Jotain sentäs tapahtunut tänään, sain järjestettyä olohuoneen uuteen uskoon. Jos vielä huomenna saisi takakajarit pultattua seinään, eihän ne tuossa lattialla olekkaan ehtineet lojumaan kuin viitisen vuotta.
Punttireeni ei oikein kulkenut ja kotiin pästyä alkoi nokka vuotamaan verta massiivisesti. Viitsi tehdä ostamiani pihvejäkään kun veren maku pilaisi ne.
slam kirjoitti:
jee, päivä kelkassa muilta osin, taidan lähtee nauraa humalaisille ihmisille vielä aikani kuluksi!
Joo, niin miekin kohta lähen.
ihme paskaa? ei pankkikortti toiminut hämeen kadun eikä asematunnelin koneissa Joku naarmu siinä mangeettipinnassa näyttäisi myös olevan ... sain ostettua sentään kaljan täältä, vitun passioinista... samperi, toimiikohan mikään automaatti?
pitäisi saada sisään pääsyrahat baareihin, muuten ei väliä, jos luottolaitteet pelaa ja saavat yhteyden pankkiin...
Ei sitten tullut lähdettyä baariin. Mietin kuitenkin josko heittäytyisi oikein villiksi ja avaisi toisen oluttölkin, edellisen nauttimisesta on jo kuitenkin useita tunteja.
Ei tullut minunkaan lähdettyä baariin, vaikka otin varta vasten päikkärit kissan kanssa. Sen sijaan olen rassannut Riemurasiaa mesen kautta saadulla opastuksella. Riemurasiani onkin kokenut viimeksi miehen rassausta vuonna 2004 eli sen jälkeen on osa päivityksistä jäänyt tekemättä ja nyt tökkii. Joudun pian kohta tuomaan jonkun miehen kotiini rassaamaan Riemurasiaani, jotta kityily on mahdollista tulevaisuudessakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Feiz kirjoitti:
Olen aina miettinyt ketä on ne kusipäiset asiakkaat mistä tuolla helpparialalla työskentelevät valittavat.Nyt taisi löytyä yksi sellainen. Itselle kun ei tulisi mieleenkään räyhätä jollekkin henkilölle joka ei ole millään tavalla vastuussa yrityksen laatimista säännöistä ja prosesseista.
Niin, siis jos luit avautumiseni (tuskin luit, sillä se ei ollut kivaa luettavaa) niin siinä sanoin, että teki mieleni kirkastua, mutta en kirkastunut. Se siis tarkoittaa, että en avautunut sille henkilölle, jonka kanssa juttelin. Tiedän kyllä, että vastuu ei ollut hänellä, eikä hän olut suunnitellut niitä sivuja ja on vain töissä kyseisellä palveluntarjoajalla.
Itseasiassa olin hyvin kohtelias ja ystävällinen hänelle. Noin vain tiedoksesi. Minä tiedän kyllä mikä on hankala ja vittumainen asiakas joka napisee turhasta. Olen nimittäin aina työskennellyt palvelualalla.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...