Punanikki kirjoitti:
Mikä on henkilökohtainen suhteesi Marxiin?
Lontoossa kävin Marxin haudalla, jossa äijä on kuoltuaan tuotteistettu ja pistetty kapitalismin palvelukseen. Haudalle myydään pääsylippua ja erillistä kuvauslupaa. Maa vain järisee kun ukkeli pyörii haudassaan. Tosin voisin vaikka vannoa, että hautamonumentissa ollut näköiskuva naamastaan kohosi pieneen hymyyn, kun otin kuvat ilman ostettua kuvauslupaa. Tapasin myös käydä lueskelemassa British Libraryssa Marxin työskentelypaikassa.
Oletko lukenut oikeasti Marxia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Sannu kirjoitti:
Kerro miten sinua on loukattu tähän astisessa elämässäsi pahiten? Miltä se tuntui?
Isä sanoi aina pienenä mulle etten ole sen lapsi, vaikka olin lapsista ainoa "isin-tyttö". Tämä johtunee siitä, että äiti on 177cm, sisko nyt 176cm, veli 185cm, ja minä 167, vaikka olen vanhin.
Vieläkin vituttaa olla koko perhettä lyhyempi; muut on muutenkin hoikkia ja kaunispiirteisiä. Tämä isin leikittely oli varmaan se ensimmäine kivi tähän mun itseluottamuksen puutos- muuriin.
Sitä isiä en ole sitten moneen vuoteen nähnytkään.. shit.
Mikä satu jäi lapsuudesta mieleen?
The great club outshines the individual, always and forever.
slam kirjoitti:
Jaksaisitko tehdä joka päivä 15 tuntista päivää, paskapalkalla?
Tuskin joka päivä. Ei tuo 15 tuntia paskapalkalla kuitenkaan vierastakaan olisi.
Milloin harrastit viimeeksi liikuntaa?
Kait laskeminenkin sellaista on, vaikka ei siinä kovin kummoista alarumpusooloo vedetäkkään, että lihakset saisivat kummoista tyydytystä, mutta kait tuo tukilihaksistoa rasittaa kaikin puolin kuihtenkin tai ainakin reväyttelee...
Eipä ihmiset taida nolostumisiaan muistaa... Eilen mua nolotti silleen, kun olin kirjoittanut joskus yöllä sekavassa mielentilassa miehelleni kriittisen rakkauskirjeen ja sitten hän halusi vähän käydä sitä läpi.... Ikinä ei pitäisi öisin mitään kirjoittaa mitä päänsä sisällä on, mutta what's done is done!
Äitiäni. Hän on vahva nainen, ja selvinnyt asioista, joista en ikinä itse uskoisi selviytyväni, vaikka koenkin itse olevani vahva ja rohkea. Äitini on sitä potenssiin sata.
Kummin päin WC-paperirullan tulee roikkua telineessään, niin, että paperi on irti seinästä, vai toisin päin?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Äitiäni. Hän on vahva nainen, ja selvinnyt asioista, joista en ikinä itse uskoisi selviytyväni, vaikka koenkin itse olevani vahva ja rohkea. Äitini on sitä potenssiin sata.
Kummin päin WC-paperirullan tulee roikkua telineessään, niin, että paperi on irti seinästä, vai toisin päin?
paperin on ehdottomasti roikuttava IRTI seinästä, itseasiassa minulla on paha tapa käännellä muillakin rullia jos ne ovat mielestäni väärinpäin!
mikä on omituisin tapasi?
Nighthawk kirjoitti:Koetko eläväsi elämäsi parasta aikaa?
En. Toivottavasti en elä.
Kuinka monta pehmolelua sinulla on?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
KisSandra kirjoitti:
Kuinka monta pehmolelua sinulla on?
Sängyssäni on aina kaksi: pupu ja nalle. Niitten lisäksi on Tiivi-Taavi, Pai, jello, pantteri, sammakko, otus, pikkunalle, iso leijona, nalle puh.... eli ainaski yli kymmenen.
lemipiaineesi peruskoulussa oli??
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma