Missä on MAANANTAI!?
Nuo Erotiikka-puolen seksitaito- ja irtosuhdeketjut aiheuttavat kuumotusta. Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna? Ihan vaan ettei pääsisi unohtuman millaista se on ja ettei taas ala kertyä pölyä ja hämähäkinseittejä alakertaan käytön puutteessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ihan samaa ajattelin!Lolita kirjoitti:Pitäisikö sitten kuitenkin harrastaa seksiä tänäkin vuonna?
Päivän käytännönpila tehty. Liimasin assarin työpisteeseen Uusiksen fanijulisteen, se kun niin tykkää Uusisksesta.
Entisenä ringettenaisena se ei voi sietää kurlausta, niillä tais olla jotain kinaa hallivuoroista...

Ja seksiä tänne, kiitos. Mulla olis nyt draivi päällä...
Viimeksi muokannut Patz, 27.02.2006 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voihan kyynel taas. Oli just hiihtolomalla jo ihan ok fiilis, ja eilisestä sitten taas nuhaa, räkää, yskää ja kuumetta. Mä en pääse koskaan eteenpäin... Nimim. Viidettä viikkoa saikulla
Mutta sitten pakko hehkuttaa iloisempia juttuja. Eilen oli tytsien synttärijuhlat ja koskaan, siis KOSKAAN ei ole noin hyvää käytöstä jänskänä päivänä ollut. Eivät riehuneet ollenkaan. Muutenkin ovat taas olleet helpompia ja rauhallisempia... Siistiä.
Mutta sitten pakko hehkuttaa iloisempia juttuja. Eilen oli tytsien synttärijuhlat ja koskaan, siis KOSKAAN ei ole noin hyvää käytöstä jänskänä päivänä ollut. Eivät riehuneet ollenkaan. Muutenkin ovat taas olleet helpompia ja rauhallisempia... Siistiä.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ihanaa lukea ihmisten pirteitä postauksia arjen pienistä iloista, tulee itsekin hyvälle fiilikselleVaola kirjoitti:Mutta sitten pakko hehkuttaa iloisempia juttuja. Eilen oli tytsien synttärijuhlat ja koskaan, siis KOSKAAN ei ole noin hyvää käytöstä jänskänä päivänä ollut. Eivät riehuneet ollenkaan. Muutenkin ovat taas olleet helpompia ja rauhallisempia... Siistiä.

Koita Vaola parantua pian, kevät on ihan kohta jo täällä

EDIT: Pakko oli perustaa oma ketju kaiken maailman ilonaiheille, sanokaa nyt että olen typerä romanttinen hömppä

Viimeksi muokannut ElanorRaven, 27.02.2006 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ah, kiitos muistutuksesta. Sitten mä menen elämäni ensimmäiselle kevätlenkille (aloitin lenkkeilyn vasta viime kesänä), pakkohan mun nyt on siihen mennessä tervehtyä!!!ElanorRaven kirjoitti:Koita Vaola parantua pian, kevät on ihan kohta jo täällä

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ai niin, näin toissayönä unta Hebulista. Istuimme vierekkäin penkillä pianon ääressä ja yritimme muistella, kuinka Tsaikovskin Kukkaisvalssi soitetaan. Johtui varmaan siitä, että olin aamuyöllä kuvaillut HellBellille Hebulin tiukkaa ja lihaksikasta vartaloa sekä hänen kaunista nenäänsä ja suutaan.
Kikkelis kokkelis.
*toivoo* Phuck, työmatkat hankaloituu huomattavasti jos ei loppumatkaa pääse dösällä.Dumari kirjoitti:Toivokee ettei lakko ala ensi sunnuntaina.
http://www.akt.fi/easydata/customers/ak ... et2006.pdf

Näkeekö jostain, että mihin linjoihin tuo konkreettisesti vaikuttaa? Hävettää tunnustaa, mutta siinä mielessä nuo liikennöitsijöiden nimet ei sano mulle mitn.Elukka kirjoitti:*toivoo* Phuck, työmatkat hankaloituu huomattavasti jos ei loppumatkaa pääse dösällä.Dumari kirjoitti:Toivokee ettei lakko ala ensi sunnuntaina.
http://www.akt.fi/easydata/customers/ak ... et2006.pdf

RolloTomasi kirjoitti:Mikseivät pingviinit jäädy uintireissun jälkeen?

