Siivoan harvoin ja vieläkin harvemmin huolella. Lähinnä se on sitä, että yhden pikkuhomman hyvin sattumanvaraisesti hoitaa pois alta sitten kun se alkaa tarpeeksi vituttamaan itseäkin. Ongelma vaan on siinä kun ei mikään epäjärjestys itseäni hirveästi vituta

Jännää kuitenkin se, että sitten kun saa kämpän kerran siistiksi niin siitä kyllä nauttii ja iloitsee itsekkin mutta.. niin, mutta. *huoh* Kumman helposti se vaan multa tuntuu jopa kuukausi livahtavan erinäisten hommien välillä, ainakin jos mistään isommista jutuista puhutaan.
Lakanat vaihdan parin viikon välein ja vessaa kyllä kuuraan suht säännöllisesti, ne taitaa olla ainoat jossa osaan olla kutakuinkin tunnollinen. Ja tietysti kissavessa, sen siivoan ihan päivittäin ja huolellisemmin noin viikon välein. Pyykkiä tulee pestyä ehkä parin vkon välein mutta sitten kun on pyykkipäivä niin sitä riittääkin sitten heti +/- 4 koneellista.
Siivousaineiden merkeillä ei ole ollut mulle suurta merkitystä mutta siitä olen ollut jostain syystä tarkka, että joka kohteelle on oma siihen tarkoitettu aineensa ja yleensä näitä kyllä kaapista löytyykin sitten monenmoisia (kuinka yllättävää, kai ne aineet kaapissa pysyy kun kerran sinne ostaa ja ei sitten käytä

Olen huono ihminen. Pullantuoksuista kodinhengetärtä minusta ei saa sitten niin millään. Yritän kuitenkin edes hiukan parantaa tapojani, ainakin aika ajoin