Kabukiin syömään?
Do dii karvakorvat, nimiä kehiin. Seuraavat ainakin tulossa mun lisäkseni:
Turbo
Niba
Hebuli
Aarne
Keikaus
NJJ ja Elukka
Mites Runkkis, Elppa??
Turbo
Niba
Hebuli
Aarne
Keikaus
NJJ ja Elukka
Mites Runkkis, Elppa??
Viimeksi muokannut brona, 22.02.2006 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...
Ehkä on parempi nähdä Kabukissa, jos joku tulee himpun myöhässä. Siis en minä, mutta joku muu.brona kirjoitti:Tuu ihmeessä! Aattelin kellonajaksi 19 lähtien. Tavata vois vaikka rautatieasemalla tai Kabukin edessä tai miten nyt sovitaankaan.Keikaus kirjoitti:Mäkin voisin tulla. Joko kellonaika on päätetty? Missä tavataan? Vai tuleeko tieto yksityisteitä?

Kikkelis kokkelis.
Pöytävaraus tehty nimellä Kity (mikäs muukaan) klo 19.00 kymmenelle hengelle eli mukaan mahtuu vielä yksi. Kabukin pienistä tiloista johtuen emme tämän kokoisen porukan kanssa mahdu samaan pöytään, vaan meille on varattu kaksi vierekkäistä pöytää. Toinen pöydistä on varattu klo 21.30 lähtien, mutta olettaisin, että me kaikki ehdimme syödä kahdessa ja puolessa tunnissa (jopa minä hitaana syöjänä).
Tervetuloa kaikille
!
Tervetuloa kaikille

...
Kiitos! Huudellaan sitten toisillemme vieraaseen pöytään.brona kirjoitti:Pöytävaraus tehty nimellä Kity (mikäs muukaan) klo 19.00 kymmenelle hengelle eli mukaan mahtuu vielä yksi. Kabukin pienistä tiloista johtuen emme tämän kokoisen porukan kanssa mahdu samaan pöytään, vaan meille on varattu kaksi vierekkäistä pöytää. Toinen pöydistä on varattu klo 21.30 lähtien, mutta olettaisin, että me kaikki ehdimme syödä kahdessa ja puolessa tunnissa (jopa minä hitaana syöjänä).
Tervetuloa kaikille!
Kikkelis kokkelis.