Esim. newfoundlandinkoirilla esiintyy samankaltainen ilmiö, niillä kastuvat pelkät pintakarvat, jolloin puistelu kuivaa ne lähes kokonaan eikä vesi missään vaiheessa pääse iholle asti.
Ja syy siihen, mikseivät varsinaisesti kastu, lienee turkin/höyhenpeitteen rasvassa.nojoojust kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:Mikseivät pingviinit jäädy uintireissun jälkeen?Kerrankin pääsen pätemään, jippiiiiii! Ne eivät jäädy, koska ne eivät varsinaisesti kastu uidessaan. Myös sanonta "valuu kuin vesi hanhen selästä" on siinä mielessä virheellinen, että vesi ei valu hanhen selässä käytännössä ollenkaan, vaan vierii pieninä vesipalloina.
Esim. newfoundlandinkoirilla esiintyy samankaltainen ilmiö, niillä kastuvat pelkät pintakarvat, jolloin puistelu kuivaa ne lähes kokonaan eikä vesi missään vaiheessa pääse iholle asti.
Kikkelis kokkelis.
- McJanne
- Kitisijä
Ei helvetti. Ilostuneena reissusta, vähemmän ilostuneena jostakin muusta. Nainen (ja olutpullo) on parhaimmillaan kylmänä, avattuna ja pöydällä.
Innoissani rasvailin reisiä aamulla ja totesin saaneeni Mansesterin aamun tunteina suoritetulla reissulla myös hyvän määrän ensimmäisen asteen paleltumia sinne tänne.
Suoritin siis maastontiedustelun välillä Hotelli Ilves (paikallinen ruotsinlaivasimulaattorikopio)-Hervanta josta ryhmittymisalueelle pääsemiseen vaadittiin kumijalkainen ystävämme. Ne jotka kehtaavat väittää että eksyin ammutaan varoittamatta. Operaatioon kului kolmisen tuntia jota ennen varustarkastus suoritettiin rautatieaseman puisilla, hedelmäisen poreilevilla penkeillä. Sukkatauon pidin Nesteen sponsoroimana jossakin (toisella puolella) etulinjaa. Lopulta aamulla paikansin ryhmän Omppupompun kantturoista.
Eli nyt on kamala väsytys viikonlopusta, karmea vitutus jääkiekosta, jalat vereslihalla tanssimisesta ja muna jäässä, vois olla huonomminkin, maanantaiksi.
Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Töissä sain vihdoin Kohde Hellwetistä™ laskettua neljännen kerran ja shokeerannuin kun ei kiitokseksi haukuttu ihan paskaksi ihmiseksi ja kirottu työnlaatua helvetin alimpaan kattilaan.
Loppuilta menee varmaankin kirvestä terotellessa ja entiseni koirasta luopumisesta keskustelemisessa. Riittävä määrä vitutusta niin "älä ota sitä vakavasti, tää on vain elämää, ensi tuoppi halkeemiin ja eihän se siihen jää..." (paitsi että Olvista tulee perse kipeäksi).
Hyviä ideoita moisen välttämiseksi otetaan ilomielellä vastaan (ja paskat, voin olla kiukkunen, beware!)
Innoissani rasvailin reisiä aamulla ja totesin saaneeni Mansesterin aamun tunteina suoritetulla reissulla myös hyvän määrän ensimmäisen asteen paleltumia sinne tänne.
Suoritin siis maastontiedustelun välillä Hotelli Ilves (paikallinen ruotsinlaivasimulaattorikopio)-Hervanta josta ryhmittymisalueelle pääsemiseen vaadittiin kumijalkainen ystävämme. Ne jotka kehtaavat väittää että eksyin ammutaan varoittamatta. Operaatioon kului kolmisen tuntia jota ennen varustarkastus suoritettiin rautatieaseman puisilla, hedelmäisen poreilevilla penkeillä. Sukkatauon pidin Nesteen sponsoroimana jossakin (toisella puolella) etulinjaa. Lopulta aamulla paikansin ryhmän Omppupompun kantturoista.
Eli nyt on kamala väsytys viikonlopusta, karmea vitutus jääkiekosta, jalat vereslihalla tanssimisesta ja muna jäässä, vois olla huonomminkin, maanantaiksi.
Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Töissä sain vihdoin Kohde Hellwetistä™ laskettua neljännen kerran ja shokeerannuin kun ei kiitokseksi haukuttu ihan paskaksi ihmiseksi ja kirottu työnlaatua helvetin alimpaan kattilaan.
Loppuilta menee varmaankin kirvestä terotellessa ja entiseni koirasta luopumisesta keskustelemisessa. Riittävä määrä vitutusta niin "älä ota sitä vakavasti, tää on vain elämää, ensi tuoppi halkeemiin ja eihän se siihen jää..." (paitsi että Olvista tulee perse kipeäksi).
Hyviä ideoita moisen välttämiseksi otetaan ilomielellä vastaan (ja paskat, voin olla kiukkunen, beware!)
Kirjoitan tätä alasti
Tsih! Siellä lost and found byroossa on töissä kaksi tytyä, öh rouvaskaista. Semmonen 60+-ikäinen hiirulainen ja sit semmonen 50+-ikäinen... arvokkaasti vanhentunut emäntä. Ihmisen ääni nyt on petollinen, ei voi tietääMcJanne kirjoitti: Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.

