Perjantai
- irmelianneli
- Kitisijä
Mua turhauttaa se, että k e r r a n k i n kun minä 'innostun' shoppailusta, olen kaupassa jopa, ja todella l ö y d ä n k i n jotain todellista, niin EI OLE RAHAA! Löytyisköhän sponsoriapua... kun äiti saapuu sunnuntaina kaupunkiin
Se on kuitenkin kauhee soppailija ite.. MÄ TARVIN HOUSUT!! ..ja hameen ja farkut ja laukun ja topin ja topin..

Joo! Voisin vaikka tullakin, ellen ihan nukahda ennen sitä. En kuitenkaan vanno mitään, joten jos haluat lähteä baariin, lähde vaan. Ilmoittelen itsestäni, jos en halua nauttia laatuajasta itseni kanssa. Sitä on ollut nimittäin aika vähän viime aikoina.Turbohaltija kirjoitti:Onpa aika myöhään. Hei, tule meille katsomaan! Mulla on iso telkkari!Keikaus kirjoitti:Hesarissa luki, että klo 22. Ei helkkari sitä mihinkään ravintolaan voi mennä katsomaan. Sitä on pakko katsoa omasta pikkutelkkarista omalta pikkusohvalta.Turbohaltija kirjoitti:Mihin aikaan Suomi pelaa tänään lätkää? Onko ketään menossa baariin seuraamaan peliä?Voin keittää teetä ja tarjota keksiä!
Kikkelis kokkelis.
Sä voit ihan hyvin ehdottaa tuolle daamille, että eikö katsottaisi lätkää mieluummin! Jos se on yhtään järkevä, sekin haluaa katsoa sitä mieluummin kuin sinua, joka kärvistelee ja jännittää tulosta keilahallissa.Kimmen kirjoitti:Aikaisemmin viikolla lupasin tietämättömänä viedä daamin tänä iltana keilaamaan.Ketuttaa, kun tuo lätkämatsi kiinnostaisi ihan tosissaan.
Kikkelis kokkelis.
Kahvitauolla selailin uusinta City-lehteä. Siinä oli lyhyt juttu Quintessencen pianistista (nimeä en muista). Muusikkoa tituleerattiin jutun otsikossa pianon pimpauttajaksi. Mitä kummaa? Minun kielikorvani on vakaasti sitä mieltä, että pianisti pimputtaa pianoa ja on siten pimputtaja, kun taas pimpauttaja tietysti pimpauttaa pianoa - eli jatkuvan soittamisen sijaan lyö (pimpauttaa) lyhytkestoisen kertasoinnun ja siirtyy sitten tekemään jotain muuta jäämättä pimputtamaan pianoa pimpauttamisensa jälkeen. Kyllä kieli rapautuu hömppälehdissä.
Sinänsähän ajatus ammattipimpauttajasta on kuitenkin aika kiehtova. Konsertissa kaveri kävelee lavalle, pimpauttaa kerran soitintaan - Pling! - ja poistuu suosionosoitusten saattelemana.
Sinänsähän ajatus ammattipimpauttajasta on kuitenkin aika kiehtova. Konsertissa kaveri kävelee lavalle, pimpauttaa kerran soitintaan - Pling! - ja poistuu suosionosoitusten saattelemana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Meiltä varsinkaan ei olis... Vaan eipä meidänkään taloudesta lätkäfaneja löydy.Starflare kirjoitti:Hömmhömm, eihän se bönde nyt NIIN kaukana ole, harmi vain ettei lätkä kiinnostaTissinikki kirjoitti:Lupaan avata televisiovastaanottimeni kaikille halukkaille, joita peli kiinnostaa. Lämmitän myös saunan ja tarjoan olutta. Tarvittaessa teen myös aamupalaa lauantaina.
Helvetti että tää on turvallista kun kukaan ei kuitenkaan koskaan vaivaudu pöndelle asti
EDIT: Hebulille bannia, se muokkailee lainauksia vahingoittamistarkoituksessa !!.

Kun taas se mitä sinkkumatti kuuli, oli:Kid kirjoitti:Höntti.
Ooksää ottanu ölppänderiä kun toi kommunikaatio vähän pätkii?Kid kirjoitti:Unelmieni mies.

Kuulemma baarissa esim. lause "Voisitko nyt viimeinkin uskoa että ei kiinnosta!" tulee monesti tulkittua muotoon "Mennääks hei meille seXtailee niinQ jou poks?"

Valikoiva kuulo, näkö ja lukutaito. Toivossa on hyvä elää...Elukka kirjoitti:Kun taas se mitä sinkkumatti kuuli, oli:Kid kirjoitti:Höntti.Ooksää ottanu ölppänderiä kun toi kommunikaatio vähän pätkii?Kid kirjoitti:Unelmieni mies.
Kuulemma baarissa esim. lause "Voisitko nyt viimeinkin uskoa että ei kiinnosta!" tulee monesti tulkittua muotoon "Mennääks hei meille seXtailee niinQ jou poks?"