Tiistain aiheena tissit
No niin mie arvelinkin.1108 kirjoitti:Päivän ohjelma on aika kireä ja loppuu vasta 16.15 alkavalla päivän yhteenvedolla, jonka kestosta ei ole mitään tietoa.ninnithequeen kirjoitti:Ehtiikö sitä kahville?
Ja kun se on loppunut niin helvetinmoista kyytiä ja sitäkin nopeammin takas Tampereelle.
Tosin mullakin on duunia, ja oon himassa vasta klo 16 jälkeen...
Kokoajan jotain, jos ei flunssaa, niin pää- / hartiakipuja. Sitten kun fyysiset kivut hellittää, niin tulee henkiset demonit. Tuntuu vähän siltä että voisin hautautua johonkin vähäksi aikaa, ihan yksin ja ihan hiljaa. Nousta sitten karhujen kanssa samaan aikaan valoisampaan vuodenaikaan.ElanorRaven kirjoitti:Kuvittelenko vaan vai oletko ollut viimeiset kaksi viikkoa tai jotain kipeänä? Voi parkaElppis kirjoitti:*itkupotkuraivari* PERKELE!
Päätä särkee, 37.4C, ja karmea vitutus. Nostaako vitutus kuumetta? Argh, ei jaksa näin paskaa fiilistä ei.. Mä haluan vain omaan kotiin sänkyyn nukkumaan *hmph*
The great club outshines the individual, always and forever.
Voi sua ressukkaaElppis kirjoitti:Kokoajan jotain, jos ei flunssaa, niin pää- / hartiakipuja. Sitten kun fyysiset kivut hellittää, niin tulee henkiset demonit. Tuntuu vähän siltä että voisin hautautua johonkin vähäksi aikaa, ihan yksin ja ihan hiljaa. Nousta sitten karhujen kanssa samaan aikaan valoisampaan vuodenaikaan.

Re: Tiistain aiheena tissit
Mulla taitaa olla melonit.Mojo kirjoitti: Tissikuvia
Näin muuten Ninnistä unta. Se tuli mun vanhempien luo yökylään. Sitä ennen me kuljettiin kaupungilla jossain Sokoksen tienoilla ja väisteltiin humalaisia hörhöjä. Ninnillä oli siinä unessa lyhyt Meg Ryan -tyyppinen kampaus.
Kikkelis kokkelis.
Miten musta tulee kaikille mieleen se Meg Ryan? En tajuu...Mut söpöö et näit musta untaKeikaus kirjoitti: Näin muuten Ninnistä unta. Se tuli mun vanhempien luo yökylään. Sitä ennen me kuljettiin kaupungilla jossain Sokoksen tienoilla ja väisteltiin humalaisia hörhöjä. Ninnillä oli siinä unessa lyhyt Meg Ryan -tyyppinen kampaus.

Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...
Pssssst! Miksette käy siellä Roihuvuoren/Siilitien uudessa sisustusliike-ostoskeskuksessa?ninnithequeen kirjoitti:Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...
Elppis kirjoitti:Pssssst! Miksette käy siellä Roihuvuoren/Siilitien uudessa sisustusliike-ostoskeskuksessa?ninnithequeen kirjoitti:Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...

Ehdotetaan tätäkin. Meillä on koooko päivä aikaa.
Näh, yleisen järjellisyysperiaatteen mukaisesti menen klo 12.15 alkavalle kielihistorian luennolle. Ja tänään on kyllä sellainen päivä, että ennen sinne menoa sallin itseni ostaa asemalta törkeän hintaisen cappuccinon ja yhtä lailla törkeän hintaisen voisarven. Vain niitä ajatellen saan itseni (toivottavasti) kohta liikenteeseen.Nimitz kirjoitti: Rip rap salille ...
Kuin olis jo!
Meille tulee torstaina uus työntekijä ja se kipattiin minun tutustutettavaksi, olen otettu. Mutta mä olenkin kiva ja mukava ja ystävällinen. Se on myös nuori, mikä on mukavaa, koska olen tehnyt täällä töitä äitini ikäisten naisten kanssa vuodesta -99.
Mitenkäs Elpan vointi? Oletko uimakunnossa? Tai edes poreallaskunnossa? Saunakunnossa? Koita jaksaa työpäivä, niin mä lupaan halata sua, mutta vaatteet päällä.
Mitenkäs Elpan vointi? Oletko uimakunnossa? Tai edes poreallaskunnossa? Saunakunnossa? Koita jaksaa työpäivä, niin mä lupaan halata sua, mutta vaatteet päällä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hahah, juu, vaatteet päällä kiitosLolita kirjoitti:.

Lääkärin soittoa odotellessa... Munuais- ja maksakokeiden tulokset vielä, ja sitten tiedän mennäänkö huomenna risteilemään.
Olo taas vaihteeksi ihan siedettävä. Väsynyt vain. Illalla olisi se poikaystävän keikkakin...

Olo taas vaihteeksi ihan siedettävä. Väsynyt vain. Illalla olisi se poikaystävän keikkakin...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Siis palaamme asiaan ensi vikkolla.Edith kirjoitti:Lolita, hei, meillä oli puhetta, että mentäis tällä viikolla ehkä juomaan (kahvia?!) ja puhumaan panemisesta, mutta mä en kyllä tällä viikolla pysty. Joskus ens viikon puolivälin jälkeen voisin vasta alkaa miettiä, milloin saattaisin pystyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Koti kliiniksi on teemana seuraavan pari tuntia, sillä aamupäivän hiihtolenkki siirtyi pakkasen vuoksi iltapäivälle, -20 on liikaa. Voisi ylipäätään ottaa päivän teemaksi "Hoida asiasi kuntoon hyvä mies!". Tästä tulikin mieleeni, että tilaanpa parturin, kun viikonloppuna olis reissu naisiin tiedossa. Alapääni trimmasin jo aamusta. Jatkakaa---->