Ai saakeli, nyt naurattaa!nypari kirjoitti:Tsih! Siellä lost and found byroossa on töissä kaksi tytyä, öh rouvaskaista. Semmonen 60+-ikäinen hiirulainen ja sit semmonen 50+-ikäinen... arvokkaasti vanhentunut emäntä. Ihmisen ääni nyt on petollinen, ei voi tietääMcJanne kirjoitti: Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Kikkelis kokkelis.
Juu-u, mulla toimii kuin toimiikin netti nyt sitten täällä uudessa kämpässä ihan totta tosiaan. En olisi itse osannut, mutta kyllä vaan isäni oli kätevä. Ja ne jotkut Elisan puhelinneuvonnan ihmiset. Hip hei ja hurraa ja iso käsi kaikille mainituille.
Muutenkin täällä alkaa näyttää ihan kelvolliselta kodilta. Mä olen nyt ajatellut silleen, etten tässä kumminkaan heti rupea teille mussukoille mitään tupareita järkkäileen, kun meillä on tässä kissanristiäiset ja Corner-miitti ja kaikkea lähiaikoina. Sen sijaan ilmoittaudun jo nyt tässä ja näin järjestämään perinteisen Vaisun vapun. Shakkia ja sen semmoista menoa voisin kuitenkin ajatella täällä järjestettävän jo lähempinäkin aikoina.
Muutenkin täällä alkaa näyttää ihan kelvolliselta kodilta. Mä olen nyt ajatellut silleen, etten tässä kumminkaan heti rupea teille mussukoille mitään tupareita järkkäileen, kun meillä on tässä kissanristiäiset ja Corner-miitti ja kaikkea lähiaikoina. Sen sijaan ilmoittaudun jo nyt tässä ja näin järjestämään perinteisen Vaisun vapun. Shakkia ja sen semmoista menoa voisin kuitenkin ajatella täällä järjestettävän jo lähempinäkin aikoina.
Onnea! Mulla ei toimi... Syynä lienee ikivanhan läppärini muisti, joka ei riitä pyörittämään edes ScanWizardia niin että voisin katsoa, onko se nigger-virus vielä koneessa. Perhana, pitää kai lähteä läppäriostoksille tällä viikolla. Voi kun joku lähtisi mun kanssa.. Vaikka kyllä mä kai sen veljen ohjeilla osaan ostaa itsekin. Väsyttää kyllä kun ajattelenkin, että siihen pitää asentaakin vielä kaikenlaista. Toisaalta, kyllä mä jo kerran asensin, mutta en jaksaisi toista kertaa.Edith kirjoitti:Juu-u, mulla toimii kuin toimiikin netti nyt sitten täällä uudessa kämpässä ihan totta tosiaan. En olisi itse osannut, mutta kyllä vaan isäni oli kätevä. Ja ne jotkut Elisan puhelinneuvonnan ihmiset. Hip hei ja hurraa ja iso käsi kaikille mainituille.
Kikkelis kokkelis.
Ai niin, kun tuo Edith mainitsi isänsä kätevyydestä, tuli mieleeni murtolukujen opettelu viidennellä luokalla. En millään meinannut tajuta niitä, joten isäni selitti niitä. Muistan kuinka pidin isääni aivan nerona, kun hän osasi selittää ne minulle. On varmaan mukavaa olla vanhempi, kun lapset ihailevat.
Kikkelis kokkelis.