Tarkoittanet: 01 ukruTMojo kirjoitti:Eli kun tuon näen taustapeilissä minun tulisi huolestua?
*viilaa pilkkua*
Joo, kyllä me lukotetaan se kyyditys. Elppa otetaan kyytiin josse lähtee, voin soittaa sille huomenna, josse ei löydä kityyn ajoissa.Starflare kirjoitti:Dumari, voitaskohan lyödä jo lukkoon asiat tästä kyydityksestä, eli minä ja Bluntly ollaan änkäämässä, ja Elppakin voisi jo sen "Kyllä" sanan muodollisuuksineen livertää ilmoille niin ei epätietoisuudessa tarvitse velloa.
Erinomaista, kun tuutte tännepäin niin soitapa mulle sitten niin vaapun sovitulle paikalle, ellet sitten löydä ihan oven eteen. Laitan numeron yksänä.Dumari kirjoitti: Joo, kyllä me lukotetaan se kyyditys. Elppa otetaan kyytiin josse lähtee, voin soittaa sille huomenna, josse ei löydä kityyn ajoissa.
Myös McKoppis starttaa n. 11 maissa kohti Mansea, eli mulle passaa tapaaminen Ompulla neljän kanttiin. Sitä ennen shoppailua, hotlalla ehostusta, vaatteiden vaihtoa ja dokailua.Dumari kirjoitti:Mojo, Patsi: nähdäänkö suoraan ompulla neljältä vai miten.
Voinko auttaa jotenkin, tuoda tullessani jotain?1108 kirjoitti:Mun puolesta tuutte vaikka aamusta klo 8. Mutta suunnittelin jotakin pientä särvintä laitella siinä päivälle iltaa varten. Että olen herttanen kun laitan teille evästä.
Ei ole, mutta jotain yhtymäkohtia noihin löytyy.1108 kirjoitti:Jee!!! Hirvenpää!!!Keikaus kirjoitti:Mä tuon sulle lahjan. Mä keksin sen tänään. Olen melko varma, että haluat laittaa sen seinällesi. En ole kyllä ihan vielä löytänyt sitä, mutta etsin sitä iltasella.![]()
Häränkallokin kelpaa!!!
Totanoiniinjaajuu... Ajattelin että olisi ehkä kaikkien etujen mukaista jos vaikka kokoonnumme kello 16:00 hotelliin ja kunhan kaikki pakkelia tarvitsevat naamat on laitettu, mahdollisia, vaikkakin turhia, vaatteita vaihdettu jne, otamme yhteistuumin taksin Numban lukaaliin?Tissinikki kirjoitti:Myös McKoppis starttaa n. 11 maissa kohti Mansea, eli mulle passaa tapaaminen Ompulla neljän kanttiin. Sitä ennen shoppailua, hotlalla ehostusta, vaatteiden vaihtoa ja dokailua.Dumari kirjoitti:Mojo, Patsi: nähdäänkö suoraan ompulla neljältä vai miten.
Moneltas ne itse kemut oli tarkoitus aloittaa?
EDIT: näköjään 16-18 välillä