Footlight-nimisessä koulussa, joka sijaitsee entisen Mikadon yläkerrassa. http://www.footlight.fi (Tohon voi kuvitella semmosen hienon linkin, jos haluaa.) Nyt aikuisen oon harrastut toissa kesästä alkaen ja penskana useampia vuosia. Suosittelen!Ann kirjoitti:Missä sä käyt? Kauan oot harrastanut? Mäkin haluun!Edith kirjoitti:Mun baletinopettaja kehu mua.
Turapaska Tiistai
Ei tuolla olla niin hirveen vakavissaan pukeutumisen suhteen, osa pukeutuu kunnon pinkkeihin trikoisiin ja balettipukuun, mutta enemmistö oikeestaan ihan mihin vaan liikuntavaatteisiin.Ann kirjoitti:Mäkin pikkusena jaksoin kolmisen vuotta kieppua tossut jaloissa. Oon haaveillut paluusta palleroimaan, mutta taidan jättää väliin koska minä trikoissa..joo, ei.
Tuossa koulussa ei niin pahemmin kärkitossuilla tehdä mitään, eivät ole käytössä normaaliohjelmassa. Helsingin tanssiopistossa tyrkyttävät niitä vissiin aikuisillekin harrastelijoille, mutta minä en niistä ole kyllä enää niin kiinnostunut. Pehmeillä Sanshoilla mennään.Ann kirjoitti: Uuh..
Onko teillä jo tossut?
Mulla oli silloin penskana, en oikein ymmärrä, miksi harrastelija niitä hankkisi, kun ei niillä niin vähällä käytöllä opi tekemään yhtään mitään. Kipua vain nimen omaan.Ann kirjoitti:Joo, tossuja en oo koskaan jalkoihini saanut. Enkä taida halutakaan, nähtyäni mitä se varpaille tekee. Enempi tossa baletissa kiehtoi se notkeuden ja tasapainon parantuminen, tuntui kroppa olevan paremmin hallinassa.
Memories...
Mulle kumminkin baletti on ainoa liikunnallinen harraste, joka on niin kivaa, että jaksan tehdä sitä säännöllisesti. Toissa syksynä se sitten innoitti minut kyllä aloittamaan kuntosalilla käynninkin, että jaksaa tehdä kaikkea, mitä tunneilla on, mutta kuntosalillakin jaksan käydä vain siksi, että sitten baletti- ja nykytanssitunneilla pärjään paremmin. Hyvä laji. Tosin välillä tarjoaa niitä epäonnistumisen kokemuksiakin aika lailla. Kun ei ihminen osaa pyöriä, niin ei osaa. Ensin tuonne, sitten tänne ja lopuksi vielä päin vastaiseen suuntaan. Huoh.
Enemmän siinä jäi mietityttämään se vuokrasopimusten irtisanomisten laajuus, kaksi sellaista jotain kahdeksankerroksista taloa tyhjennettiin isoistakin vuokralaisperheistä samalla kertaa, kun vakuutusyhtiölle tuli kiire lunastaa voittonsa asuntojen hintojen piikittäessä. Voisin kuvitella että jos irtisanottujen yhteinen vitutus kerättäisiin yhteen, uutta ydinvoimalaa ei enää tarvittaisi.irmelianneli kirjoitti:Hih, ostin asunnon vuokrattuna, ja tänään kävin tiukkana vuokraemäntänä irtisanomassa kaksi viehkoa opiskelijatypyä sieltä.. Kyllähän nuo hyvin ottivat, sanoin että muutan tähän itse, ja remonttia pitäis päästä tekemään.hebuli kirjoitti:Tuli tuosta kyllä jotenkin surullinen olo, vuokralaiset puolipakotetaan pihalle jotta saadaan omaisuus realisoitua mahdollisimman nopeasti. Muistuttaa entistä enemmän miksi omistusasuminen on pop, vaikka vuokralaisten etuja seurataankin tarkasti.
Olipas päivä. Upseeristo (= asiakkaat) tiiraili huipputekniikalla toistensa pyllyjä puhuen riettaita sekä joka välissä puhelin piippasi tyrkyttyäen uusia hommia.
Kakka meinasi tulla kahdesti housuun. Ensin polliisien jäädessä norkoilemaan perään Lappeenrannan paikkeilla ja toisen kerran kun opeliksi perä irtosi tiestä Kehä I:llä.
Kakka meinasi tulla kahdesti housuun. Ensin polliisien jäädessä norkoilemaan perään Lappeenrannan paikkeilla ja toisen kerran kun opeliksi perä irtosi tiestä Kehä I:llä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.