Starflare kirjoitti:Mä tartten jotain uutta, auttakee.
Onko Green Carnation jo tuttu? Mullekin vielä aika vieras orkesteri, mutta olin taannoin Turun Klubilla katsomassa ja se oli aika pätevän kuuloista huttua.
On tuttu, koko tuotanto on itseasiassa hankintalistalla, niin pätevää tavaraa jannut veivaavat. Erityiesti "Quiet Offspring" levy on upeaa kuultavaa.
Kiitosta kuitenkin, hyvää musiikkia ei voi koskaan mainostaa liikaa .
Starflare kirjoitti:Mä tartten jotain uutta, auttakee.
Tsekkaa kamu tää vaikka aluks: New Kids On The Blockin parhaat! Pääsee hyvin popin imuun.
Hmm... Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.
Mun örkkiskamu oli aika hyvä letkautus, mutta olen kyllä 1108:n kannalla mitä HotPantsille tulisi tehdä moisen "suosituksen" jälkeen. Saatana, tuo kuvahan on silkkaa parhautta .
Heiiiii! Tuosta Hocicosta on tullut kuultua kaiken maailman juttua. Mikä olisi sen verta oiva levytys johon kannattaisi tutustua?
Apua, eilen vasta tutustuin näihin, en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa... Mutta ainakin minuun on toistaiseksi iskenyt lujaa Love Posing As a Prostitute - ja Born To Be Hated -veisut. Varsinkin tuo ensimmäinen.
CMX, lähes koko tuotanto, mukaan lukien 80-luvun demot
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare kirjoitti:
Mun örkkiskamu oli aika hyvä letkautus, mutta olen kyllä 1108:n kannalla mitä HotPantsille tulisi tehdä moisen "suosituksen" jälkeen. Saatana, tuo kuvahan on silkkaa parhautta .
Kamu, sä et yhtään arvosta mun apuu! Kuitenkii funtsin aiiiiiika pitkään tota suositusta, että olis ollu just nappisuositus.
En meinannu örkkiskamuu pahalla. Sanon täst lähin sua vaan kamuks, eiks jeh? Kaikki oukkei!?
Yön vikaks biisiks pistin soimaan Don Huanojen Hyvää Yötä ja Huomenta. Sopii joka yöhön ja aamuun kuten kaikki tietää.
Dumari kirjoitti:Iron Maiden -Afraid to shoot strangers
Örkkimusaa, jee jee!
Tääl on aika paljon jengii joka diggailee tosta. Mä oon aina luullu, että se ei oo cool musaa, mut jos siitä tykkää 98 prossaa tästä populasta, ni voihan se olla vähän cool. Ollaanki nyt uuden metafyysisen ongelman eessä, huomaan! Mun pitää lukee tarkempaan muotilehtiä, niis viimestään sanotaan mikä on nääs cool ja mikä ei. Että tietää, you know!
Pistän vielä tuplaten soimaan ton Hyvää Yötä ja Huomenta, kun en keksi muutakaan. Joskus idiksiä ei vaan tuu. Ei sille voi mitää.
Dumari kirjoitti:Iron Maiden -Afraid to shoot strangers
Örkkimusaa, jee jee!
Tääl on aika paljon jengii joka diggailee tosta. Mä oon aina luullu, että se ei oo cool musaa, mut jos siitä tykkää 98 prossaa tästä populasta, ni voihan se olla vähän cool. Ollaanki nyt uuden metafyysisen ongelman eessä, huomaan! Mun pitää lukee tarkempaan muotilehtiä, niis viimestään sanotaan mikä on nääs cool ja mikä ei. Että tietää, you know!
Pistän vielä tuplaten soimaan ton Hyvää Yötä ja Huomenta, kun en keksi muutakaan. Joskus idiksiä ei vaan tuu. Ei sille voi mitää.
Juu, ei muuta kuin muotilehtiä lukemaan, sieltä se totuus putkahtaa pihalle.
Tämän bändin basistin olisin voinut sieltä keikalta mielellään kantaa kotiin
EDIT: Ei kun olikohan se edes basisti... Oli tullut vähän virvokkeita nautittua, niin on muistikuvat vähän hämärät. Sellainen tukkajumala se kumminkin oli.
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 09.02.2006 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.