KerpeleKeskiviikko
- LillyMunster
- Kitisijä
Ei ole todellista. Minun autoni leviää kuin Hujasen paska tuuleen, mutta sitten kun saan jonkun tästä sontäläjästä jotain tajuavan ihmisen katsomaan sitä, kosla päättää toimia kuin unelma. Tällä autollahan on ollut tapana korjata itse itsensä...
Eli oli tilanne mikä hyvänsä, hyppään perjantaina töiden jälkeen liikenteeseen ja käyn pienellä 700km:n koejaolla. Räjähtää jos räjähtää. Ja savun hälvettyä tarkastamme kytkennän.
Vamuuden vuoksi mukanani on erilaisia avaimia, leatherman ja kaapeleita ja laturi. Niin, ja hinausköysi ja tiepalvelun puhelinnumero, työhaalaritkin takakontissa. Tsiisös, minä rakastan vanhoja autonpaskoja.
Mummin messengerin ääniyhteydetkin toimii, jipii!! Tänään on kuitenkin räntäsateesta huolimatta saatu paljon aikaiseksi.
Työpäiväkin meni nopeasti, varmaan nopeammin kuin ikinä. Miinuspuolena vaan nuo asiat, mitä taas pitäisi ladata päähäni, mutta kun hädintuskin nuolenpääkirjoitusta lukeva kallonsisäinen kovoni huutaa syntax erroria...
Pitäisi buutata.
Korkkaan siis oluen(!!) ja jätän opiskelut oman onnensa nojaan, sillä vain lahjattomat harjoittelee.
Eli oli tilanne mikä hyvänsä, hyppään perjantaina töiden jälkeen liikenteeseen ja käyn pienellä 700km:n koejaolla. Räjähtää jos räjähtää. Ja savun hälvettyä tarkastamme kytkennän.
Vamuuden vuoksi mukanani on erilaisia avaimia, leatherman ja kaapeleita ja laturi. Niin, ja hinausköysi ja tiepalvelun puhelinnumero, työhaalaritkin takakontissa. Tsiisös, minä rakastan vanhoja autonpaskoja.
Mummin messengerin ääniyhteydetkin toimii, jipii!! Tänään on kuitenkin räntäsateesta huolimatta saatu paljon aikaiseksi.
Työpäiväkin meni nopeasti, varmaan nopeammin kuin ikinä. Miinuspuolena vaan nuo asiat, mitä taas pitäisi ladata päähäni, mutta kun hädintuskin nuolenpääkirjoitusta lukeva kallonsisäinen kovoni huutaa syntax erroria...
Pitäisi buutata.
Korkkaan siis oluen(!!) ja jätän opiskelut oman onnensa nojaan, sillä vain lahjattomat harjoittelee.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Juma... luottamustehtävät sen kun lisääntyy... Asukastoimikunnan ja Asukaskokousten sihteerin hommat ei sitten riittänyt,tänään alkuillasta mut valittiin yksimielisesti Autismi-ja Aspergerliiton alaisen Suomen Autismiyhdistyksen liittohallitus/liittokokous-
edustajaksi,huh huh ei tuu olee ainakaan yli vuoteen ongelmia
vapaa-ajan suhteen+lisäksi osallistun toimintaan muutenkin.
Mä oon a)liian helppo b)tarpeeksi tyhmä suostumaan moiseen
edustajaksi,huh huh ei tuu olee ainakaan yli vuoteen ongelmia
vapaa-ajan suhteen+lisäksi osallistun toimintaan muutenkin.
Mä oon a)liian helppo b)tarpeeksi tyhmä suostumaan moiseen

