Ei, ellet muita ehdotteluja haluaTissinikki kirjoitti:Ehdottiko joku jotain muuta?

Veikkaisin että viiden (?) maissa? Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on?nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Onhan meillä Esson paari tossa pääraitin varrella. Siellä on A-oikeudet ja pullakahvit eurolla. Ovessa on kyltti 'Tappelu tasatunnein'. Siellä sitten...Tissinikki kirjoitti: Tosin, mä olen Mansessa jo yhden pintaan eli luultavasti virittäydyn illan tunnelmiin jo ennen hotelliin pääsyä jossain paikallisessa juottolassa... Kai siellä sellasia on?
t.Turisti
Mulla on tossa yksi tyhjä cd jonka voisi uhrata ja tunkea täyteen jotakin. Ehdotuksia? Rajoituksia? jos ei mitään kuulu niin aamulla käräytän jotain miumaumukkaanDumari kirjoitti:Ottakaas pojat (Bluntly,Starflare) sitten jotain musaa ellette halua kuunnella mun levyjä kaiken aikaa.
Kiikutetaan Starflare mahdollisesti ajoissa sinne pelipaikalle ja sitten neljäksi minä ja Bluntly suunnataan hotellille. Jotain sellaista, kyl se hyvin menee.
Keikaus kirjoitti:Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?
Ootsää lähös Angita? Kyllä jotai keksitään puhutettii jo iltatähtee..Angita kirjoitti:Keikaus kirjoitti:Vähän puhuttiin Niban kanssa, että joskus kuudelta voitaisiin alkaa pelata taskubilistä. Lähdemme meinaan täältä pk-seudulta joskus puoli neljän aikoihin, joten kuudelta pelin aloittaminen kityläisten kanssa on varmaan jotenkuten realistinen arvio. Riippuu tietenkin Niban, Mustanenkelin ja hänen armaansa meikkaustarpeesta.nypari kirjoitti:Mihis aikaan porukat on pelipaikoille menos, ja meettekö suoraan vai kuppilan kautta?Iltatähdestä pitää lunastaa huone klo 15 mennessä, respa meneepi kiinni...