Mitäs mieltä olette? tykkäättekö vai ette? mä tykkään ainakin ihan simona. Muistaakos kukaan sitä "disco" effaa jossa on Will Ferrel missä tää biisi on "pääosassa"?
Jostain syystä tästä biisistä tulee joka ikinen kerta mieleen Ladymoon-ravintola. Aina kun mä kävelen sen ohi, kuulen joko Haddawayta tai Ketchup song:in. Eli hyvä musatarjonta
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Jostain syystä tästä biisistä tulee joka ikinen kerta mieleen Ladymoon-ravintola. Aina kun mä kävelen sen ohi, kuulen joko Haddawayta tai Ketchup song:in. Eli hyvä musatarjonta
Jostain syystä! 05 pikkareissa piisi soi ja siellä(LM:ssa) oli sitten runkut lavalla. Loppua siitä illasta ei sitten muistukaan enää
Elppis kirjoitti:Jostain syystä tästä biisistä tulee joka ikinen kerta mieleen Ladymoon-ravintola. Aina kun mä kävelen sen ohi, kuulen joko Haddawayta tai Ketchup song:in. Eli hyvä musatarjonta
Jostain syystä! 05 pikkareissa piisi soi ja siellä(LM:ssa) oli sitten runkut lavalla. Loppua siitä illasta ei sitten muistukaan enää
2004?
The great club outshines the individual, always and forever.
Minusta se oli ihan hyvää europaskaa. Hyvät pohjat ja vokaalit. Paljon pahempiakin löytyy. Tosin kun sitä oli vuoden soittanut joka ilta kolmeen kertaan, alkoi se tulla korvistakin ulos. Samanlaisia riesoja olivat Rednex ja Mr Vain
Tämä on allekirjoittaneen mielestä jopa parempi kuin What is love. Mä olen ihan koukussa ysäri-hitteihin, kuten oikeastaan kasareihinkin ja muihinkin. Oon jo monta kertaa puhunut että pitäisi järjestää ysäri-bileet, kun kasari on muutenkin tällä hetkellä liian IN, niinq... Anyone?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Tämä on allekirjoittaneen mielestä jopa parempi kuin What is love...
Kyllähän näistä kuunteli mitä tahansa... kerran. Lätynkääntäjän ammatissa oli se huono puoli, että biisin tullessa ulos siitä saattoi olla itse vielä ihan innoissaan. Sitten soitit sitä puoli vuotta tyhjille lattioille. Siinä vaiheessa kun biisi nousi mainstream-hitiksi, olit jo niin stnan kurkkuasi myöten täynnä koko rallatusta, ettei mitään rajaa... ja seuraavat puoli vuotta sitä oli pakko veivata kolme kertaa illassa, viitenä iltana viikossa. Vähemmästäkin kypsyy!
Dumari kirjoitti:Ocei, nyt joutuu sanomaan että "i feel you"
No, oli tuossa jotain hyvääkin. Sitä ylemmyydentunteen määrää
Jos pitäisi listata 1990-luvun tanssimusaa jota kaipailisin itse kuulla ja tanssia niin:
- LFO: LFO
- Lionrock: Packets Of Peace
- Jaydee: Plastic Dreams (nähty tosin livenä, hähä! Aivan vitun kova!)
- Leftfield-Lydon: Open Up (tätä ei KUKAAN soita, missään - sääli)
- KLF: What Time Is Love
- Underworld: Born Slippy
Olisihan niitä paljon muitakin, mutta ei wanha enää muista..
PerttiMakimaa kirjoitti:"Mitä on rakkaus, beibe älä satuta". Oikea aikakautensa airut.
Eipä dance-kamassa tuo lyriikkapuoli koskaan kovin tärkeä olekaan ollut. Siitä huolimatta menee kylmät väreet, kun ajattelenkin paljonko maailmassa on tuota eurodance-paskaa levytetty... ja ennenkaikkea paljonko sitä on OSTETTU. Hyi!
PerttiMakimaa kirjoitti:"Mitä on rakkaus, beibe älä satuta". Oikea aikakautensa airut.
Eipä dance-kamassa tuo lyriikkapuoli koskaan kovin tärkeä olekaan ollut. Siitä huolimatta menee kylmät väreet, kun ajattelenkin paljonko maailmassa on tuota eurodance-paskaa levytetty... ja ennenkaikkea paljonko sitä on OSTETTU. Hyi!
Tulihan tuota ostettua. Onneksi on taas kohta hip. Tämän ketjun kauniista seurasta ei puutu enää kuin 2Unlimited ja Twilight Zone. Tämän musiikkiteoksen ajatteleminenkin saa minut aina vähintään 3 promillen humalatilaan.