Mukava maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

tytön kanssa puhuin vähän... meikä ole oikeastaan nyt kuin pelkkä pehmolelu, jotenkin löysä fiiliskin... ruumiin toiminnot ja innostus slow...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Viesti Kirjoittaja mölli »

Vaola kirjoitti:Voi sviddu tästä työhakemus-jutusta ei tule mitään..!!! :tiistai:

"Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta..." Haha.

EDIT: "Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta, ja teen nyt lähestymisyrityksen teitä kohti..." Ei kerpele... :lol:
"Olen nuoriäiti, opiskelen tällä hetkellä ja minua kiinnostaisi teidän auki oleva työpaikka koska uskon työpaikka sopisi minun luonteelleni ja kokemukselleni...."
Kingi I
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tänään oli ihana aurinkoinen kevätpäivä 8) Pelattiin vanhempien luona krokettia, hypittiin sisarusten kanssa hyppynarua ja vielä illemmalla lähdettiin äidin kanssa metsään kävelylle. Mukava päivä kaiken kaikkiaan :)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mitä saa kun nylkee naapurin kissan?

-Hyvän mielen.

Mitä saa kun nylkee vauvan?

-Erektion.

Mitä saa kun nylkee juutalaisen vauvan?

-rautaristin.



Näihin tunnelmiin, hyvää yötä!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei sittenkään vielä, loistava iltasatu!

Ystävämme Orbit Monivamma, tuo evoluution harhalaukaus, (torson tynkä , yksi iso silmä, hieman silmää isompi pää, pieni suu ja kaksi korvaa) oli leikkimässä lastenhuoneessa, kun yhtäkkiä kuuli keittiöstä kolinaa... "Mitähän äiti tekee", mietti Orbit.

Orbit veti itsensä leuallaan keittiöön ja mokelsi kuola valuen: "Äihti, mihtä shinhä theeht?" "Kulta pieni, äiti tekee pullaa" "Pulhlaa?!", kysyi Orbit iloisena. "Kyllä kulta, pullaa. Mene huoneeseesi leikkimään puoleksi tunniksi, niin sitten saat pullaa"

Orbit keräsi itsensä lastenhuoneeseen ja töni päällään leikkiautoja. Orbitin hajuaisti alkoi hälyttämään pullantuoksua. "Phulhaa!", huudahti Orbit ja alkoi pitkän ja vaivalloisen matkan keittiöön. "Horbithille phullaa!!!". "Mutta kulta, vasta laitoin pullat uuniin. Sinun täytyy mennä hetkeksi aikaa leikkihuoneeseen ja tulla sitten takaisin. Sitten saat pullaa." Ja Orbit veti itsensä leukansa avulla leikkihuoneeseen.

Orbit nosteli lego -palikoita paikasta toiseen ja huvitti itseään kierimällä pitkin lattiaa. Hänellä oli niin hauskaa, että melkein unohti pullat. Kesken kiihkeimmän kierähdyksen Orbit haistoi pullan ja kuuli kolinaa. Leuka veressä Orbit rimpuili keittiöön ja silmät pullahulluudesta kiiluen kiljui "Phullaaaaaahahahahaa!". "Kultapieni, pulla on aivan tulikuumaa. Jos sinä nyt syöt pullaa, niin sinun pikku suusui palaa. Mene hetkeksi vielä leikkimään, ja sitten saat pullaa ja maitoa. Mmmmmmmm. Eikö kuullostakin hyvältä?", kysyi äiti. Vastaukseksi hän sai hyväksyvän limalammikon lattialla ja siitä poistuvan limavanan lastenhuoneeseen.

Orbit oli mitä onnellisin. Hän hakkasi ainoaa silmäänsä seinään ja hoki kuolavanan muodostaessa lammikkoa hänen alleen:"Phullaah, phullaah, phullaah ja mhaithoa".
Enää ei Orbit jaksanut odottaa vaan hän aloitti tuskaisen ryömintänsä keittiöön. "PHULLAAAAAA!", huusi Orbit, vaativalla ja korkealla äänellä. "Orbit kulta, pakkasin ja nostin pullat kolmannelle hyllylle, voit ottaa sieltä." Orbit katsoi äitään himan surullisena ja sanoi: "Äithi, mhulah ei ole khasia" johon äiti vastasi pirteän iloisena: "Niin Orbit, ei käsiä - ei pullaa."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis mitä lentoa koko päivä. Maha ilmoitti juuri olevansa erityisen tyytymätön tilanteeseen ja hetken mietittyäni tajusin tarjoilleeni tuolle kalleimmalle aarteelleni tänään kannun kahvia sekä mummon esanssimehun.

Olisikohan tämän slummin joku grilli auki maanantai-iltana? Pakko kai lähteä ottamaan selvää koska jääkaappi kaikuu kuin kotikaupunkini musiikkisali.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:En juoksekaan. Alkoi naurattaa:
Syystäkin. :D
Vastaa Viestiin