Skotlantilainen singer/songwriter, kelttiläis-/folkvaikutteista musiikkia. Iskee minuun lujaa, alunperin tutustuin artistiin Folk 'n Hell -kokoelmalevyllä ja nyt on kuuntelussa Craigie Dhu -niminen pitkäsoitto. Sopii mitä parhaiten rauhallisiin hetkiin.
ElanorRaven kirjoitti:Dougie MacLean - Ready for the Storm
Skotlantilainen singer/songwriter, kelttiläis-/folkvaikutteista musiikkia. Iskee minuun lujaa, alunperin tutustuin artistiin Folk 'n Hell -kokoelmalevyllä ja nyt on kuuntelussa Craigie Dhu -niminen pitkäsoitto. Sopii mitä parhaiten rauhallisiin hetkiin.
Tuossa tulikin jo sen verran avainsanoja että pitää tutustua ehdottomasti.
http://www.satyricon.no sivuilla saa kuulla pätkän tulevalta Now, Diabolical albumilta. Ei kuitenkaan toiminut minulle, niinpä laitan stereoihin Nebelhexën "Laguz - Within the Lake" albumin.
Starflare kirjoitti:Ei kuitenkaan toiminut minulle
No kolahti minuun ainakin niin maan saatanasti. Tosin norjan otusten musiikki on kolissut aina ja lujaa. \,,/
Kyllähän se paremmalta kuulosti kuin Volcano tai Rebe, jotka olivat minusta jo huonoja vitsejä kun otetaan huomioon millaisia levyjä on jätkät veivannut, mutta kyllähän tuo pitää ottaa tarkempaan syyniin jahka ilmestyy.
Nohnoh! enhän minä toki mitään totuuksia täällä jakele, onnettomia mielipiteitäni vain. Nemesis Divinan tasoista matskua jos tulisi niin kusisin hunajaa.
Olisipa tänään ollut tavastialla Dark Funeral/Naglfar/Amoral kombo parilla kympillä tyrkyllä. Miksi teidän kaikkien laatumusiikin ystävien tulee olla niin kaukana?