Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

ninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa. Toinen täti piti kiinni ja toinen tunki lusikkaa kurkkuun. Mä muistan edelleen sen hyvin elävästi.

Arvatkaa, olenko koskenut viiliin tuon jälkeen?
Mä tuun muuten ens yönä sun painajaisiin. Laitan viiliin noita sisäpaprikoita ja sauvasekoittimella hienonnan sen verran, että jää kokkareita. Kaadan sitä tratilla sun kurkusta alas.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meik kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa.
Mä taas sain valvovia katseita, kun en saanut borssikeittoa alas. Nakit sain just ja just syötyä pureskelematta, jos pidin nenästä kiinni. Opettaja sanoi, että yhen lusikallisen ainakin maistat. Laattasin sen jaloille :ohyeah: Vittu. Sitä saa mitä tilaa.
Mie laattasin ala-asteella pinaattikeitot ulos, kun pakotettiin syömään. Sen jälkeen en ole siihenkään koskenut. Enkä koske.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonttu kirjoitti:Paprika on :laatta:
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Tommoset tädit pitäis päästää päiviltä. :grr:
Nyt on ihan pakko ruveta ylittäjäksi, mutta:
Oletkos ikinä joutunut syömään (eskarissa/tarhassa/koulussa) pakolla aladoobia? Ihan ku söis toisen ihmisen räkää. :laatta:

Traumoja? traumoja? Ei mulla mitään traumoja ole! PERKELE! Kuva
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meik kirjoitti: Mä tuun muuten ens yönä sun painajaisiin. Laitan viiliin noita sisäpaprikoita ja sauvasekoittimella hienonnan sen verran, että jää kokkareita. Kaadan sitä tratilla sun kurkusta alas.
Jotain tuollaista mä vähän pelkäsin. Voi olla liskojen yö muutenkin :shock:

Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa :lol:
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Elukka kirjoitti: Nyt on ihan pakko ruveta ylittäjäksi, mutta:
Oletkos ikinä joutunut syömään (eskarissa/tarhassa/koulussa) pakolla aladoobia? Ihan ku söis toisen ihmisen räkää. :laatta:
En onneksi. Näyttää kyllä todella kuvottavalta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa :lol:
Miksei kukaan ole aloittanut "Vakkarit tunkevat muniin" - ketjua?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

ninnithequeen kirjoitti: Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa :lol:
Onneks en tiedä mitään tuollaisesta ketjusta...ja kieltäydyn edelleen tietäväni siitä mitään.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa :lol:
Miksei kukaan ole aloittanut "Vakkarit tunkevat muniin" - ketjua?
Älä yllytä tyhmää. :l33t:
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika :barf:
Jäi muuten syömättä.
Täh? Tuollaisiahan niissä on sisällä vähän väliä. Siitä pääsee eroon samalla tavoin kuin paprikan siemenkodasta, napsauttaa sen vain pois sormella. Mikä siinä on niin kauheaa?

Pidän tuoreesta paprikasta, syön sitä useita kertoja viikossa, tosin en juurikaan vihreää paprikaa. "Kypsennettynä" esim. pizzassa tai wokkiruoissa en paprikasta jostain syystä juurikaan pidä, vaikka menee sekin alas.

Ja muistakaa että tuore paprika sisältää C-vitamiinia muistaakseni viisi kertaa enemmän kuin appelsiini (tiedot löytyvät Finelistä).
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti: Ja muistakaa että tuore paprika sisältää C-vitamiinia muistaakseni viisi kertaa enemmän kuin appelsiini (tiedot löytyvät Finelistä).
Kyllä isä. Syödään paprikaa.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

kid kirjoitti:Kyllä isä. Syödään paprikaa.
Söin eilen yhden kokonaisen, piiiiitkän ja makean paprikan!

Miksi aina ei voi olla hiihtoloma? On niin mukavaa aamulla kun ei tarvitse kökkiä ruuhkissa...
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tissinikki kirjoitti: Söin eilen yhden kokonaisen, piiiiitkän ja makean paprikan!

Miksi aina ei voi olla hiihtoloma? On niin mukavaa aamulla kun ei tarvitse kökkiä ruuhkissa...
Mä laitoin sitä salaattin ja ai että ku oli hyvää.

Miks mulla ei oo hiihtolomaa?!?!11
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:Kaikenlaisia huuhkajia ne päästääkin lapsia "paimentamaan". :roll:
Vuosi oli -79 tai -80, eli se oli sitä aikaa, kun tarhatädeillä kasvoi sarvet ja ne söi tuhmia pikkulapsia aamiaiseksi....
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

kid kirjoitti: Kyllä isä. Syödään paprikaa.
No ni. :leuhka:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.
Persposkesta?
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Keikaus kirjoitti:Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.
Kiitos. Nyt ei tarvitse vaivata päätään kysymyksellä "mitä tyhmää mä nyt tein?" Ainakaan maanantai-illasta. :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Tekee. Kaunis säärihän tuo! Ja ajatella, niitä on jopa kaksi lähes samanlaista.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:---
Joo, mä katoin enirosta. Pistin vaan tänne kyssän ensiksi siltä varalta että en löydä tietoa. ;) Soittelin sinne, äh mitä änkytystä englanniksi puhelimessa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Mä nipistän jos on söpöt posket. Tai jos tykkään jostakin ja haluan silleen pentumaisesti ärsyttää sitä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Mikä hitto tää pinguvillitys on?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Sai alkunsa Pillunpesu-ketjusta ja jatkui muihinkin...
Gattaca kirjoitti:
Avaruuskatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Joku psykologi tai sosiologi ehkä osaisi määritellä Kityläisten "yhteisen nimittäjän". Minä en jaksa.
Luulen kyllä, että se joku psykologi pitäisi ennemminkin 1000 kertaa tärkeämpänä sitä, että saisit nuo hullut, "yhteiset nimittäjät" pois päästäsi. Sinulla on tuo omituinen kuvitelma, että tämä "kollektiivinen nimitetty" on päästään vialla, ja te sitten psykologin kanssa arvioisitte yhdessä yhteisen nimitetyn henkisiä ongelmia..
Sä olet sisäpuolella tätä ja öh.. tyhmä. Etkö vosi hyväksyä mahdolliseksi, että joku on oikeasti ulkopuolella eikä voi mitään sille että kokee katsovansa ylhäältäpäin?

Jos eläisit sanotaan Turkissa, niin totta kai sen maan väki näkisi valtavan rikkauden ja kirjon, sinusta se enimmäkseen näyttäisi.. turkkilaiselta. Etkä olisi väärässäkään.

Tai pingviinilaumassa on valtavia yksilöeroja tietty.. mutta kookaburran silmin ne näyttää melko samanlaiselta. :D

Kummatkaan ei ole väärässä, mutta eikös se kookaburran näkökulma ole laajempi koska pingviinit + kookaburra on isompi ja monipuolisempi joukko kuin pelkät pingviinit?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti:Sai alkunsa Pillunpesu-ketjusta ja jatkui muihinkin...
Gattaca kirjoitti:
On muuten paras perustelu G mieheltä tähän mennessä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin