Harvoin. Pahin kaatuminen sattui muutama vuosi takaperin kaverin 40-vuotisbileitten jälkeen. Elinikäinen viiden sentin vekki vasemmassa sääressä. Tikit ois tarvinnut mut enhän mie...Niin ja otsassa on kans pieni elinikäinen vekki kun vanha kaveri halas mua vähän horjuen synttäreinäni viime kesänä. Siihenkin olis tarvinnu tikkejä
Minkä lauseen sanoit viimeksi ääneen? (itse sanoin äsken että "oota, kohta" )
Harvoin. Pahin kaatuminen sattui muutama vuosi takaperin kaverin 40-vuotisbileitten jälkeen. Elinikäinen viiden sentin vekki vasemmassa sääressä. Tikit ois tarvinnut mut enhän mie...Niin ja otsassa on kans pieni elinikäinen vekki kun vanha kaveri halas mua vähän horjuen synttäreinäni viime kesänä. Siihenkin olis tarvinnu tikkejä
Minkä lauseen sanoit viimeksi ääneen? (itse sanoin äsken että "oota, kohta" )
Joo joo torstaille asukaskahviovuoro käy alustavasti mut jos mä saan
yhtäkkisen työkomennuksen niin sitten ei
Enthu kirjoitti:Oletko koskaan nukahtanut kesken jonkun esityksen?
Tunti sitten, kesken johtamisjärjestelmän luennon. (siinä oli näyttöesitys)
LOTR 2:sta leffassa katsoessa rupesi unettamaan, johtui tosin vähäisestä unesta ja krapulasta, ei niinkään leffasta.
Jos vasurilla runkkaaminen tuntuu siltä kuin joku toinen runkkaisi omaa pipua niin tuntuuko se myös samaan aikaan siltä että runkkaisi omalla kädellään jonkun toisen pipua?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin kirjoitti:
Jos vasurilla runkkaaminen tuntuu siltä kuin joku toinen runkkaisi omaa pipua niin tuntuuko se myös samaan aikaan siltä että runkkaisi omalla kädellään jonkun toisen pipua?
En tiedä, kokeile! Itseasiassa ei varmaankaan, koksa se pipusi on kiinni sinussa kuitenkin, ja tuntee myös sen vasenkätisen kosketuksen. Jos sinä olisit spinaalipuudutuksessa se tuntuisi jonkun toisen pipulta
Jos lähtisit piknikille, mikä olisi paras eväskorin sisältö? (olettaen, että olisi kesä ja piknik-keli)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...