-Mustat alusvaatteet ja sukat
-Sukkikset
-Farkut
-Beige trikoopaita, jossa on puuvillaiset hihansuut ja kaulukset*
-Valkoinen hupullinen puuvillaneuletakki
*Salkkareissa oli Irmalla samanlainen viime viikolla. Pitäisi varmaan siirtyä takaisin nuoriso-osastolle shoppailemaan.
Päälläni on kotiasu, eli äiteen raukkauvella kutomat villasukat, siskon Kiinasta tuoma musta Mao-paita, mustat Whatever-alushousut ja mustat joogahousut.
Vaaleansiniset lököyöhousut ja punakeltakukallinen valkea toppi ja siniset villasukat. ( Ei alusvaatteita. Kiskaisin nämä vain suihkun jälkeen päälle ja heitän nämä kohta pois nukkumaan mennessäni.)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Oon tänään vetäny stringit väärin päin jalkaan, mullon siis se alaosa niinkuin tossa sivulla. Nää oli ihan yhtä narua vaan, ni en millään huomannu aamulla kun mulla oli niin kiire. Tää ei oo nyt yhtään cool, mä tiiän.
Mut onneks kukaan ei näe niitä, vähäks mul on tuuria kuitenkii!
Onks sielunsiskoja tai -veljii? Käyny vastaavaa? Pliis, vastatkaa. En olis niiin nolo sit.
Vaaleanpunainen twinset ja tummanruskea-vaaleanpuna-vihreä-kukkakuvioinen polvipituinen sifonkihame eli samat vaatteet kuin Cityn karaokemiitissä!!!!!!!1111 Jalassa sukkikset ja tummanruskeat korkeakorkoiset nilkkaremmikengät. Tyylin viimeistelee hopeinen ankkaa esittävä rintakoru ja hopeinen Kalevala-sormus.
slam kirjoitti:
Peitä se pimpu niillä, että se ei kato näy, kun naapurit vaklaa sua ikkunoistaan...
Kässäsit ufosti hei. Siis se stringien alaosa on mulla tossa lantion sivussa, missä on normaalisti se sivuosa ja se sivuosa on sillon nääs siellä pipun päällä.
Pakosti tää on käyny jolleki muullekin joskus - olkaa rohkeita ja tunnustakaa ny vaan. Pliide.