Numban bileiden osallistujalista
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
2. Haluaakos joku rock-henkisen kyydin sinne? Liput autoon annetaan huutojärjestyksellä, seuraavat kriteerit&suostuttelukeinot on tasapelin sattuessa; tissit, mahdollinen kuskihalukkuus ja lahjonta.
Dumis!
Meitä on kaks ja molemmilla tissit. Ajokortteja löytyy myös kaks ja ainaski mä voin hyvin ajaa vaikka sinne ja takaisin, jos autoon vielä mahtuu ja jos paluu suoritetaan niin, että viimistään kello 15-16 ehtisin työmaalle Pitskuun.
Dumis!
Meitä on kaks ja molemmilla tissit. Ajokortteja löytyy myös kaks ja ainaski mä voin hyvin ajaa vaikka sinne ja takaisin, jos autoon vielä mahtuu ja jos paluu suoritetaan niin, että viimistään kello 15-16 ehtisin työmaalle Pitskuun.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Seuraavana päivänä... siis jos pileet on lauantaina, ni sunnuntaina työmaalle... jos muistini ei pahemmin pätki...ninnithequeen kirjoitti:Niin mikä päivämustaenkeli kirjoitti: viimistään kello 15-16 ehtisin työmaalle Pitskuun.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Joo, kait mäkin ilmestyn pelipaikalle.
Elikkäs.. alustavasti ollan dumiksen kanssa ajateltu jakaa omppuhotellissa huone. 2 henkeä vielä mahtuu mukaan ja jos meitä on neljä, hinta henkilöä kohden olisi päätä huimaavat 13,75 €
Ja jos Elanoria kiinnostaa pääse pientä bensakorvausta vastaa autolla Turusta sinne ja takas.
Elikkäs.. alustavasti ollan dumiksen kanssa ajateltu jakaa omppuhotellissa huone. 2 henkeä vielä mahtuu mukaan ja jos meitä on neljä, hinta henkilöä kohden olisi päätä huimaavat 13,75 €
Ja jos Elanoria kiinnostaa pääse pientä bensakorvausta vastaa autolla Turusta sinne ja takas.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Jeps plops... huone täynnä.Tissinikki kirjoitti:Tulossa ollaan! Kyytiinkin mahtuu edelleen ainakin 3 henkilöä eli halukkaat lapa ojoon tai yyveetä laatikkoon.Mojo kirjoitti:Vai oliko Tissis tulossa?
Kunhan Bluntly laittaa yyveetä paan varauksen meneen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Aina on tilaa yhdelle joka käyttää.. ei haise! Ja kyytiinkin mahtuu jos mieli muuttuu...hebuli kirjoitti:Harkitsin mukaanlähtöä, mutta kuten numba totesi, taitaa olla ilmoittautunut vähän liikaa väkeä niin pieneen tilaan. Jos lähtisin, viettäisin aikaa kai lähinnä juottoloissa ja hotellilla. Eli todennäköisesti en tule.

Lähtö Hesasta vois olla jossain 11:ta kulmilla vaikka näin alustavasti, muutkin saa ilmoitella mielipiteitään. Neljältä sinne omppuun varmaan pitää mennä lunastaan se huone.Starflare kirjoitti:Kysytään nyt tälleen reippaasti etuajassa, ettei tule sanomisia suuntaan tai toiseen: Etää moneltako oli Dumari & co. ajatellut lähteä liikenteeseen, ja tulenko kapitaaliin vai koukkaatteko plutonium katedraalini kautta?
Jos sut pystyy noukkimaan siitä jostain suunnilleen matkan varrelta, niin kaipa sekin onnistuisi, mikäli muistan oikein asuinlokaatiosi. Voit laittaa ehdotuksia vaikka yv:llä.
No pewkele, jotain semmoista, mutta ne kamat sinne saa viedä vasta neljältä.tonttu kirjoitti:![]()
Huonettahan Ompusta ei tarvitse erikseen lunastaa, kun se on varattu ja maksettu netin kautta. Kaikki tarvittava roina (ovikoodit yms.) tulee sitten mailiin. Hotellissahan ei ole erikseen respaa.
Tuli vaan mieleen.
Lähtöaikaa komppaan, sillä olen kiero kuin korkkiruuvi, ja ajattelin käydä ihmettelemässä SuoMusiikin levytarjontaa kun niinkin mainio puoti siihen ulottuville kerran sattuu, ja tuo paikka menee neljältä kiinni.Dumari kirjoitti:Lähtö Hesasta vois olla jossain 11:ta kulmilla vaikka näin alustavasti, muutkin saa ilmoitella mielipiteitään. Neljältä sinne omppuun varmaan pitää mennä lunastaan se huone.Starflare kirjoitti:Kysytään nyt tälleen reippaasti etuajassa, ettei tule sanomisia suuntaan tai toiseen: Etää moneltako oli Dumari & co. ajatellut lähteä liikenteeseen, ja tulenko kapitaaliin vai koukkaatteko plutonium katedraalini kautta?
Jos sut pystyy noukkimaan siitä jostain suunnilleen matkan varrelta, niin kaipa sekin onnistuisi, mikäli muistan oikein asuinlokaatiosi. Voit laittaa ehdotuksia vaikka yv:llä.
Ei se minun mielestäni koukkaa kuin pierun verran jos tulette tätä kautta, ja voin helposti liikkua täältäkin jollekin isolle kaupalle tahi muulle maamerkille, ettei tarvitse tuskailla minkään ihmeosoitteiden kanssa.
Entistä todennäköisempää et oon tulossa..
Tossa oli mulla yks tallinnan päivälippu perjantaoksi..
Jos toisin 10 kossun patterin niin multa vois sit lunastaa joka toinen puolikkaan 4 eurolla ja juoda kuivana? Et saisitte päänne sekaisin ja kestäisitte mua paremmin..
Joo ja saunaan tietysti?
Ja mun makuupussi kestää talvisodan pakkaset..
Extremee..
Tossa oli mulla yks tallinnan päivälippu perjantaoksi..
Jos toisin 10 kossun patterin niin multa vois sit lunastaa joka toinen puolikkaan 4 eurolla ja juoda kuivana? Et saisitte päänne sekaisin ja kestäisitte mua paremmin..
Joo ja saunaan tietysti?
Ja mun makuupussi kestää talvisodan pakkaset..
Extremee..
Pyyhin Netikettiin..