Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sanctus
Viesti
Kirjoittaja sanctus » 26.11.2010 11:14
Manaaja kirjoitti: Riemumieli kirjoitti: sanctus kirjoitti: Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Ok, mutta miksi muualla on toisin?
Muualla maailmassa ei välitetä vittujakaan?
Tosiaan. Vastaukseni jäikin hieman kesken. Eli ehkä muualla välitetään vähemmän. Hankala sanoa. Lähtökohtahan on tietty se, että pyykinpesukoneen voi laittaa mihin haluaa ja jos sijoittelun takia koneesta aiheutuu jotain ongelmia talon rakenteille tai muille asunnoille, niin useimmiten fyrkalla niistä selviää.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 26.11.2010 11:16
Mä mulkoilen tota uutta vaikka ihan hienolta se näyttää...
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 27.11.2010 14:10
Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
So Hard
Viesti
Kirjoittaja So Hard » 27.11.2010 14:20
ninnithequeen kirjoitti: Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
Voi hitsinvitsi tätä draaman kaarta. Tollee vaan dumppaa vanhan rakastettunsa ja nyt jo heti parin päivän jälkeen ottaa toiselta puolen tunnin settiä kädet pystyssä. Romanttista! Herkkää! Kiinnostavaa! Not.
Se on vittu pesukone. Niin oli se edellinenkin.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 27.11.2010 14:36
Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Gaia
Viesti
Kirjoittaja Gaia » 27.11.2010 15:20
ninnithequeen kirjoitti: Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.
Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 27.11.2010 16:46
Gaia kirjoitti: ninnithequeen kirjoitti: Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.
Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti
Mä en puhunu broidille puoleen vuoteen ku se romutti mein Kirpun.
Manaaja
Viesti
Kirjoittaja Manaaja » 27.11.2010 17:29
Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
McJanne
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja McJanne » 27.11.2010 19:31
^reps
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 27.11.2010 20:06
Manaaja kirjoitti: Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
En.
Mut sä voisit keskittyä jonkun muun perässä juoksemiseen ja mittailla vaikka sitä katkarapuas sen möhömahas alta samalla kun lasket kaloreita.
Manaaja
Viesti
Kirjoittaja Manaaja » 27.11.2010 20:12
Yhyy. Nyt tuli tosi paha mieli.
Elppis
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Elppis » 27.11.2010 20:25
Manaaja kirjoitti: Yhyy. Nyt tuli tosi paha mieli.
Shut up, Shrimpy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis
Viesti
Kirjoittaja Dumis » 02.12.2010 14:41
Vähän naurahti kun luki viimeisiä postauksia