Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Ai toi panokondisläppäkö sut noin raiteiltasi sai? Luulisin että 99/100 ottaisi sen aika helposti sulatettavana läppänä. Jos se osui noin arasti maaliinsa, pyydän anteeksi kohtuutonta käytöstäni.
Kyse oli sanojen laittamisesta mun suuhuni tilanteessa, jossa olin tehnyt selväksi lomamatkojeni motiivin ja nimenomaisesti sanoutunut irti suuhuni laittamistasi motiiveista. Jos kyseessä oli läppä, niin hah hah kun olikin hauska.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Ymmärrän tämän hyvin. Ymmärrätkö sinä, että myös miehiä on monenlaisia, ja saavat monenlaiset erilaiset naiset toimimaan ihan yhtä lailla eri tavalla? Ei pihtaamista voi perustella ainoastaan naisen luonnevikana/ominaisuutena. Mun nähdäkseni se miehen asenne ja suhtautuminen on siinä jopa voimakkaampana tekijänä. Seksin suhteen aloitekyvytön ja sen puuttumista vinkuva sukkahousumies ei vain yksinkertaisesti kiihota naista. Tästä syystä moni mies tuntuu elämässään kohtaavan jostain kumman syystä aina vain niitä pihtaavia naisia, kun taas joku toinen ei ole kuullutkaan sellaisesta naisrodusta.

Yhteinen nimittäjä kaikille näille naisille ja suhteille on...niin, se mies itse.
Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis keksiä kohde äkkilähdölle, mutta en osaa keksiä tarjolla olevista kohteista kuin negatiivisiä asioita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ai toi panokondisläppäkö sut noin raiteiltasi sai? Luulisin että 99/100 ottaisi sen aika helposti sulatettavana läppänä. Jos se osui noin arasti maaliinsa, pyydän anteeksi kohtuutonta käytöstäni.
Kyse oli sanojen laittamisesta mun suuhuni tilanteessa, jossa olin tehnyt selväksi lomamatkojeni motiivin ja nimenomaisesti sanoutunut irti suuhuni laittamistasi motiiveista. Jos kyseessä oli läppä, niin hah hah kun olikin hauska.
Nooh, katellaan uudelleen revanssimatkasi jälkeen, löytyykö Miss Sunshine tältäkin reissulta. Itse veikkaan, että löytyy. Siitä en kuitenkaan ole varma kehtaatko enää ensi reissun jälkeen myöntää asiaa. Ei varmaan kannattaisi, koska saatan olla vaanimassa täällä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bluntly kirjoitti:Tarttis keksiä kohde äkkilähdölle, mutta en osaa keksiä tarjolla olevista kohteista kuin negatiivisiä asioita.
Matkusta aluksi viikoksi Korsoon tai Riihimäelle, eiköhän ala löytyä matkakohteista positiivisia asioita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai Turkuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Nooh, katellaan uudelleen revanssimatkasi jälkeen, löytyykö Miss Sunshine tältäkin reissulta. Itse veikkaan, että löytyy. Siitä en kuitenkaan ole varma kehtaatko enää ensi reissun jälkeen myöntää asiaa. Ei varmaan kannattaisi, koska saatan olla vaanimassa täällä.
Jos löytyisikin, tekisikö se vastoin sanomisiani tästä lomamatkani motiivin? Eli looginen päättelyketju menisi jotenkin näin: lähden reissuun karkuun kylmyyttä ja pimeyttä, vietän 18 illasta vaikkapa yhden paikallisen matkaoppaan kanssa -> reissun motiivi: paikallisten matkaoppaiden riistäminen ja hyväksikäyttö.

Tiedät hyvin, että kehtaisin myöntää.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
Lisää yhtälöön valvottuja öitä, priva-ajan puuttuminen, pyykkikuormat, siivoaminen, lasten kanssa ulkoilut, pukemiset, pesetymiset, leikit, itkut, kiukut, sairaudet, huolet, murheet, vaatimukset, odotukset, safkat, vahtimiset, nukuttamiset, turvallisuus ja miljoona muuta asiaa.

Pussaa väärässä kohtaa niskaan ja saat turpiin :P
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
En voi asialle mitään, mutta kyllä tästäkin tuli mieleeni dieettineuvosi!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bruce Willisika kirjoitti:Menemisestäsi en tiedä, tietämättömyydestäsi kylläkin. Totta helvetissä mullakin on tunteet, mutta pyrin silti tekemään rationaalisuutta vaativat päätökset niin pitkälle pelkällä järjellä kuin mahdollista.
Kuten huorissa käynnin ja munien syönnin?
Aina se ei minultakaan onnistu, esim. pedofiilit näkisin kernaasti torilla munistaan hirtettyinä, vaikken kuolemantuomiota - järkisyistä - kannatakaan.


Minusta taas kuolemantuomio myös tuntuu väärältä, eli tässä kohtaa järki ja tunteet ovat samoilla linjoilla, kuten useimmiten itse koen.
Ihanan itsestäänselvää. Ikävä kyllä käytäntösi ei toisinaan tue tätä vankkaa teoriapohjaasi.
Kuten sanottu, aina ei voi onnistua.

