Dumari kirjoitti:
Mie poltin jo autoon koekuuntelua varten tuon levyn
Jos eteen tulee kaupassa niin taidan poistaa omaan hyllyyni.
Rohkeasti vain, ja onnea etsintään, sillä minä en tuota levyä onnistunut löytämään helsingistä mitenkään, ja minunhan piti saada se Limited 2CD digipakki, eikä mitään normiversiota (enkä löytänyt kumpaakaan!). Vaikkakin tuolla digillä olevat bonukset ovat aivan turhia minulle, eli usan kansallislaulu jota en ole kuunnellut kertaakaan, ja When the Eagle Cries kappaleen akustinen versio joka on parempi kuin normaaliversio, mutta kappale itsessään on levyn huonoimpia.
Starflare kirjoitti: ja When the Eagle Cries kappaleen akustinen versio joka on parempi kuin normaaliversio, mutta kappale itsessään on levyn huonoimpia.
Vastustan! Kumpaakin! Alkup. on mielestäni kovempi ja tuo kipalehan on rautaa Mielipide-erojahan nämä ovat, joten jankkaaminen on turhaa, mutta pääsinpähän esittämään vastalauseeni!
edti: muistan autokeskusteluista että sanoit Blood Brothersiakin huonoksi, josta tykkään aika lailla, joten ehkä me olemme sitten hiukan eri linjoilla...
Dumari kirjoitti:
Vastustan! Kumpaakin! Alkup. on mielestäni kovempi ja tuo kipalehan on rautaa Mielipide-erojahan nämä ovat, joten jankkaaminen on turhaa, mutta pääsinpähän esittämään vastalauseeni!
Viimeinen niitti arkkuuni oli kun läpyskässä on kyseisen biisin kohdalla itkevä kotka ja wtc tornit taustalla, huvitti kyl.
Dumari kirjoitti:edti: muistan autokeskusteluista että sanoit Blood Brothersiakin huonoksi, josta tykkään aika lailla, joten ehkä me olemme sitten hiukan eri linjoilla...
Virhe! nyt tulee jab! Sanoin että biisi on oikein mainio siihen asti kunnes alkaa se "We're blood brothers" hokeminen joka ei tunnu loppuvan ikinä.
Dumari kirjoitti:Ollaan sovussa eri mieltä
Ollaan, eihän sitä asiallisten äijien kanssa jaksa kättä vääntää vaan kiskoa kaljaa .
np: Rotting Christ - His sleeping Majesty "Thy Mighty Contact"
En tiedä kuka laulaa - joku lapsi kumminkin. Kuulin tän kun olin jotain 16v ja vieläkin sillon tällön soi päässä. Eli tässä hieman sanoja:
Hollywoodissa on paljon tähtiä, kai minunkin on sinne pakko lähteä. Mä näin siellä Mikki Hiirenkin ja taisi siellä olla Superhessukin.
Hollywooooood, hollywoooood *2