Nyt kun mä tarkemmin mietin, niin, joo kyllä mäkin pysyisin hengissä tuolla.Aito_Johanna kirjoitti:Aamulla: kaurapuuro + puolukat, kahvi
Lounas: työpaikan ruokalassa iloinen kasvispaella (kyllä, se sen nimi oli - vai oliko se aurinkoinen?) + salaatti, 3 palaa ruisleipää, rasvatonta maitoa, jälkiruoaksi mansikkakiisseliä, kuppi kahvia
Välipala: pikkupulla ja kuppi kahvia
Päivällinen: 2 lautasellista lohikeittoa, 2 itse leipomaani porkkanasämpylää, rasvatonta maitoa, jälkiruoaksi tuoreita luumuja
Iltapalaksi joko bulgarianjogurtti + mysli + banaani + marjat (jos on nälkä) tai nämä ja lisäksi sämpylä (jos on kova nälkä) tai vain lisää luumuja (jos on vain vähän nälkä).
Mä en muista ihan tarkkaan syömieni leipäpalojen määrää ja päällysteitä, mutta kumminkin tänään olen pääasiassa syönyt aamupalaksi mysliä ja maitoa, toiseksi aamupalaksi näkkileipiä, salaatinlehtiä ja juustoa ja kalkkunaleikettä, lounaaksi Knorrin purkkikasviskeittoa ja näkkileipää ja illalla äsken Lasipalatsin Cafe Javan salaatin, jossa oli öljyisiä aurinkokuivattuja tomaatteja ja kanaa ja salaattitarpeita ja paljon kastiketta. Ja jossain välissä söin vielä omenankin, juu. (Kulutus ei ole tänään ollut kovin suuri myöskään, koska tunnin balettia lukuun ottamatta olen ollut aika lailla paikoillani jokseenkin makoillen.)