Tosiaan. Vastaukseni jäikin hieman kesken. Eli ehkä muualla välitetään vähemmän. Hankala sanoa. Lähtökohtahan on tietty se, että pyykinpesukoneen voi laittaa mihin haluaa ja jos sijoittelun takia koneesta aiheutuu jotain ongelmia talon rakenteille tai muille asunnoille, niin useimmiten fyrkalla niistä selviää.Manaaja kirjoitti:Muualla maailmassa ei välitetä vittujakaan?Riemumieli kirjoitti:Ok, mutta miksi muualla on toisin?sanctus kirjoitti:Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Nyt se on sitten edessä...
-
sanctus
-
ninnithequeen
-
So Hard
Voi hitsinvitsi tätä draaman kaarta. Tollee vaan dumppaa vanhan rakastettunsa ja nyt jo heti parin päivän jälkeen ottaa toiselta puolen tunnin settiä kädet pystyssä. Romanttista! Herkkää! Kiinnostavaa! Not.ninnithequeen kirjoitti:Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
Se on vittu pesukone. Niin oli se edellinenkin.
-
ninnithequeen
-
Gaia
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti
-
ninnithequeen
Mä en puhunu broidille puoleen vuoteen ku se romutti mein Kirpun.Gaia kirjoitti:Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti
-
ninnithequeen