Nyt se on sitten edessä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Manaaja kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Ok, mutta miksi muualla on toisin?
Muualla maailmassa ei välitetä vittujakaan?
Tosiaan. Vastaukseni jäikin hieman kesken. Eli ehkä muualla välitetään vähemmän. Hankala sanoa. Lähtökohtahan on tietty se, että pyykinpesukoneen voi laittaa mihin haluaa ja jos sijoittelun takia koneesta aiheutuu jotain ongelmia talon rakenteille tai muille asunnoille, niin useimmiten fyrkalla niistä selviää.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä mulkoilen tota uutta vaikka ihan hienolta se näyttää...
ninnithequeen

Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
Voi hitsinvitsi tätä draaman kaarta. Tollee vaan dumppaa vanhan rakastettunsa ja nyt jo heti parin päivän jälkeen ottaa toiselta puolen tunnin settiä kädet pystyssä. Romanttista! Herkkää! Kiinnostavaa! Not.

Se on vittu pesukone. Niin oli se edellinenkin. :roll:
ninnithequeen

Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.

Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti :D
ninnithequeen

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.

Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti :D
Mä en puhunu broidille puoleen vuoteen ku se romutti mein Kirpun.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^reps :D
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Manaaja kirjoitti:Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
En.

Mut sä voisit keskittyä jonkun muun perässä juoksemiseen ja mittailla vaikka sitä katkarapuas sen möhömahas alta samalla kun lasket kaloreita.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yhyy. Nyt tuli tosi paha mieli. :(
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Yhyy. Nyt tuli tosi paha mieli. :(
Shut up, Shrimpy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän naurahti kun luki viimeisiä postauksia :D
Vastaa Viestiin