, jotta mitähän tässä ketjussa vastattais, jos minä olisin sen tässä porukassa aloittanut. En tietenkään taaskaan ajatellut pidemmälle ja menin mainitsemaan asiasta ihan ääneen. Sitten Clay kysyy viihteestä, johon vastaan, ja tästä alkoi sota.
Ja ei sun Kitinäs ole rikki, kyllä tuo Vaolan viesti oli hienosti piilotettu vittuilu suoraan sanoen.
ninnithequeen kirjoitti:No voi herranjeesus sentään. Jos noista jätetään sellainen osa että "VOISINHAN MINÄKIN SANOA NÄIN:" ja että "VAAN EN SANO" niin kyllä siinä vähän irrotellaan jo. Ja unohdetaan parit kysymysmerkit jne. niin kyllä pikkasen väännellään sanomisia.
Kyllä tuosta taisi aika selväksi käydä mitä sinä ajattelet, vaikka et mukamas sitä sanonutkaan.
ninnithequeen kirjoitti:Mut ei se mitään. Se on helpompi mennä muitten mukana ja kiusata sitä joka uskaltaa älähtää.
Enemmän kai kyse on ihmettelystä, että miksi yleensäkään piti älähtää.
Siinä mielessä tämä ketju on verrattavissa Monstan ketjuun, että toinen aloittaja purki hyvää oloaan ja toinen pahaa oloaan, ja molemmat kokivat sen oman ketjun arvoiseksi asiaksi. Jos sitten sinä tai joku muu pitää asiaa liian vähäpätöisenä moiseen, niin kannattaako silti älähtää ja sillä joko pilata toisen ilo tai potkia jo maassa makaavaa? Minusta ei.
Monstasta ei sen enempää, mutta mielestäni tuo Vaolan aloitusteksti oli niin pitkä ja polveileva, ettei se olisi sopinut viikonpäiväketjuun. Se oli selkeästi oman ketjunsa arvoinen, ja koska se oli hyvin kirjoitettu, vaikutti teksti itsessään varmasti ihmisten kokemaan myötätuntoon paljon enemmän kuin esim. Vaolan ulkonäkö.
Mä nyt en ylipäätään ymmärrä miten Ninniä ja Vaolaa voi verrata. Ninni elää parisuhteessa, käsittääkseni lapsensa isän kanssa. Vaola taas on yksinhuoltaja kahden lapsen kanssa. Jos Ninniä vituttaa, lapsen voi jättää isän hoitoon ja painua itse viikonlopuksi vaikka hotelliin lepäämään ilman että siinä on mitään kummallista. Mutta jos yksinhuoltajalla kilahtaa niin apua on aina pyydettävä ulkopuoliselta ja altistettava itsensä "olatpas sä paska mutsi"-kommentoinnille. Täysin erilaiset tilanteet siis enkä ymmärrä ollenkaan tota ulkonäön vetämistä keskusteluun. Ugh.
"Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti."
Myönnetään. Unohtui se hymiö perästä. Mä vissiin kommentoin liikaa hymiöitten kanssa, koska heti jos sen jättää pois, mut otetaan kirjaimellisesti ja vakavissaan.
Kun ette tajunneet, niin ette tajunneet.
Patsy: eihän meitä voi verrata. Ei tosiaankaan.
Ja kyllä mä asun lapseni isän kanssa, jonka varsin mainiosti tiesit.
ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.
Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.
Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.
Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.
Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.
Muru mä tiesin et suhun voi luottaa!
Mie tulin raskaaks sen jälkeen kun muutin Helsinkiin, mieheni luokse. Ja taisinpa unohtaa siinä sivussa pillerien syönnin kokonaan. Ja ei. Seksi ei ole kivaa eikä onnistunutta kännissä, luulis sun tietävän.
Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.
Mistäs tämä tieto sikiää?
Krapulassa joskus olen kotona ollut niin että muksukin on kotona, vaan kännissä en koskaan. Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
Niin mäkin sua Antree. Harmi ettet onnistu, et vaikka kuin yrittäisit.
ninnithequeen kirjoitti:
Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Mä en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa tai krapulassa ennen lähestulkoon täysi-ikäisyyttä. Ei kuulu mun mielestä asiaan, ja oon ollut joskus kavereiden vanhempien humaltumisesta hieman järkyttynyt.
Kommentti ei ollut suunnattu sitten Ninnille henk. koht. tuli vain kyssäristä mieleen. Tiedän monien kännäävän/krapuloivan lasten nähden, musta se ei vaan ole hyväksyttävää toimintaa. Tosin aihe ei liene itselle koskaan ajankohtainen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better