Re: KerpeleKeskiviikko
Karhu ehdottaa maksettavaksi 900 egeä, eikä siltikään vituta. Pitäisköhän kuitenkin vituttaa?! Ei pysty. Olo on niin mainio, etten edes karhua kavahda. Jos terveyspalvelujen ylläpitoa voin vain mitenkään tukea, niin kaikin mokomin, veli karhu. Taidanpa lähteä ruokkimaan hyvää oloa pieksemällä reikäpalloa naruista ja metallista kyhättyyn kohteeseen. Aloittakaa hyvät ihmiset iloisempi torstai!Durasel kirjoitti:Viduttaako?
Minä elän!
Haukkasin liian ison palan kerralla ja pyöräilin petollisessa kevätkelissä pyöräkaupasta 10 kilometrin matkan vanhempien luo täysin rapakunnossa. Aamulla jo oli vähän kurkku karheana, niin nytkös vasta onkin raato meininki. Pyörä jäi vanhempien takapihalle ja minä pääsin isän kyydissä kotiin
Haukkasin liian ison palan kerralla ja pyöräilin petollisessa kevätkelissä pyöräkaupasta 10 kilometrin matkan vanhempien luo täysin rapakunnossa. Aamulla jo oli vähän kurkku karheana, niin nytkös vasta onkin raato meininki. Pyörä jäi vanhempien takapihalle ja minä pääsin isän kyydissä kotiin

En minä sitä valinnut, eps vaan ehdotti että käyn koettamassa. Ja nysse on tehty. Masu täynnä nuudeleita hölskyin alun kuntoverryttelyssä, ja sitten nyrkkeiltiin ja mattopainittiin. Pärjäsin kohtalaisen hyvin vetreitä ja nopeita lukiolaisia vastaan, tosin se taisi kai johtua vain massastani. Kylläpä oli hikistä ja rankkaa. Mutta hauskaa. Nyt tunnen itseni paremmin.Starflare kirjoitti:No mutta! Hienon lajin olet valinnutAarneAnkka kirjoitti:pitäisi vielä illalla jaksaa hapkidoida epsin harrastuspaikassa..

Huomenta päivää! Jippii täällä paistaa aurinko ensimmäistä kertaa viikkoon.
Kohta vois köpötellä tohon terassille ottaa aurinkoa, kun se nyt vihdoin paistaa... Huomiseks ne on taas *kele* luvannu lisää lunta!!! Eiks toi 325.cm ala jo pikkuhiljaa RIITTÄMÄÄN??? Ei täällä vaan pääse millään fillarilla ajelee... (ei ole yhtään katkera eräille)

Kohta vois köpötellä tohon terassille ottaa aurinkoa, kun se nyt vihdoin paistaa... Huomiseks ne on taas *kele* luvannu lisää lunta!!! Eiks toi 325.cm ala jo pikkuhiljaa RIITTÄMÄÄN??? Ei täällä vaan pääse millään fillarilla ajelee... (ei ole yhtään katkera eräille)
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Minä olen kohta pari kuukautta käynyt Hapkidossa, ja helvetin kivaa on ollut. Varsinkin kun on jo melkoisesti kokemusta noista lajeista ennestään niin pystyy mättämään rankemmin ylempien kanssaAarneAnkka kirjoitti:En minä sitä valinnut, eps vaan ehdotti että käyn koettamassa. Ja nysse on tehty. Masu täynnä nuudeleita hölskyin alun kuntoverryttelyssä, ja sitten nyrkkeiltiin ja mattopainittiin. Pärjäsin kohtalaisen hyvin vetreitä ja nopeita lukiolaisia vastaan, tosin se taisi kai johtua vain massastani. Kylläpä oli hikistä ja rankkaa. Mutta hauskaa. Nyt tunnen itseni paremmin.Starflare kirjoitti:No mutta! Hienon lajin olet valinnutAarneAnkka kirjoitti:pitäisi vielä illalla jaksaa hapkidoida epsin harrastuspaikassa..

Joo, tota vois vaikka ruveta harrastamaan (jos liikunnantäyteisestä viikostani vain löytyy saumaa). Että ei kun vaan etsimään sopivaa mestaa lähiseudulta.Starflare kirjoitti:Minä olen kohta pari kuukautta käynyt Hapkidossa, ja helvetin kivaa on ollut. Varsinkin kun on jo melkoisesti kokemusta noista lajeista ennestään niin pystyy mättämään rankemmin ylempien kanssa. Hieno laji kertakaikkiaan.