En kun ihan yläpäästä nipistin.ninnithequeen kirjoitti:Persposkesta?Keikaus kirjoitti:Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Viimeksi muokannut Keikaus, 04.03.2007 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Tekiskö sun mieli... Nylk nylk.Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Kikkelis kokkelis.
kid kirjoitti:Tekee. Kaunis säärihän tuo! Ja ajatella, niitä on jopa kaksi lähes samanlaista.Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?

Kikkelis kokkelis.
Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...Keikaus kirjoitti:Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit

Kiitos! On ne kauniitkin mielestäni, ei siinä mitään. Mutta eihän niiden kauneus poissulje sitä, että lihakset heiluvat pusseissaan. Joo, kai ne ikenet ovat aika normaalit, mutta olisin jossain teini-iän vaiheessa voinut olla raastamatta niitä vähän vähemmän. Siis siinä vaiheessa, kun äiti huusi keittiöstä kylpyhuoneeseen "kyllä tuo jo riittää, kohta tippuu hampaat suusta". Teini-ikä, tyhmä ikä.kid kirjoitti:Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...Keikaus kirjoitti:Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit
Kikkelis kokkelis.
- LillyMunster
- Kitisijä
Kaverini olisi etsimässä mahdollisesti kimppakämppää Helsingistä, onko teillä kenelläkään tietoa mistä sellaisia saisi?
Laittakaa vaikka linkkiä sivuille, mistä voisi katsella
Olen ilmeisesti avuton Googlettaja ja kiinteistövälitysten sivut ei auta tässä...
Laittakaa vaikka linkkiä sivuille, mistä voisi katsella

Olen ilmeisesti avuton Googlettaja ja kiinteistövälitysten sivut ei auta tässä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi kirjoitti:Toinen kysymys, heti perään...
Olen käynyt armeijan, mutta haluaisin sinne uudestaan. Koko homma uusiksi aloituskaudelta lähtien, koska siellä oli hauskaa. Onko tämä mahdollista vai pitääkö anoa lupaa presidentiltä?

Joskaan nykyinen elämäntilanne ei kyllä sallisi tuollaista 6-12 kuukauden elämyslomaa päivärahapalkalla... Ja voisihan tuo hieman rasittaa parisuhdetta muutenkin.
Eipäs ole kertausharjoituksiinkaan putoillut kutsuja joihinkin aikoihin... Reserviin pääsyn jälkeen kyllä oli kahdet puolen vuoden väliajoin.

Johtuu alkoholin nauttimisen jälkeisistä + nukkumisen aiheuttamista veren kohonneista testosteroniarvoista, myös naisilla. Muistaakseni e-pillerien käyttö vielä tehosti efektiä osaltaan (siis juomisen jälkeen, ei muuten).Tissinikki kirjoitti:Miksi krapulassa aina panettaa?
Sori että vastasin kuivasti, mutta sellainen mä oon. Kuiva. Lubrikantti auttaa.
SLEPT:llä tarkoitetaan sosiokultuurillisen, lakien, talouden, politiikan ja teknologian muodostamaa kokonaisuutta, jonka kautta voidaan tarkastella esimerkiksi jotain markkinaa makrotasolla.millivanilli kirjoitti:Tietäisikö joku mitä tarkoittaa markkinoinnin yhteydessä (kait) SLEPT -tekijät?
EDIT: ja mikä on markkinointimix?
laittavat taloushallinnonopiskelijan tekemään jonkin projektityön yrityksen kansainvälistymisen periaatteista.. ***TU!
Ja markkinointimix on termi jolla kuvataan sitä kuinka yritys näkyy ja tuntuu markkinoilla. Yksi tapa katsoa asiaa on klassisesti neljän p:n kautta: price, place, promotion ja product.
Kotlerin kirjoista ja webistäkin löytyy asiaa vaikka kuinka.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
jos ihminen vihaa sitä, mitä pelkää eli pelkää sitä, mitä vihaa
jos ihmisen mielestä joku ihminen on pelottava, luultavasti hän tuntee olonsa epämiellyttäväksi tämän pelottavan ihmisen seurassa
niin voisiko rakkaus silloin tarkoittaa turvallisuudentunnetta?
että ihminen tuntee olonsa turvalliseksi niiden ihmisten seurassa, joita rakastaa?
ehkä vastaus on hieman monimutkaisempi kuin kysymyksen asettelu antaisi ymmärtää, mutta noin niinkuin pääpiirteiltään? tai jotain.
jos ihmisen mielestä joku ihminen on pelottava, luultavasti hän tuntee olonsa epämiellyttäväksi tämän pelottavan ihmisen seurassa
niin voisiko rakkaus silloin tarkoittaa turvallisuudentunnetta?
että ihminen tuntee olonsa turvalliseksi niiden ihmisten seurassa, joita rakastaa?
ehkä vastaus on hieman monimutkaisempi kuin kysymyksen asettelu antaisi ymmärtää, mutta noin niinkuin pääpiirteiltään? tai jotain.