Eipä sillä että sinunkaan logiikkasi kovin usein minulle aukeaisi. Olemme monessa mielessä ilmeisesti hyvin erilaisia ihmisiä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
En voi asialle mitään, mutta kyllä tästäkin tuli mieleeni dieettineuvosi!
Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:
Kuten huorissa käynnin ja munien syönnin?
En näe kummassakaan omista lähtökohdistani mitään epärationaalista. Kananmunilla tyydytän protiinintarvettani, naisissa käymällä muita tarpeitani. Maksullisen ja maksuttoman seksin välisen eron olen jo käsitellyt toisaalla.
Kottarainen kirjoitti: Minusta taas kuolemantuomio myös tuntuu väärältä, eli tässä kohtaa järki ja tunteet ovat samoilla linjoilla, kuten useimmiten itse koen.
Minulla ei ole mitään tietyntyyppisten paskahousujen tappamista vastaan. Jos tappaminen olisi laillista, tarjoutuisin vapaaehtoisena harvennustalkoisiin. Ongelmalliseksi kuolemantuomion tekee sen peruuttamattomuus, yksi väärin perustein suoritettu tuomio on pahempi asia kuin miljoonan kiistatta syyllisen, murhanhimoisen pedoraiskarin palauttaminen suoraan kadulle. Toinen ongelma on tuomioon täytäntöönpanovalta. Elcon sanoin: en halua antaa valtaa toisen hengen ottamiseen poliitikoille ja virkamiehille. En oikeastaan kenellekään muullekaan itseäni lukuunottamatta.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Epäilen vahvasti, että sinä olet lipevien paskapuheittesi jälkeen lähinnä itseään naisen keholla tyydyttävää lämmintä ilmaa.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Epäilen vahvasti, että sinä olet paskapuheittesi jälkeen lähinnä itseään naisen keholla tyydyttävää lämmintä ilmaa.
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bruce Willisika kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Nyt on pakko kompata.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Nyt on pakko kompata.
Tuli mieleeni yksi taannoinen Varkauden reissu, kun jäsen M hehkutti viidessä ketjussa iropillun ihanuutta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli mieleeni yksi taannoinen Varkauden reissu, kun jäsen M hehkutti viidessä ketjussa iropillun ihanuutta.
:facepalm: Voi sosiaalinen reflektiosilmä.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Sillä on sinulle merkitystä enemmän kuin kenellekään muulle täällä. Sinä olet aina ottanut nämä hiekkalaatikkoleikit eniten sydämen asioinasi, etkä silti pärjää.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Sillä on sinulle merkitystä enemmän kuin kenellekään muulle täällä. Sinä olet aina ottanut nämä hiekkalaatikkoleikit eniten sydämen asioinasi, etkä silti pärjää.
En pärjää?

Pyssyt on yleensä loppu siinä vaiheessa kun aletaan korostamaan omaa kuviteltua erinomaisuutta vittuilukisassa. Eiköhän teitä kitinän pro-huorissajuoksupuupääosastoa ole nyt kiusattu ihan tarpeeksi. Sillä alalla en varmasti pärjääkään. Siihen tarvitaan rutkasti enemmän epätoivoa ja negatiivisia seksikokemuksia.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Minä taas en ole oikein vaikuttunut empatiakyvystäsi. Tai ehkä se sinulla on hyvin on/off -sorttista. Tiedä häntä.
No se on tämä kirjallinen viestintä kun ei tunneta. Täällä mielipiteet kärjistyvät ja varmaankin tiedät, että jotkut ovat pehmoja, mutta peittävät sen esittämällä kovaa.
Tätä pitää vielä kommentoida, nimittän Daven empatiakykyä. Toivottavasti Dave et pahastu tällaisesta nettipsykoanalyysistä, mutta en voi vastustaa kiusausta kun tämä on niin kiinnostavaa.

Minä oikeastaan uskon että Dave on varsin empaattinen ihminen, mutta hänellä on toisentyyppinen vika, mitä muistelen hänen aiempia tekstejään. Hänellä tilipussin nuora yhdistyy jollain ihme tavalla suoraan keskushermostoon ja kun joku ulkopuolinen yrittää raottaa sitä rahasäkkiä edes ajatuksen tasolla, niin Daven aivosolut menevät solmuun ja alkavat singuttaa, noin lappalaisittain sanoen. Sitten iskee ahdistus josta seuraa mitä kummallisempia kommentteja.
Hyvin mielenkiintoista. Kyse on tosiaan ahdistumisesta jollain tavalla.

Perusolemukseltani veikkaan olevani tosiaan empaattinen. En esim. usko, että lääkäri kovin usein lainaa rahaa potilaalle, kuten tein.

Mutta sitten jos kuvaan astuu jonkinlainen aspekti, jonka koen (huom _koen_) uhkana omalle taloudelliselle asemalleni, niin menen puolusasemaan ja asenteeni muuttuu. Kastraatioahdistus iskee tai jtn.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

No itsehän olet tuon täällä kertonut. Ajattelin kyllä että poistan jos tällainen etäanaalisointi sinua häiritsee.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:No itsehän olet tuon täällä kertonut. Ajattelin kyllä että poistan jos tällainen etäanaalisointi sinua häiritsee.
No ei :)

Musta on mukava puhua itsestäni.
Vastaa Viestiin