Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

tonttu kirjoitti:Jos syön appelsiinissä olevia siemeniä, kasvaako mahaani appelsiinipuu? Auttakkeee!!!!!
Mä luulin joskus pienenä noin...kylläkin omenasta. Hirveä paniikkikohtaus, kun tajusin siemen menneen mahaani.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Meik kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Jos syön appelsiinissä olevia siemeniä, kasvaako mahaani appelsiinipuu? Auttakkeee!!!!!
Mä luulin joskus pienenä noin...kylläkin omenasta. Hirveä paniikkikohtaus, kun tajusin siemen menneen mahaani.
xD
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:
1108 marthan kautta kirjoitti: Vittu! Työnnä se pääs vittuun vitun vittu! Ja nuuhkase sitten sitä vitun juustovittua, niin tiedät juttujesi tason -ihan vitusta.
Sä oot niin vitusta et mä aion uhota vaikka mä söisin kilon rauhottavii. Niin vitusta sä oot vittu.
Ja jos joskus saat sen pääs pois vitusta ni mä sanon et vittu. Vittu.
Ja oikeesti mua ei kiinnosta vittu ku vihaan teitä kaikkia. SaTAN!!!!
MUt kiinnostaa niinku vittu. Ei ei yhtään vittu. OUJEE 666!!!
FUCK ME JEESUS!!!!
Mielestäni onnistuin sulkemaan 1108:n perimmäisen olemuksen tekstiini suhteellisen hyvin.
En usko jeesukseen sen paremmin kuin saatanaankaan. Muuten Martta ok.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi ei maistu olut mulle enää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:Miksi ei maistu olut mulle enää?
Mun mielestä se on kyllä aina ennenkin maistunut ennemminkin maltaalle ja humalalle. :shock:

TeiniXinä koettua:
Liian monet laattailuun johtaneet ördäykset oluella aiheutti sen, että pitkän aikaa pelkkä kaljan maistaminen riitti aikaansaamaan oksennusreaktion. :barf:
Vieläkään, yli 10 vuotta myöhemmin, en oikein oluesta tykkää.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Missä alja on?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:Missä alja on?
Mä en tiedä, mutta haluaisin. Tietää siis.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RolloTomasi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Missä alja on?
Mä en tiedä, mutta haluaisin. Tietää siis.
Aljuskalla pitää kiirettä töiden ja perheen kanssa. Näin juuri kuvia ihanaisista kisuista! Näyttivät pennuilta ja suloisilta. Neiti itse tuntui hyvinvoivalta messenger-höpinöissä, tässä kaikki mitä tiedän. :]
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Geetzu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Missä alja on?
Mä en tiedä, mutta haluaisin. Tietää siis.
Aljuskalla pitää kiirettä töiden ja perheen kanssa. Näin juuri kuvia ihanaisista kisuista! Näyttivät pennuilta ja suloisilta. Neiti itse tuntui hyvinvoivalta messenger-höpinöissä, tässä kaikki mitä tiedän. :]
Sano sille terveisiä :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:
Sano sille terveisiä :)
Multa kanssa. :miitti:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jos mä teen netissä asunnosta ostotarjouksen, niin kannattaako siihen lomakkeeseen täyttää muuta kun ne pakolliset, vaaditut kohdat.. kohteen osoite, omat hlötiedot, tarjoussumma, päivämäärä mihin asti se tarjous on voimassa..? Onko käytännön merkitystä niillä muilla? Tuleeko jotain muita tärkeitä huomioitavia seikkoja mieleen tässä asiassa?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Jos mä teen netissä asunnosta ostotarjouksen, niin kannattaako siihen lomakkeeseen täyttää muuta kun ne pakolliset, vaaditut kohdat.. kohteen osoite, omat hlötiedot, tarjoussumma, päivämäärä mihin asti se tarjous on voimassa..? Onko käytännön merkitystä niillä muilla? Tuleeko jotain muita tärkeitä huomioitavia seikkoja mieleen tässä asiassa?
Eikun soitat sinne ja ainakin varmistat että ne on ottaneet vastaan sen sun tarjouksen. Ne voi muuten makuuttaa sitä sähköpostissa jos kuin saatanan kauan ja se asunto on jo myyty. Mitä muuta ne siellä kyselee?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Entäs tää. Kun juutalaiset eivät saa nauttia lihaa ja maitotuotteita samalla aterialla, niin kauanko niiden pitää odottaa liharuoan jälkeen, että ne saa syödä jätskiä?

Sitten toinen. Jos sun pitäisi valita partneri, jolla on joko mielettömän kaunis naama tai mielettömän kaunis kroppa, niin kumman ottaisit?
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Entäs tää. Kun juutalaiset eivät saa nauttia lihaa ja maitotuotteita samalla aterialla, niin kauanko niiden pitää odottaa liharuoan jälkeen, että ne saa syödä jätskiä?
Anteeksi kuinka?

