Kyllä sä uskallat. Tissinikin autossa lienee tilaa ja mä tulen sinne bileisiin ja ehkä mun miespuolinen kopionikin. Tule nyt! Olet sä ennenkin tullut.Elppis kirjoitti:Mulla on sellanen tunne, etten uskalla lähteä yksin matkaan.
Numban bileiden osallistujalista
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mutku.. ei mulla ole edes yöpaikkaa! Ehkä mä voin yhdet bileet jättää väliinLolita kirjoitti:Kyllä sä uskallat. Tissinikin autossa lienee tilaa ja mä tulen sinne bileisiin ja ehkä mun miespuolinen kopionikin. Tule nyt! Olet sä ennenkin tullut.Elppis kirjoitti:Mulla on sellanen tunne, etten uskalla lähteä yksin matkaan.

(ps. tämä viesti huumorilla, ei marttyyri-yritys

The great club outshines the individual, always and forever.
No voihan vitalis. Nyt vasta keksinki ihan mahtavan toimintasuunnitelman ens viikonlopuks. Suunnitelmassani on vain yksi vika; se ei toimi!
Eli koska ihastuttava Tampesteriserkkuni juhlii 30-v.synttärikahvejaan ensi sunnuntaina, oisin hienosti voinu yhdistää tän sukutapahtuman lauantai-iltaan teidän kanssa. Mutta! Ne sumppikupillisethan juodaankin Vantaalla, mikä on aika perseestä, mutta lähes kaikki suvusta asuu PK-seudulla, joten no can do taas.
Suku on pahin, vaikkakin ihanin.
Sitäpaitsi mä pidän Tampereesta eniten kesällä. Sit lähen Delfinaarioon.

Eli koska ihastuttava Tampesteriserkkuni juhlii 30-v.synttärikahvejaan ensi sunnuntaina, oisin hienosti voinu yhdistää tän sukutapahtuman lauantai-iltaan teidän kanssa. Mutta! Ne sumppikupillisethan juodaankin Vantaalla, mikä on aika perseestä, mutta lähes kaikki suvusta asuu PK-seudulla, joten no can do taas.
Suku on pahin, vaikkakin ihanin.
Sitäpaitsi mä pidän Tampereesta eniten kesällä. Sit lähen Delfinaarioon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mä pidän mielessä; saatan vahingossa löytää nukkumapaikankin, jos oikein wonkaan (naista siish).Tissinikki kirjoitti:Mulle on luvattu jo kaksikin sohvapaikkaa, saat ne?Elppis kirjoitti:Mutku.. ei mulla ole edes yöpaikkaa!
Ja autossa on aina tilaa noin pienelle pyllylle
"Lupakin" tuli mainitsemattomasta lähteestä

The great club outshines the individual, always and forever.
No niin, mikä olikaan omppupompun varaustilanne eli monta huonetta on varattu, paikkaa vailla allekussut ja mustis &avec..
Nii varaustilanne ei ollu hääppölä, tarvitaan apukeskustelua..
Vai pitääkö peräti itkeä hotelliiin suoraan*?
"en oo pehelinmyyjä, enkä ostaja!"
P.S. mukaan mahtuu autoon sit ainakin yks, paitti lähtö lähempänä puolta neljää iltapäivällä työvaraustilanteesta johtuen..
Vai pitääkö peräti itkeä hotelliiin suoraan*?

P.S. mukaan mahtuu autoon sit ainakin yks, paitti lähtö lähempänä puolta neljää iltapäivällä työvaraustilanteesta johtuen..
Viimeksi muokannut Niba, 23.02.2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Pitääköhän munkin lähteä?Niba kirjoitti:No niin, mikä olikaan omppupompun varaustilanne eli monta huonetta on varattu, paikkaa vailla allekussut ja mustis &avec..
Vai pitääkö peräti itkeä hotelliiin suoraan*?![]()
Kikkelis kokkelis.
säärystimesi varmaan takaavat kaikille lämpimän matkan?Keikaus kirjoitti:Pitääköhän munkin lähteä?Niba kirjoitti:

Ei pidä, sinun täytyy.. tosiaan lähtö joskus 15:30 luulisin..
Ja majoituksesta minulla ei ole haisuakaan..
Näemmä joku ovikoodin saat huoneeseen mutta kuka sitä sitten käyttää on salaisuus onpussa.. ja mikä sitten on nunberin kolon vetoisuus on taas epävarmaa, elämä on! (sattumaa, ei satumaa)
Pyyhin Netikettiin..
Lähtö 15.30 mistä ja miten? Haluaako joku säärystimeni omaan umpivaunuunsa?Niba kirjoitti:säärystimesi varmaan takaavat kaikille lämpimän matkan?Keikaus kirjoitti:Pitääköhän munkin lähteä?Niba kirjoitti:
"en oo pehelinmyyjä, enkä ostaja!"![]()
Ei pidä, sinun täytyy.. tosiaan lähtö joskus 15:30 luulisin..
Ja majoituksesta minulla ei ole haisuakaan..
Näemmä joku ovikoodin saat huoneeseen mutta kuka sitä sitten käyttää on salaisuus onpussa.. ja mikä sitten on nunberin kolon vetoisuus on taas epävarmaa, elämä on! (sattumaa, ei satumaa)
No onko joku varannut huoneen Ompusta tai jostain? Kenen kanssa mä voisin yöpyä ilman pelkoa seksuaalisesta häirinnästä?
Kikkelis kokkelis.