Talkoot
Talkoot
Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.
Lupaan ostaa kaksi mäyräkoiraa Karjalaa ja neljä pakettia campingia jotak grillaan liedellä. Mukaan mahtuu kuusi ensimmäistä. Vapaa ehtoisia?!?
Lupaan ostaa kaksi mäyräkoiraa Karjalaa ja neljä pakettia campingia jotak grillaan liedellä. Mukaan mahtuu kuusi ensimmäistä. Vapaa ehtoisia?!?
Re: Talkoot
Noi kaks mäyräkoiraa riittäis just mulle.Runkkis kirjoitti:Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.
Re: Talkoot
Kunnon talkoissa on vain kaksi olutta per osaanottaja (ja yksi makkara), mutta hallitukselle kori...Starflare kirjoitti:Noi kaks mäyräkoiraa riittäis just mulle.Runkkis kirjoitti:Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.
- irmelianneli
- Kitisijä
Sinä kun olet perillä noista kielellisistä jutuista, niin voisitko kertoa, onko tuo ”eri kiva” yleisesti / virallisesti käytössä? Tupu, Hupu ja Lupu ovat ainoat tyypit, joiden olen huomannut käyttäneen tuota ilmaisua. Ei siinä mitään, mielestäni tuo on kaikessa laimeudessaan vain jotenkin niin hyvä.Aito_Johanna kirjoitti: Eri kiva
"Eri kiva" esiintyy tiheästi 50-luvun nuortenkirjoissa, joten mitä ilmeisimmin se on sen ajan nuorten muoti-ilmaus. Vähän niin kuin meillä "ihqu!!!!!!!!11111".Nighthawk kirjoitti:Sinä kun olet perillä noista kielellisistä jutuista, niin voisitko kertoa, onko tuo ”eri kiva” yleisesti / virallisesti käytössä? Tupu, Hupu ja Lupu ovat ainoat tyypit, joiden olen huomannut käyttäneen tuota ilmaisua. Ei siinä mitään, mielestäni tuo on kaikessa laimeudessaan vain jotenkin niin hyvä.Aito_Johanna kirjoitti: Eri kiva
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- Avaruuskatti
- Kitinäaddikti
Niin. Mietinkin tässä juuri, kirjoittaakohan Enid Blyton Sinäminään.Exsat kirjoitti:Ainakin sinäminän novelleissa (ammatillisesti merkittäviä..Edith kirjoitti: Ootko sä perillä nykyajan nuortenkirjoista? Esiintyykö 'ihqu' jo niissä?). Eiköhän niitä samat tyypit kirjoittele.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.