Mun anoppi on juutalainen, mutta tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan. Tosin eipä se muutenkaan noudata mitään juutalaisjuttuja...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Entäs tää. Kun juutalaiset eivät saa nauttia lihaa ja maitotuotteita samalla aterialla, niin kauanko niiden pitää odottaa liharuoan jälkeen, että ne saa syödä jätskiä?
Anteeksi kuinka?

Mun anoppi on juutalainen, mutta tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan. Tosin eipä se muutenkaan noudata mitään juutalaisjuttuja...
Minä olen kuullut ja tsekkasin vielä ainakin yhdeltä saitilta, etten ole keksinyt tuota omasta päästäni. Anoppisi on selvästi hairahtanut oikealta polulta... Aika yleistä varmaan tässä maallistuneessa maailmassa, kyllä minä tapasin taannoin yhden juutalaisen naisen, joka noudatti näitä ravintosääntöjä viikonloppuisin, mutta muuten söi miten halusi.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kysymys guruille: onko €200 liikaa häälahjaksi serkulle?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Kysymys guruille: onko €200 liikaa häälahjaksi serkulle?
No on.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Kysymys guruille: onko €200 liikaa häälahjaksi serkulle?
Ei, jos sulla on rahaa. Sut varmaan pyydetään seuraavaksi kummiksi. :wink:

Mitäköhän sitä itse antaisi serkulle, jos se menisi naikkariin. Kyllä se jotain väliltä 50 - 100 eukkaa varmaan olisi. Luulisin, että he tekisivät lahjalistan johonkin kauppaan.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:No on.
Kattokaas, kun ajattelin "häät on vaan kerran elämässä" logiikan mukaisesti. No, tuo logiikka toimii nykyään ehkä vain muumimaailmassa mutta silti. Lisäksi he ovat kummatkin insinöörejä joten pienempi summa olisi tuntunut jo melkein loukkaukselta?
Keikaus kirjoitti:Luulisin, että he tekisivät lahjalistan johonkin kauppaan.
Näilläkin oli kyllä oma lista, mutta minä viisaana miehenä menin varaamaan listalta pöytä- ja lattiatuulettimen. Eihän sellaisia saa talvella mistään. Raha oli hyvä korvike.

Esimerkkinä aikaisemmasta tapauksesta, ostin äitipuolen tyttärelle ja hänen miehelleen pleikkarin. Joko arvostan avioliiton hyvin korkealle - tai vaihtoehtoisesti en pidä sitä minkään arvoisena ja yritän tällaisilla tempuilla kompensoida katkeraa epäuskoani avioliittoon.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Joko arvostan avioliiton hyvin korkealle - tai vaihtoehtoisesti en pidä sitä minkään arvoisena ja yritän tällaisilla tempuilla kompensoida katkeraa epäuskoani avioliittoon.
Tai sitten sulla on vaan liikaa rahaa :lol:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Mitä hittoa mun piti tulla täältä kysymään? Ei muista, ei sitten millään. Keittiössä vielä muistin ja se oli ehkä maailman toiseksi tärkeintä.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Meik kirjoitti:Mitä hittoa mun piti tulla täältä kysymään?
Mahdollisia vaihtoehtoja on ainakin kolme:

1. Halusit tietää, mikä on piin likiarvo 9536 desimaalin tarkkuudella.
2. Ajattelit kysyä, mikä mun lempiväri on.
3. Olit unohtanut Assyrian pääkaupungin nimen ja päätit kysyä meiltä.

Sillä välin kun päätät, minkä kysymyksen edellä mainituista haluat kityurpoille esittää, minä tiedustelen omiani:

Voiko opintoviikkoja suorittaa ns. munalla?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meneekö hiustenhoitoaine pilalle, jos se jäätyy? Mieheni oli unohtanut autoon purkillisen, ja jäässähän se oli, kun pari päivää autossa nökötti.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbohaltija kirjoitti:Voiko opintoviikkoja suorittaa ns. munalla?
No jos sulle oikein hyviä tarjouksia on asian tiimoilta esitetty niin mikä jottei... Muistathan kitymme ns. pakkoraportoinnin.
ninnithequeen kirjoitti:Meneekö hiustenhoitoaine pilalle, jos se jäätyy? Mieheni oli unohtanut autoon purkillisen, ja jäässähän se oli, kun pari päivää autossa nökötti.
Mä laittelin ihan tyytyväisenä mökillä taas hiuksiini kaksi viikkoa jäässä ollutta hoitoainetta. Suli mukavasti saunan lämmetessä siinä alalauteella. Hiukset yhä päässä! ;)
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzu kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Voiko opintoviikkoja suorittaa ns. munalla?
No jos sulle oikein hyviä tarjouksia on asian tiimoilta esitetty niin mikä jottei... Muistathan kitymme ns. pakkoraportoinnin.
Ei ole esitetty, ajattelin että voisin itse kysäistä seuraavalta tentaattorilta, joka sattuu olemaan nainen. On kyllä aika tiukan näköinen täti... Lupaan sitten kertoa miten tässä käy; jos en nyt palstalla avaudu, niin pistän sitten sulle vaikka @:ta.
Vastaa Viestiin