Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No ketut.kid kirjoitti:Ei aavistustakaan, mutta ah, niin totta.Dumari kirjoitti:Miten naisilla on kaksi tonnia (2t) vaatteita kaapeissa, mutta sitten ulos lähdettäessä ei ole mitään päälle laitettavaa?
Mä just tajusin, että miun ukolla on enemmän vaatteita kuin mulla. Siis farkkuja, villapaitoja ja T-paitoja ihan kauheat määrät!
Mulla kolmet farkut, muutamat muut housut, 5 villapaitaa ja muutamia muita paitoja. Tyhmää.
Ja nyt puhun siis ihan perusvaatteista, en mistään ns. hianommista.
Niin no hameita mulla on enemmän ku sillä

Koska ne on parisuhteessaan lihonneet niin, ettei mahdu niihin? Tai ehkä ne tahtovat kiinnittää huomiosi siihen, että vielä pitkässäkin suhteessa jaksavat kiinnittää huomiota siihen kuinka pukeutuvat?Dumari kirjoitti:Miten naisilla on kaksi tonnia (2t) vaatteita kaapeissa, mutta sitten ulos lähdettäessä ei ole mitään päälle laitettavaa?
Mulla on kyllä melkeen kaks tonnia vaatteita, mutta niistä on suurin osa liian rikkinäisiä (korjaan ne kyllä joskus/niitä voi tarvita joskus esim. siivousräteiksi...) että niitä kehtaisi käyttää missään ihmistenilmoilla, alunperinkin vääränkokoisia "tästä saa vähän muokkaamalla tosi hyvän" -ilmaislöytöjä (joille en oikeati koskaan jaksa tehdä mitään) tai sitten likaisia kun pyykkitupa on aivan alimitoitettu asukasmäärään nähden. Sit täytyy lähteä ulos hassusti teemapukeutuneena esim. johonkin naamiaisasuun kun mitään muuta ei ole puhtaana. En sitten tiedä miten niillä naisilla, jotka shoppailevat säännöllisesti ehjiä ja sopivia vaatteita tai omistavat pesukoneen. Ehkä ne vain kaipaavat, että niille sanotaan: "Kulta, olet kaunis ja ihana ja rakastan sinua juuri tuollaisena, noissa vaatteissa mitkä sinulla on nyt päällä".
Välillä melkein kaipaan aikaa kun olin just muuttanut pois kotoa. 2 pitkää mustaa hametta, 3 samanlaista mustaa paitaa ja pieni laatikollinen mustia alusvaatteita. Ei kauheesti tarvinnut miettiä, mitä laittaa päälle ikinä.
Se on kymmenisen tuntia, jos oikein laskin. Kuukleta aikavyöhyke.Georgina kirjoitti:Miten saan tietää paljonko on suomen ja kalifornian välinen aikaero? Oon hakenu kuuklesta sanalla aikaero, en keksi mitään fiksumpaa ja tuolla ei selviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä löysin paremman, kuin Starflare, vaikka tuohon samaan vastaukseni perustinkin.
http://personal.inet.fi/business/anakom ... ykkeet.htm
http://personal.inet.fi/business/anakom ... ykkeet.htm
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ensin ulkomaanpuhelutunnus 999 ja sitten maakoodi Jenkkeihin on 1 ja sitten suuntanumero (kai), joka LA:han näyttäis olevan joko 213, 310 tai 323, valitse siitä sopivin, sitten kai se puhelinnumero.Georgina kirjoitti:Nyt mä soitan sinne kaliforniaan. Mutta mulla on vaan paikallinen numero. Niin miten mä saan tietää maakoodeja ja sen sellaisia että se puhelu menee sinne kaliforniaan asti?
Tämä tulkinta Helsingin puhelinluettelon perusteella

Edit: Veikkaisin mallia 999+1+(puhelinnumero). Luulisin, että siinä paikallisessa numerossa on tarvittavat suuntanumerot mukana ja jos siinä on nolla alussa, se jätetään pois.
Palvelunumerosta 02 02 08 voi kysellä, mutta se toimii vain klo 7-23.
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut 

Siis täh?Meik kirjoitti:Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut
Eiku joo, johtuu varmaan geenimanipulaatiosta...
Tai sitten lannoitteista ja muusta tehoviljelystä.ninnithequeen kirjoitti:Siis täh?Meik kirjoitti:Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut
Eiku joo, johtuu varmaan geenimanipulaatiosta...
Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä.

Ai oliko se sun aplari just niinq paskalla?Elukka kirjoitti: Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä.
Ihan niinkun sillä olis ollut siamilainen kaksonen tai jotain. Lähinnä tuli mieleen South Parkin hoitaja Gollum.Meik kirjoitti:Ai oliko se sun aplari just niinq paskalla?Elukka kirjoitti: Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä.
ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika![]()
Jäi muuten syömättä.

No joo, kyllä se multakin sai vauhtia. Paljosta söisit sellasen raakana? Sehän on vaan paprikaa (toisaalta et tiedä mikä sen sisällä möngertää)
Älä viitti!Meik kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika![]()
Jäi muuten syömättä.Eiks se ollu sellanen söpö vihreä käntty? Eikö sussa oo sen verran patologin vikaa tai etkö oo leikkiny pikkuplikkana maatuskalla, jos et avannut sitä raatoa.
No joo, kyllä se multakin sai vauhtia. Paljosta söisit sellasen raakana? Sehän on vaan paprikaa (toisaalta et tiedä mikä sen sisällä möngertää)
Mä nään vieläkin painajaisia siitä! Hyi hemmetti, että pisti kuvottamaan oikeesti...Tulee mietittyä, että millä aineilla ne niitä kasvattaa.
Yöks.
Paprika on
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Muistan vieläkin, kun pyörittelin haarukalla salaattia lautasella ja täti tuhahti "Syö se salaatti!" Tommoset tädit pitäisi päästää päiviltä mullan alle nukkumaan.

Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Muistan vieläkin, kun pyörittelin haarukalla salaattia lautasella ja täti tuhahti "Syö se salaatti!" Tommoset tädit pitäisi päästää päiviltä mullan alle nukkumaan.

Viimeksi muokannut tonttu, 21.02.2006 0:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa. Toinen täti piti kiinni ja toinen tunki lusikkaa kurkkuun. Mä muistan edelleen sen hyvin elävästi.tonttu kirjoitti:Paprika on![]()
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Tommoset tädit pitäis päästää päiviltä.
Arvatkaa, olenko koskenut viiliin tuon jälkeen?
Mä taas sain valvovia katseita, kun en saanut borssikeittoa alas. Nakit sain just ja just syötyä pureskelematta, jos pidin nenästä kiinni. Opettaja sanoi, että yhen lusikallisen ainakin maistat. Laattasin sen jaloilleninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa.

Paljon myöhemmin nauroin omaa kammoani ja otin reilun lautasen kyseistä keittoa. Heitin lusikallisen ennakkoluulottomasti suuhun ja